- РН1
 
        - Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу.
 
    
        
        
- РН2
 
        - Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта.
 
    
        
        
- РН3
 
        - Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу,  аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності.
 
    
        
        
- РН4
 
        - Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації.
 
    
        
        
- РН5
 
        - Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами.
 
    
        
        
- РН6
 
        - Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними.
 
    
        
        
- РН7
 
        - Вміти формувати і вдосконалювати систему  маркетингу  ринкового суб’єкта.
 
    
        
        
- РН8
 
        - Використовувати  методи  міжособистісної  комунікації  в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу.
 
    
        
        
- РН9
 
        - Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень.
 
    
        
        
- РН10
 
        - Обґрунтовувати  маркетингові  рішення  на  рівні  ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів.
 
    
        
        
- РН11
 
        - Використовувати методи маркетингового стратегічного	аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта.
 
    
        
        
- РН12
 
        - Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм.
 
    
        
        
- РН13
 
        - Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання.
 
    
        
        
- РН14
 
        - Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку.
 
    
        
        
- РН15
 
        - Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення.