Спеціальність | 076 Підприємництво та торгівля |
---|---|
Освітній ступінь | Доктор філософії |
Підрозділ | Факультет будівництва, архітектури та дизайну |
Випускова кафедра | Кафедра «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Диплом доктора філософії, одиничний. Обсяг освітньо-професійної програми доктора філософії становить 40 кредитів ЄКТС, термін навчання – 4 роки |
Кваліфікаційний рівень / цикл | Третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти; за Національною рамкою кваліфікацій України – 8 рівень, за Qualifications Framework for the European Higher Education Area (QF-EHEA) – третій цикл, за European Qualifications Framework (ЕQF-LLL) – Level 8 |
Обмеження щодо форм навчання | |
Кваліфікація в дипломі | Доктор філософії (PhD) Доктор філософії з підприємництва та торгівлі |
Передумови вступу | - для громадян України: наявність освітнього ступеня магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст»); вступні випро-бування згідно Правил прийому до НУ «Запорізька політехніка»; - для іноземців та осіб без громадянства: наявність академічних прав на продовження навчання, що надаються документом про здобутий рівень освіти в країні його походження, і врахування балів успішності, що дають право на продовження навчання на наступному рівні вищої освіти відповідно до законодавства країни, що видала документ про здобутий ступінь (рівень) освіти; - вступні випробування згідно Правил прийому до НУ «Запорізька політехніка». URL: https://pk.zp.edu.ua/pravyla-pryjomu |
Підготовка висококваліфікованих фахівців для підприємницьких, торговельних та біржових структур, що потребують наявності ступеня доктора філософії, які здатні продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми, проводити власні фундаментальні та/або прикладні дослідження, що передбачають глибинне переосмислення наявних та створення нових цілісних знань і професійних практик, здійснювати наукову та педагогічну діяльність.
Предметна область освітньої програми: Галузь знань – 07 «Управління та адміністрування»
Спеціальність – 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Об’єкт вивчення: діяльність суб’єктів господарювання підприємницьких, торговельних та біржових структур з орієнтацією на інноваційну наукову (дослідницьку) та педагогічну діяльність.
Цілі навчання: підготовка висококваліфікованих фахівців для підприємницьких, торговельних та біржових структур, що потребують наявності ступеня доктора філософії, які здатні продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми, проводити власні фундаментальні та/або прикладні дослідження, що передбачають глибинне переосмислення наявних та створення нових цілісних знань і професійних практик, здійснювати наукову та педагогічну діяльність.
Теоретичний зміст предметної області: теоретико-методологічні, науково-методичні, фундаментальні та прикладні основи підприємницької, торговельної та біржової діяльності, які забезпечують прийняття обґрунтованих професійних рішень з її розвитку.
Методи, методики та технології: теоретико-методологічні засади дослідження та розв’язання актуальних завдань у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, що створюють підґрунтя для інноваційних рішень теоретичного та прикладного спрямування: (розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економіко-математичні, експертного оцінювання, фактологічні, соціологічні, документальні, балансові тощо); методи реалізації функцій підприємництва (методи економічної діагностики; методи прогнозування і планування; методи проектування організаційних структур управління; методи мотивування; методи контролювання; методи оцінювання соціальної, організаційної та економічної ефективності бізнесу тощо). методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціально-психологічні, технологічні); технології обґрунтування управлінських рішень (аналіз, діагностика, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).
Інструментарій та обладнання: сучасні інформаційні системи (хмарні технології, комунікаційні технології передачі та обміну інформацією), спеціалізоване програмне забезпечення, прилади та обладнання, необхідні для виконання інноваційної науково-дослідної, педагогічної, професійної діяльності в підприємницьких, торговельних та біржових структурах.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-наукова Освітньо-наукова програма базується на загальновідомих положеннях і результатах сучасних наукових досліджень з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, і орієнтована на підготовку висококваліфікованих, конкурентоспроможних, інтегрованих у світовий науково-освітній простір фахівців ступеня доктора філософії з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. Освітня складова спрямована на оволодіння компетент-ностями застосування методології й інструментарію проведення наукових досліджень, викладання фахових дисциплін, створення і продукування нових знань з розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, генерування креативних ідей щодо економічного зростання, соціальної справедливості, ощадливого споживання ресурсів та збереження довкілля. Наукова складова спрямована на переосмислення наявних та формування нових цілісних знань щодо загальних законів, закономірностей та тенденцій розвитку суб’єктів підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, а також екосистеми їх функціонування. Синтез освітньої та наукової складової ОНП дозволяє здобувачу проявити, розвинути та поглибити комунікативні компетентності, академічну та професійну доброчесність, здатність до безперервного саморозвитку та самовдос-коналення.
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: Особливості ОНП полягають в розбудові теоретичного підґрунтя та розширенні науково-методичного базису, оволодінні здобувачами практичними навиками проведення наукових досліджень у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності спрямованих та тісне співробітництво із закладами науки та освіти, інтеграцію у глобальну дослідницьку мережу, налагодження комунікації з авторитетними вченими даного напряму. ОНП орієнтована на партнерство із вітчизняними та закордонними закладами освіти та науки, державно-приватним сектором, науковцями та участі в програмах на отримання грантів. ОНП передбачає опанування теоретичних знань та практичну підготовку та фокусування на інтегрованому підході до підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти шляхом: структурно-логічної композиції теоретичних і прикладних дисциплін, управлінських і соціокультурних освітніх компонентів; поєднання освітньої та наукової складових із чітким фокусом на дослідженні розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; пріоритетності вивчення та застосування сучасних інформаційних технологій,інноваційних методів наукових досліджень, інструментарію моделювання соціально-економічних процесів задля формування інформаційного та методологічного забезпечення проведення оригінальних прикладних досліджень в діяльності суб’єктів господарювання сфери підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; орієнтації навчання та досліджень здобувачів на інтеграцію в міжнародну академічну спільноту шляхом участі у міжнародних конференціях, проектах, стажуваннях, зарубіжних публікаціях.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-наукова Освітньо-наукова програма базується на загальновідомих положеннях і результатах сучасних наукових досліджень з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, і орієнтована на підготовку висококваліфікованих, конкурентоспроможних, інтегрованих у світовий науково-освітній простір фахівців ступеня доктора філософії з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. Освітня складова спрямована на оволодіння компетент-ностями застосування методології й інструментарію проведення наукових досліджень, викладання фахових дисциплін, створення і продукування нових знань з розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, генерування креативних ідей щодо економічного зростання, соціальної справедливості, ощадливого споживання ресурсів та збереження довкілля. Наукова складова спрямована на переосмислення наявних та формування нових цілісних знань щодо загальних законів, закономірностей та тенденцій розвитку суб’єктів підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, а також екосистеми їх функціонування. Синтез освітньої та наукової складової ОНП дозволяє здобувачу проявити, розвинути та поглибити комунікативні компетентності, академічну та професійну доброчесність, здатність до безперервного саморозвитку та самовдос-коналення.
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: Особливості ОНП полягають в розбудові теоретичного підґрунтя та розширенні науково-методичного базису, оволодінні здобувачами практичними навиками проведення наукових досліджень у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності спрямованих та тісне співробітництво із закладами науки та освіти, інтеграцію у глобальну дослідницьку мережу, налагодження комунікації з авторитетними вченими даного напряму. ОНП орієнтована на партнерство із вітчизняними та закордонними закладами освіти та науки, державно-приватним сектором, науковцями та участі в програмах на отримання грантів. ОНП передбачає опанування теоретичних знань та практичну підготовку та фокусування на інтегрованому підході до підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти шляхом: структурно-логічної композиції теоретичних і прикладних дисциплін, управлінських і соціокультурних освітніх компонентів; поєднання освітньої та наукової складових із чітким фокусом на дослідженні розвитку підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; пріоритетності вивчення та застосування сучасних інформаційних технологій,інноваційних методів наукових досліджень, інструментарію моделювання соціально-економічних процесів задля формування інформаційного та методологічного забезпечення проведення оригінальних прикладних досліджень в діяльності суб’єктів господарювання сфери підприємництва, торгівлі та біржової діяльності; орієнтації навчання та досліджень здобувачів на інтеграцію в міжнародну академічну спільноту шляхом участі у міжнародних конференціях, проектах, стажуваннях, зарубіжних публікаціях.
Придатність до працевлаштування: Розвиток професійних можливостей передбачає працевлаштування на посадах наукових і науково-педагогічних працівників в наукових установах і закладах вищої освіти, на посадах наукових консультантів, експертів, аналітиків у дослідницьких установах і підрозділах підприємств, установ, організацій.
Доктор філософії (PhD) з підприємництва, торгівлі та біржової діяльності здатний виконувати професійні види робіт й обіймати первинні посади згідно з Національним класифікатором України ДК 003: 2010.
Подальше навчання: Доктор філософії (PhD) має можливість навчатися: - за науковою програмою на дев’ятому кваліфікаційному рівні згідно з Національною рамкою кваліфікацій галузі знань «Управління та адміністрування» або суміжних галузей знань; - за дослідницькими грантами та стипендіями, участі в міжнародній академічній мобільності; - впродовж життя для саморозвитку і вдосконалення у науковій, освітній та інших видах діяльності, а також в інших споріднених галузях наукових знань.
Подальше навчання: Доктор філософії (PhD) має можливість навчатися: - за науковою програмою на дев’ятому кваліфікаційному рівні згідно з Національною рамкою кваліфікацій галузі знань «Управління та адміністрування» або суміжних галузей знань; - за дослідницькими грантами та стипендіями, участі в міжнародній академічній мобільності; - впродовж життя для саморозвитку і вдосконалення у науковій, освітній та інших видах діяльності, а також в інших споріднених галузях наукових знань.
Викладання та навчання: Студентоцентроване та проблемно-орієнтоване навчання, самонавчання та електронне навчання на базі платформи дистанційного навчання Mооdle Особистісно-орієнтований та індивідуально-творчий підхід. Лекції, мультимедійні лекції та практичні заняття (з елементами наукових досліджень, ситуаційного завдання, кейсів тощо), самостійна дослідницька робота, розробка інноваційних проектів, підготовка дисертаційної роботи та консультації із викладачами (групові та індивідуальні)
Участь у тренінгах з ділової активності, семінарах, конференціях, що проводяться на базі НУ «Запорізька політехніка» та інших вишів України, Запорізької торгово-промислової палати за участі представників регіонального та національного бізнес-середовища задля формування у здобувачів освіти розуміння сучасних проблем підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
Навчально-методичне забезпечення і консультування самостійної роботи здійснюється через університетське віртуальне навчальне середовище: система дистанційного навчання Moodle, Google classroom, Google Meet, Zoom. Самостійна робота здобувачів з інформаційними джерелами за темою дисертації у бібліотеці університету та в наукових бібліотеках України, використання сучасних інформаційних технологій та можливостей мережі Інтернет для вільного доступу до електронних ресурсів.
Підготовка публікацій у наукових фахових виданнях.
Навчання здійснюється у змішаній формі з використанням засобів відеоконференцзв’язку, інфокомунікаційних технологій та «Системи дистанційного навчання НУ «Запорізька політехніка»», зокрема:
- системи дистанційного навчання Moodle:
https://moodle.zp.edu.ua/
- сайту університету: http://zp.edu.ua/
- репозиторію університету: http://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/9
- бібліотеки університету: http://library.zp.edu.ua/
Оцінювання: Оцінювання здобувачів здійснюється згідно Положення про систему забезпечення НУ «Запорізька політехніка» якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (системи внутрішнього забезпечення якості) (зі змінами від 27.08.2021р.)https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_zabezpechennia_yakosti.pdf та Положенням про організацію освітнього процесу НУ «Запорізька політехніка від 10.12.2021р. №507 https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Nakaz_N507_vid_10.12.21.pdf, Оцінювання науково-педагогічної практики здійснюється відповідно до Положення про проведення практики студентів НУ Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_praktyku_studentiv.pdf Оцінювання наукової складової здійснюється на основі показників підготовки та публікації наукових праць, участі у конференціях, результатів роботи над дисертацією відповідно до затвердженого індивідуального плану наукової роботи здобувача, звітування на засіданні випускової кафедри (двічі на рік). Оцінювання дисертації здійснюється за підсумками публічного захисту у разовій спеціалізованій раді із захисту дисертацій. Підсумкова атестація здобувача, що повністю виконав освітньо-наукову програму, завершується присудженням наукового ступеня доктора філософії.
Оцінювання: Оцінювання здобувачів здійснюється згідно Положення про систему забезпечення НУ «Запорізька політехніка» якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (системи внутрішнього забезпечення якості) (зі змінами від 27.08.2021р.)https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_zabezpechennia_yakosti.pdf та Положенням про організацію освітнього процесу НУ «Запорізька політехніка від 10.12.2021р. №507 https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Nakaz_N507_vid_10.12.21.pdf, Оцінювання науково-педагогічної практики здійснюється відповідно до Положення про проведення практики студентів НУ Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_praktyku_studentiv.pdf Оцінювання наукової складової здійснюється на основі показників підготовки та публікації наукових праць, участі у конференціях, результатів роботи над дисертацією відповідно до затвердженого індивідуального плану наукової роботи здобувача, звітування на засіданні випускової кафедри (двічі на рік). Оцінювання дисертації здійснюється за підсумками публічного захисту у разовій спеціалізованій раді із захисту дисертацій. Підсумкова атестація здобувача, що повністю виконав освітньо-наукову програму, завершується присудженням наукового ступеня доктора філософії.
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних і створення нових цілісних знань та/або професійних практик, застосовувати новітні методології наукової, педагогічної, професійної діяльності, здійснювати власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. |
Загальні компетентності (ЗК): | ЗК1 Здатність розв’язувати комплексні проблеми у сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності на основі системного наукового світогляду та загального культурного кругозору із дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності. | ЗК2 Здатність працювати в міжнародному контексті. | ЗК3 Здатність працювати автономно | ЗК4 Здатність до міжособистісної взаємодії | ЗК5 Здатність розробляти проекти та управляти ними. |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
СК1 Здатність планувати і виконувати оригінальні дослідження на відповідному рівні, досягати наукових результатів, які можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях, впроваджені у практичну діяльність, що створюють нові знання у підприємницьких, торговельних та біржових структурах та/або дотичних до них міждисциплінарних напрямах | |
СК2 Здатність продукувати, обґрунтовувати нові ідеї, гіпотези і моделі та приймати науково обґрунтовані рішення у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності. | |
СК3 Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті. | |
СК4 Здатність усно та/або письмово презентувати, обговорювати, апробовувати результати досліджень, розробок, проєктів українською та іноземною мовами. | |
СК5 Здатність до критичного переосмислення і розвитку сучасних теорій, методологій, об’єктів досліджень й практик, із застосуванням системного підходу до врахування неекономічних аспектів з різних галузей знань, у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності. | |
СК6 Здатність застосовувати сучасні інформаційно-комунікативні технології (інформаційні системи, хмарні технології, комунікаційні технології передачі та обміну інформацією), прилади та обладнання (в тому числі комп’ютерна техніка, апаратно-програмне забезпечення), необхідні для виконання інноваційної науково-дослідної, педагогічної, професійної діяльності в підприємницьких, торговельних та біржових структурах. | |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
ПРН1 Мати передові концептуальні, методологічні знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності та/або на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, які є достатніми для проведення наукових, прикладних досліджень на рівні актуальних світових досягнень, отримання нових знань та/або здійснення інноваційної професійної діяльності |
ПРН2 Глибоко розуміти загальні принципи та методи економічних наук, методологію наукових досліджень, застосовувати їх в процесі проведення власних дослідженнях у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, а також у викладацькій практиці |
ПРН3 Застосовувати сучасні інструменти і технології пошуку, оброблення та аналізу інформації, зокрема, статистичні, економіко-математичні методи аналізу даних великого обсягу та/або складної структури, спеціалізовані бази даних та інформаційно-комунікативні технології, прилади та обладнання |
ПРН4 Розробляти та досліджувати концептуальні, математичні, комп’ютерні моделі процесів і систем, ефективно використовувати їх для отримання нових знань та/або створення інноваційних продуктів у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, а також у дотичних міждисциплінарних напрямах. |
ПРН5 Застосовувати сучасні методи та інструменти наукових досліджень та інноваційної діяльності для отримання нових знань та/або розв’язання комплексних проблем у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності, а також у дотичних міждисциплінарних напрямах. |
ПРН6 Приймати ефективні, етичні та соціально відповідальні рішення, забезпечувати лідерство, автономність та міжособистісну взаємодію у їх реалізації в професійній діяльності. |
ПРН7 Аналізувати та оцінювати стан, тенденції розвитку підприємництва, торгівлі, біржової діяльності, застосовувати сучасні методології, методи та інструменти для вирішення актуальних проблем у професійній практиці. |
ПРН8 Формулювати та перевіряти гіпотези, використовувати для обґрунтування висновків належні докази, зокрема, актуальні літературні та інформаційні джерела, результати теоретичного аналізу, моделювання, експериментальних досліджень. |
ПРН9 Планувати і виконувати теоретичні та/або емпіричні дослідження з використанням сучасних методів й інструментів, здійснювати критичний аналіз результатів власних або сторонніх досліджень у контексті усього комплексу сучасних знань щодо проблем у сфері підприємництва, торгівлі, біржової діяльності та дотичних міждисциплінарних напрямів, з дотриманням норм академічної і професійної етики. |
ПРН10 Ініціювати, розробляти, реалізовувати наукові та/або інноваційні проєкти, які дають можливість переосмислити наявні та/або отримати нові цілісні знання, розв’язувати проблеми підприємництва, торгівлі та біржової діяльності з урахуванням етичних, соціальних, економічних, екологічних і правових аспектів. |
ПРН11 Вільно презентувати, обговорювати державною та іноземними мовами результати досліджень, наукові та/або прикладні проблеми підприємництва, торгівлі, біржової діяльності, оприлюднювати їх у наукових публікаціях провідних міжнародних видань або впроваджувати у практичну діяльність. |
ПРН12 Організовувати і здійснювати освітній процес у закладах освіти, розробляти і впроваджувати спеціальні освітні компоненти зі сфери підприємництва, торгівлі та біржової діяльності |
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
Кадрове забезпечення: Реалізацію програми забезпечують висококваліфіковані викладачі, які мають вчений ступінь та вчене звання, а також великий досвід навчально–методичної та науково–дослідної діяльності. Усі викладачі відповідають вимогам затвердже-ним Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. №1187 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 347 від 10.05.2018 р.) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності».
Науково-педагогічні працівники регулярно проходять стажування в українських та закордонних вишах згідно Положення про підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у НУ «Запорізька політехніка».
Окремі викладачі мають сертифікати про знання англійської мови відповідно до Загальноєвропейської рекомендації з мовної освіти (рівень В2)
Матеріально-технічне забезпечення: Для забезпечення ОП кафедра має власні лекційні аудиторії, оснащені мультимедійною апаратурою. Крім того для освітнього процесу використовується комп’ютерний клас загально-факультетського підпорядкування, де є доступ до мережі Інтернет. Для проведення семінарських занять використовуються тематичні класи та аудиторії навчальних корпусів університету. Здобувачі вищої освіти мають необмежений доступ до ресурсів наукової бібліотеки університету. Наявна уся необхідна соціально – побутова інфраструктура.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Офіційний сайт університету – https://zp.edu.ua. Точки бездротового доступу до мережі Інтернет. Віртуальне навчальне середовище – система дистанційного навчання Moodle, Google classroom, Google Meet, Zoom. Наукова бібліотека, читальні зали, електронна бібліотека http://library.zntu.edu.ua/. Бібліотечний фонд забезпечений підручниками, навчальними посібниками, методичними виданнями тощо, передплачуються основні фахові періодичні видання України. Відкритий доступ до наукометричних баз ScienceDirect, Scopus, Web of Science, IMF eLibrary, PM World Library та ін. Електронний репозитарій http://eir.zp.edu.ua. В освітньому процесі використовуються стандартне програмне забезпечення з управління проектами, а саме: ActiveCollab, Central Desktop та Basecamp.Навчально-методичні матеріали розробляються та систематично оновлюються НПП кафедри з подальшим їх розміщенням у системі дистанційного навчання Moodle.
Матеріально-технічне забезпечення: Для забезпечення ОП кафедра має власні лекційні аудиторії, оснащені мультимедійною апаратурою. Крім того для освітнього процесу використовується комп’ютерний клас загально-факультетського підпорядкування, де є доступ до мережі Інтернет. Для проведення семінарських занять використовуються тематичні класи та аудиторії навчальних корпусів університету. Здобувачі вищої освіти мають необмежений доступ до ресурсів наукової бібліотеки університету. Наявна уся необхідна соціально – побутова інфраструктура.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Офіційний сайт університету – https://zp.edu.ua. Точки бездротового доступу до мережі Інтернет. Віртуальне навчальне середовище – система дистанційного навчання Moodle, Google classroom, Google Meet, Zoom. Наукова бібліотека, читальні зали, електронна бібліотека http://library.zntu.edu.ua/. Бібліотечний фонд забезпечений підручниками, навчальними посібниками, методичними виданнями тощо, передплачуються основні фахові періодичні видання України. Відкритий доступ до наукометричних баз ScienceDirect, Scopus, Web of Science, IMF eLibrary, PM World Library та ін. Електронний репозитарій http://eir.zp.edu.ua. В освітньому процесі використовуються стандартне програмне забезпечення з управління проектами, а саме: ActiveCollab, Central Desktop та Basecamp.Навчально-методичні матеріали розробляються та систематично оновлюються НПП кафедри з подальшим їх розміщенням у системі дистанційного навчання Moodle.
Національна кредитна мобільність: НКМ регламентується Постановою КМУ №579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12.08.2015 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/579-2015-%D0%BF#Text та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу НУ «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz N210 vid 28.06.22.pdf). НКМ передбачається законодавством та є доцільною, коли виникає необхідність вивчення (освоєння) студентами принципово нових курсів, дисциплін, які не викладаються у базовому закладі вищої освіти. Кожен здобувач вищої освіти має можливість проходити навчання у ЗВО-партнерах (окремі курси, навчання протягом семестру) з подальшим визнанням отриманих результатів та кредитів навчання. Національна академічна мобільність здійснюється на підставі укладених договорів між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти України, зокрема: Луцьким національним технічним університетом, НУ «Києво-Могилянська академія», Харківським національним університетом ім. Каразіна, НТУ «Дніпровська політехніка», НУ «Львівська політехніка», НУ «Одеська політехніка», Класичним приватним університетом (м. Запоріжжя)
Міжнародна кредитна мобільність: Здобувачі вищої освіти мають можливість брати участь у програмі міжнародної кредитної мобільності за двосторонніми договорами, укладеними між НУ «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів у рамках програми ЄС Еразмус+KA, інформацію щодо яких подано на веб-сторінках https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnis, https://zp.edu.ua/stypendiyi-i-granty Право на міжнародну академічну мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akade michnu_mobilnist.pdf, а також на основі двосторонніх угод між НУ «Запорізька політехніка» та іноземними закладами вищої освіти, іноземними організаціями та підприємствами: Urgench State University (Узбекистан) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/urdu.uz/Cooperation_Agreeme nt.pdf); Maria Curie-Sklodowska University (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/umcs.pl/Academic_Agreement _of_Cooperation.pdf); Левенский католицький університет (Бельгія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/kuleuven.be/Student_Exchange _Agreement.pdf); Трансільванський університет Брасова (Румунія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/unitbv.ro/Inter institutional_agreement.pdf); Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/wsg.byd.pl/Dohovir_pro_spivp ratsiu.pdf); Гданський університет (м. Гданськ, Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/ug.edu.pl/Memorandum_of_Un derstanding.pdf).
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Програма передбачає можливість навчання іноземних громадян на загальних підставах за умови володіння українською мовою на достатньому рівні. В університеті передбачено проходження іноземними здобувачами підготовчих курсів з вивчення української мови за рік до початку основного навчання, та потім протягом всього періоду навчання. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти регламентовано Положенням про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta _navch_inozemtsiv.pdf
Міжнародна кредитна мобільність: Здобувачі вищої освіти мають можливість брати участь у програмі міжнародної кредитної мобільності за двосторонніми договорами, укладеними між НУ «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів у рамках програми ЄС Еразмус+KA, інформацію щодо яких подано на веб-сторінках https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnis, https://zp.edu.ua/stypendiyi-i-granty Право на міжнародну академічну мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akade michnu_mobilnist.pdf, а також на основі двосторонніх угод між НУ «Запорізька політехніка» та іноземними закладами вищої освіти, іноземними організаціями та підприємствами: Urgench State University (Узбекистан) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/urdu.uz/Cooperation_Agreeme nt.pdf); Maria Curie-Sklodowska University (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/umcs.pl/Academic_Agreement _of_Cooperation.pdf); Левенский католицький університет (Бельгія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/kuleuven.be/Student_Exchange _Agreement.pdf); Трансільванський університет Брасова (Румунія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/unitbv.ro/Inter institutional_agreement.pdf); Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/wsg.byd.pl/Dohovir_pro_spivp ratsiu.pdf); Гданський університет (м. Гданськ, Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/ug.edu.pl/Memorandum_of_Un derstanding.pdf).
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Програма передбачає можливість навчання іноземних громадян на загальних підставах за умови володіння українською мовою на достатньому рівні. В університеті передбачено проходження іноземними здобувачами підготовчих курсів з вивчення української мови за рік до початку основного навчання, та потім протягом всього періоду навчання. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти регламентовано Положенням про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta _navch_inozemtsiv.pdf
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація за спеціальністю здійснюється у формі публічного захисту наукових досягнень у формі дисертації. Обов’язковою умовою допуску до захисту є успішне виконання аспірантом його індивідуального навчального плану.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії є самостійним розгорнутим дослідженням, що пропонує розв’язання актуального наукового завдання в галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності або на межі кількох галузей, результати якого становлять оригінальний внесок у суму знань відповідної галузі та оприлюднені у відповідних публікаціях. Вимоги до оформлення дисертації встановлює МОН. Дисертація не повинна містити академічного плагіату, фальсифікації, фабрикації. Дисертація має бути розміщена на сайті закладу вищої освіти (наукової установи).
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація за спеціальністю здійснюється у формі публічного захисту наукових досягнень у формі дисертації. Обов’язковою умовою допуску до захисту є успішне виконання аспірантом його індивідуального навчального плану.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії є самостійним розгорнутим дослідженням, що пропонує розв’язання конкретної комплексної проблеми в сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності або на його межі з іншими спеціальностями, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. Дисертація не повинна містити академічного плагіату, фальсифікації, фабрикації. Дисертація має бути розміщена на сайті закладу вищої освіти (наукової установи).
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії є самостійним розгорнутим дослідженням, що пропонує розв’язання актуального наукового завдання в галузі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності або на межі кількох галузей, результати якого становлять оригінальний внесок у суму знань відповідної галузі та оприлюднені у відповідних публікаціях. Вимоги до оформлення дисертації встановлює МОН. Дисертація не повинна містити академічного плагіату, фальсифікації, фабрикації. Дисертація має бути розміщена на сайті закладу вищої освіти (наукової установи).
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація за спеціальністю здійснюється у формі публічного захисту наукових досягнень у формі дисертації. Обов’язковою умовою допуску до захисту є успішне виконання аспірантом його індивідуального навчального плану.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії є самостійним розгорнутим дослідженням, що пропонує розв’язання конкретної комплексної проблеми в сфері підприємницької, торговельної та біржової діяльності або на його межі з іншими спеціальностями, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. Дисертація не повинна містити академічного плагіату, фальсифікації, фабрикації. Дисертація має бути розміщена на сайті закладу вищої освіти (наукової установи).