Спеціальність | 133 Галузеве машинобудування |
---|---|
Освітній ступінь | Доктор філософії |
Підрозділ | Машинобудівний факультет |
Випускова кафедра | Кафедра «Металорізальні верстати та інструменти» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | |
Кваліфікаційний рівень / цикл | 8, згідно Національної рамки кваліфікацій |
Обмеження щодо форм навчання | Форма навчання – очна та заочна |
Кваліфікація в дипломі | Доктор філософії з галузевого машинобудування |
Передумови вступу |
Предметна область освітньої програми: Об’єкти вивчення: процеси механічної та фізико-хімічної обробки матеріалів; удосконалення методів обробки та обладнання; дослідження процесів тертя та зношування в складних трибо системах у тому числі в умовах складного механічного та температурного навантаження; удосконалення існуючих та розробка нових методів дослідження, діагностування і контролю механічних систем. Дослідження впливу умов навантаження на вибір структури механічних систем та приймання конструктивних рішень.
Цілі навчання: розробляти, моделювати, створювати нові та вдосконалювати наявні методи обробки та механічні системи.
Теоретичний зміст предметної області: поняття, концепції, принципи та методи дослідження, розроблення та модернізації, що використовуються з метою поліпшення функціональних та експлуатаційних характеристик механічних систем; якості та продуктивності обробки.
Методи, методики та технології: математичного моделювання та оптимізації; планування експерименту та обробки експериментальних даних; розробки нових конструкцій та технологій; аналізу зв’язків умов навантаження, складу і структури матеріалів з комплексом експлуатаційних властивостей.
Інструменти та обладнання:
1) Верстат роботизований 16К20Ф3Р132; стіл тактовий СТ150; робот М10; верстат MDX -20; верстат Woodpecker CAMARO CP-1208; інше металообробне обладнання, ріжучий та вимірювальний інструмент; вимірювальна рука MicroScribe G2X; 3D-принтер Ultimaker 2 MakerPi edition;
2) Дінамометр УДМ; дефектоскоп ЕМІД 8; віброметр; посилювач УТН-4; осцилограф С1-112; машина випробувальна МКВ-КМ; вольтметр В7-35; твердомір ТК; електропіч СНОЛ – 2; трибометр ТММ-32А; мікротвердомір ПМТ-3; мікроскоп МБС-9; перетворювач частоти ТПЧ-40; підсилювач дл тензометричних вимірювань ТА-5-975; мікроскоп металографічний вертикальний МИМ-7; моторний динамометричний стенд для випробувань ДВЗ.
Орієнтація освітньої програми:
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми:
Орієнтація освітньої програми:
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми:
Придатність до працевлаштування:
Подальше навчання: Мають право продовжити навчання в докторантурі.
Подальше навчання: Мають право продовжити навчання в докторантурі.
Викладання та навчання:
Оцінювання:
Оцінювання:
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та професійної практики. |
Загальні компетентності (ЗК): | |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здійснюється у формі публічного захисту дисертацій
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Дисертаційна робота має відповідати змістовній складовій дисертаційного дослідження. Дисертаційна робота має бути перевірена на плагіат. Дисертаційна робота має бути розміщена на сайті Національного університету «Запорізька політехніка».
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Дисертаційна робота має відповідати змістовній складовій дисертаційного дослідження. Дисертаційна робота має бути перевірена на плагіат. Дисертаційна робота має бути розміщена на сайті Національного університету «Запорізька політехніка».