Спеціальність | 076 Підприємництво та торгівля |
---|---|
Освітній ступінь | Магістр |
Підрозділ | Факультет бізнес технологій та економіки |
Випускова кафедра | Кафедра "Бізнесу та управління" |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Тип диплому диплом магістра, одиничний Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, строк навчання Обсяг освітньо-професійної програми магістра становить 90 кредитів ЄКТС, термін навчання – 1,5 роки (3 семестри) |
Кваліфікаційний рівень / цикл | Другий (магістерський) рівень вищої освіти; за Національною рамкою кваліфікацій України – 7 рівень; за Qualifications Framework for the European Higher Education Area (QF-EHEA) – Master’s degree (Second cycle); за European Qualifications Framework (EQF-LLL) – Level 7 |
Обмеження щодо форм навчання | |
Кваліфікація в дипломі | магістр з підприємництва та торгівлі |
Передумови вступу | Наявність освітнього ступеня бакалавра, магістра, освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст». Умови прийому та навчання за Програмою регламентуються Правилами прийому до НУ «Запорізька політехніка». URL: https://pk.zp.edu.ua/pravyla-pryjomu |
Внесок у розвиток Української держави й суспільства, Південно-Східного регіону України, формуючи необхідний для цього високоосвічений й національно свідомий людський потенціал, здатний ідентифікувати та розв’язувати складні задання і проблеми у галузі підприємництва та торгівлі, спроможних до відкриття та ведення власної справи, компетентних в економіці підприємства, розробці та реалізації інноваційних проєктів, прагнучих до участі у дослідженнях та генеруванні креативних ідей щодо економічного зростання, соціальної справедливості, ощадливого споживання ресурсів та збереження довкілля./Contribution to the development of the Ukrainian state and society,the South-Eastern region of Ukraine, forming the necessary highly educated and nationally conscious human potential capable of identifying and solving complex tasks and problems in the field of entrepreneurship and trade. This human potential should be capable of starting and running their own business, competent in business economics, developing and implementing innovative projects, eager to participate in research and generate creative ideas for economic growth, social justice, resource efficiency, and environmental protection.
Предметна область освітньої програми: Галузь - 07 Управління та адміністрування
Спеціальність - 076 Підприємництво, торгівля і біржова діяльність
Об’єкти вивчення: діяльність суб’єктів господарювання підприємницьких та торговельних структур з виробництва та обігу товарів і послуг, яка здійснюється з метою забезпечення їх ефективного управління і розвитку.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати складні завдання і проблеми у галузі підприємництвата торгівлі або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог.
Теоретичний зміст предметної області: наукові теорії, положення, концепції, принципи підприємництва та торгівлі й методологія їхнього використання для ефективного управління і розвитку підприємницьких і торговельних структур.
Методи, методики та технології: система інноваційних методів, професійних методик та технологій управління, сучасні цифрові технології.
Інструментарій та обладнання: інформаційно-комунікаційні системи, прилади та обладнання (комп’ютерна техніка, спеціалізоване програмне забезпечення).
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна програма. Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях і результатах сучасних наукових досліджень з підприємництва та торгівлі, і орієнтована на підготовку висококваліфікованих фахівців з підприємництва та торгівлі. Професійний акцент на набутті здобувачами компетентнос-тей з: ідентифікації складних задач і проблем у сфері бізнесу та пошуку шляхів їх вирішення; відкриття та ведення власної справи; розробки та реалізації інноваційних проектів; участі у науковій діяльності та генерування креативних ідей щодо економічного зростання, соціальної справедливості, ощадливого споживання ресурсів та збереження довкілля
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: ОП орієнтована на глибоку професійну підготовку, що передбачає опанування здобувачами циклу сучасних дисцип-лін, покликаних забезпечити формування професійних ком-петенцій з урахуванням новітніх тенденцій у сфері підприємництва та торгівлі. Особливості ОП полягають у : - підготовці фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері бізнесу, спроможних до відкриття та ведення власної справи, компетентних в розробці та реалізації інноваційних проектів, прагнучих до участі у науковій діяльності та генерування креативних ідей щодо економічного зростання, соціальної справедливості, ощадливого споживання ресурсів та збереження довкілля; - акцентуванні уваги здобувачів на набутті знань та навиків з управління бізнесом в умовах невизначеності, глобальних трансформаційних змін в економіці та загострення кліма-тичної кризи; - практико-орієнтованості, застосуванні активних та інтерактивних методів, залучені до викладання провідних фахівців з підприємництва та торгівлі; - націленості на реалізацію концепції студентоцентрованого навчання, що охоплює активну взаємодію здобувачів, роботодавців та академічної спільноти; - виокремленні комунікативного аспекту підготовки фахівців, що відповідають потребам Української держави та Південно-Східного регіону країни.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна програма. Освітньо-професійна програма базується на загальновідомих положеннях і результатах сучасних наукових досліджень з підприємництва та торгівлі, і орієнтована на підготовку висококваліфікованих фахівців з підприємництва та торгівлі. Професійний акцент на набутті здобувачами компетентнос-тей з: ідентифікації складних задач і проблем у сфері бізнесу та пошуку шляхів їх вирішення; відкриття та ведення власної справи; розробки та реалізації інноваційних проектів; участі у науковій діяльності та генерування креативних ідей щодо економічного зростання, соціальної справедливості, ощадливого споживання ресурсів та збереження довкілля
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: ОП орієнтована на глибоку професійну підготовку, що передбачає опанування здобувачами циклу сучасних дисцип-лін, покликаних забезпечити формування професійних ком-петенцій з урахуванням новітніх тенденцій у сфері підприємництва та торгівлі. Особливості ОП полягають у : - підготовці фахівців, здатних ідентифікувати та розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері бізнесу, спроможних до відкриття та ведення власної справи, компетентних в розробці та реалізації інноваційних проектів, прагнучих до участі у науковій діяльності та генерування креативних ідей щодо економічного зростання, соціальної справедливості, ощадливого споживання ресурсів та збереження довкілля; - акцентуванні уваги здобувачів на набутті знань та навиків з управління бізнесом в умовах невизначеності, глобальних трансформаційних змін в економіці та загострення кліма-тичної кризи; - практико-орієнтованості, застосуванні активних та інтерактивних методів, залучені до викладання провідних фахівців з підприємництва та торгівлі; - націленості на реалізацію концепції студентоцентрованого навчання, що охоплює активну взаємодію здобувачів, роботодавців та академічної спільноти; - виокремленні комунікативного аспекту підготовки фахівців, що відповідають потребам Української держави та Південно-Східного регіону країни.
Придатність до працевлаштування: Працевлаштування на підприємствах усіх видів економічної діяльності у сфері торгівлі та бізнесу, в науково-дослідних установах і закладах вищої освіти, в органах влади та управління.
Після закінчення навчання за ОП випускники здатні:
- відкривати та вести власну справу;
- виконувати професійну роботу в різних лінійних і функ-ціональних підрозділах організацій усіх форм власності та організаційно-правових форм;
- займати посади, визначені Національним класифікатором України «Класифікатор професій ДК 003:2010» займати первинні посади, а також керівні посади відповідно професійних назв, що є складовими таких класифікаційних групувань:
121 Керівники підприємств, установ та організацій
1210.1 Керівники підприємств, установ та організацій
122 Керівники виробничих та інших основних підрозділів
123 Керівники функціональних підрозділів
1238 Керівники проектів та програм
2441.2 Аналітик з інвестицій
2441.2 ЗКППТР 25351 Економіст
2441.2 ЗКППТР 25368 Економіст з планування
2441.2 ЗКППТР 25377 Економіст з фінансової роботи
2441.2 ЗКППТР 25362 Економіст з матеріально-технічного забезпечення
2441.2 Економіст із ціноутворення
- займати посади згідно з International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08):
12 Administrative and Commercial Managers
121 Business Services and Administration Managers;
24 Business and Administration Professionals
Подальше навчання: Випускники мають право: - продовжити навчання за третім (освітньо–науковим) рівнем вищої освіти FQ-EHEA – третій цикл, EQF-LLL – 8 рівень, HPK – 8 рівень; - набувати додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Подальше навчання: Випускники мають право: - продовжити навчання за третім (освітньо–науковим) рівнем вищої освіти FQ-EHEA – третій цикл, EQF-LLL – 8 рівень, HPK – 8 рівень; - набувати додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Викладання та навчання: Студентоцентроване та проблемно-орієнтоване навчання, самонавчання та електронне навчання на базі платформи дистанційного навчання Mооdle Особистісно-орієнтований та індивідуально-творчий підхід. Лекції, мультимедійні лекції та практичні заняття (з елементами наукових досліджень, ситуаційного завдання, кейсів тощо), самостійна дослідницька робота, розробка інноваційних проектів, написання курсових робіт, підготовка кваліфікаційної роботи та консультації із викладачами (групові та індивідуальні)
Участь у тренінгах з ділової активності, семінарах, конференціях, що проводяться на базі НУ «Запорізька політехніка» та інших вишів України, Запорізької торгово-промислової палати за участі представників регіонального та національного бізнес-середовища задля формування у здобувачів освіти розуміння сучасних вимог роботодавців до професійних компетентностей.
Навчально-методичне забезпечення і консультування самостійної роботи здійснюється через університетське віртуальне навчальне середовище: система дистанційного навчання Moodle, Google classroom, Google Meet, Zoom
У період карантину, пов’язаного з пандемією Cоvid-19, навчання здійснюється у змішаній формі з використанням засобів відеоконференцзв’язку, інфокомунікаційних технологій та «Системи дистанційного навчання НУ «Запорізька політехніка»», зокрема:
- системи дистанційного навчання Moodle:
https://moodle.zp.edu.ua/
- сайту університету: http://zp.edu.ua/
- репозиторію університету: http://eir.zp.edu.ua/handle/123456789/9
- бібліотеки університету: http://library.zp.edu.ua/
Оцінювання: Оцінювання здобувачів здійснюється за результатами контрольних заходів, перелік яких визначено Положенням про систему забезпечення НУ «Запорізька політехніка» якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (системи внутрішнього забезпечення якості) (зі змінами від 27.08.2021 р.)https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_zabezpechennia_yakosti.pdf та Положенням про організацію освітнього процесу НУ «Запорізька політехніка https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_orhanizatsiyu_osvitnoho_protsesu.pdf, а саме у формі: заліків, диференційованих заліків, екзаменів, тестування, презентації проектів, ректорських контрольних роботів, захисту звітів з практики та курсових робіт, а також атестації. Ректорський контроль якості навчання здобувачів здійснюється відповідно до Положення про організацію ректорського контролю якості навчання студентів НУ «Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_rektorskyy_kontrol.pdf Оцінювання захисту звітів з практики здійснюється відповідно до Положення про проведення практики студентів НУ Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_praktyku_studentiv.pdf Атестація здобувачів вищої освіти у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи здійснюється відповідно до Положення про порядок створення та організацію роботи екзаменаційної комісії з атестації здобувачів вищої освіти в НУ «Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_EkzKom.pdf та спрямована на визначення відповідності засвоєних здобувачами вищої освіти рівня знань, а також набутих компетентностей у відповідності до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, затвердженого Наказом МОН України від 10.07.2019 р. за №961
Оцінювання: Оцінювання здобувачів здійснюється за результатами контрольних заходів, перелік яких визначено Положенням про систему забезпечення НУ «Запорізька політехніка» якості освітньої діяльності та якості вищої освіти (системи внутрішнього забезпечення якості) (зі змінами від 27.08.2021 р.)https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_zabezpechennia_yakosti.pdf та Положенням про організацію освітнього процесу НУ «Запорізька політехніка https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_orhanizatsiyu_osvitnoho_protsesu.pdf, а саме у формі: заліків, диференційованих заліків, екзаменів, тестування, презентації проектів, ректорських контрольних роботів, захисту звітів з практики та курсових робіт, а також атестації. Ректорський контроль якості навчання здобувачів здійснюється відповідно до Положення про організацію ректорського контролю якості навчання студентів НУ «Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_rektorskyy_kontrol.pdf Оцінювання захисту звітів з практики здійснюється відповідно до Положення про проведення практики студентів НУ Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_praktyku_studentiv.pdf Атестація здобувачів вищої освіти у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи здійснюється відповідно до Положення про порядок створення та організацію роботи екзаменаційної комісії з атестації здобувачів вищої освіти в НУ «Запорізька політехніка» від 30.08.2019 р. https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_EkzKom.pdf та спрямована на визначення відповідності засвоєних здобувачами вищої освіти рівня знань, а також набутих компетентностей у відповідності до Стандарту вищої освіти за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, затвердженого Наказом МОН України від 10.07.2019 р. за №961
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність розв’язувати складні завдання і проблеми у галузі підприємництва та торгівлі або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог. |
Загальні компетентності (ЗК): | ЗК1 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. | ЗК2 Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. | ЗК3 Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. | ЗК4 Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності). | ЗК5 Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. | ЗК6 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
СК1 Здатність розробляти та реалізовувати стратегію розвитку підприємницьких та торговельних структур | |
СК2 Здатність проводити оцінювання продукції, товарів і послуг в підприємницькій та торговельній діяльності | |
СК3 Здатність до ефективного управління діяльністю суб’єктів господарювання в сфері підприємництва та торгівлі | |
СК4 Здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у професійній діяльності. | |
СК5 Здатність до ініціювання та реалізації інноваційних проектів в підприємницькій та торговельній діяльності | |
СК6 Здатність обирати і використовувати загальнонаукові та спеціальні методи для проведення прикладних досліджень у сфері підприємницької та торговельної діяльності. | |
СК7 Здатність до формування грантових заявок та супроводу грантових проектів. | |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: | |
ДСК1 Здатність проводити оцінювання конкурентоспромож-ності у сфері підприємництва та торгівлі | |
ДСК2 Здатність здійснювати економічну діагностику підприємств та формувати їх бізнес-модель | |
ДСК3 Здатність до формування грантових заявок та супроводу грантових проектів |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
ПРН1 Адаптуватися та проявляти ініціативу і самостійність в ситуаціях, які виникають в професійній діяльності./ Be able to adapt and show initiative and independence in situations that arise in professional activities. |
ПРН2 Визначати, аналізувати проблеми підприємництва, торгівлі і біржової діяльності та розробляти заходи щодо їх вирішення./ Identify and analyze problems of entrepreneurship, trade and stock exchange activities and develop measures to address them. |
ПРН3 Розробляти заходи матеріального і морального заохочення та застосовувати інші інструменти мотивування персоналу й партнерів для досягнення поставленої мети./ Be able to develop measures of material and moral incentives and apply other tools to motivate staff and partners to achieve the goal. |
ПРН4 Застосовувати бізнес-комунікації для підтримки взаємо-дії з представниками різних професійних груп./Use business communications to support interaction with representatives of different professional groups. |
ПРН5 Професійно, в повному обсязі й з творчою само-реалізацією виконувати поставлені завдання у сфері підприємництва та торгівлі/ To be able to perform tasks in the field of entrepreneurship, trade and/or stock exchange activities professionally, in full and with creative self-realization. |
ПРН6 Розробляти та впроваджувати заходи для забезпечення якості виконуваних робіт і визначати їх ефективність./ Be able to develop and implement measures to ensure the quality of work performed and determine their effectiveness. |
ПРН7 Визначати та впроваджувати стратегічні плани розвит-ку суб’єктів господарювання у сфері підприємництва та торгівлі / Determine and implement strategic plans for the development of business entities in the field of entrepreneurship, trade and/or exchange activities. |
ПРН8 Оцінювати продукцію, товари, послуги, а також процеси, що відбуваються в підприємницьких та торговельних структурах, і робити відповідні висновки для прийняття управлінських рішень/ Evaluate products, goods, services, as well as processes occurring in business, trading and/or exchange structures, and draw appropriate conclusions for making management decisions. |
ПРН9 Розробляти і приймати рішення, спрямовані на забезпечення ефективності діяльності суб’єктів господарювання у сфері підприємницької та торговельної діяльності/ Develop and make decisions aimed at ensuring the efficiency of business entities in the field of business, trading and/or exchange activities. |
ПРН10 Вирішувати проблемні питання, що виникають в діяльності підприємницьких та торговельних структур за умов невизначеності та ризиків/ Be able to solve problematic issues that arise in the activities of business, trading and/or exchange structures under conditions of uncertainty and risks. |
ПРН11 Впроваджувати інноваційні проекти з метою створен-ня умов для ефективного функціонування та розвитку підприємницьких та торговельних структур/ Implement innovative projects to create conditions for the effective functioning and development of business, trading and/or exchange structures. |
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
ДРН1 Оцінювати конкурентоспроможність у сфері підприємництва та торгівлі/ Assessment of competitiveness in business and trade |
ДРН2 Здійснювати економічну діагностику підприємств та формувати їх бізнес-моделі/ Conduct economic diagnostics of enterprises and formulate their business models |
ДРН3 Формувати грантові заявки та супроводжувати грантові проекти протягом їх життєвого циклу/ Prepare grant applications and support grant projects throughout their life cycle |
Кадрове забезпечення: Реалізацію ОП забезпечують висококваліфіковані викладачі, які мають вчений ступінь та вчене звання, а також великий досвід навчально – методичної та науково – дослідної діяльності. Усі викладачі відповідають вимогам чинних Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності.
Науково-педагогічні працівники регулярно проходять стажування в українських та закордонних вишах згідно Положення про підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у НУ «Запорізька політехніка».
Окремі викладачі мають сертифікати про знання англійської мови відповідно до Загальноєвропейської рекомендації з мовної освіти (рівень В2).
Матеріально-технічне забезпечення: Для забезпечення ОП кафедра має власні лекційні аудиторії, оснащені мультимедійною апаратурою, власний комп’ютерний клас, де є доступ до мережі Інтернет. Для проведення семінарських занять використовуються тематичні класи та аудиторії навчальних корпусів університету. Здобувачі вищої освіти мають необмежений доступ до ресурсів наукової бібліотеки університету. Наявна уся необхідна соціально – побутова інфраструктура.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Офіційний сайт університету – https://zp.edu.ua. Точки бездротового доступу до мережі Інтернет. Віртуальне навчальне середовище – система дистанційного навчання Moodle, Google classroom, Google Meet, Zoom. Наукова бібліотека, читальні зали, електронна бібліотека http://library.zntu.edu.ua/. Бібліотечний фонд забезпечений підручниками, навчальними посібниками, методичними виданнями тощо, передплачуються основні фахові періодичні видання України. Відкритий доступ до наукометричних баз ScienceDirect, Scopus, Web of Science, IMF eLibrary, PM World Library та Електронного Інституційного репозитарію НУ «Запорізька політехніка» http://eir.zp.edu.ua. В освітньому процесі використовуються стандартне програмне забезпечення з управління проектами, а саме: ActiveCollab, AgriAnalutica, Кошторис 8, Будівельні технології - Кошторис ПВР, а також безкоштовний доступ до Інтернет-сервісу нормативних документів БУДСТАНДАРТ Online. Навчально-методичні матеріали систематично переглядаються та розміщуються у системі дистанційного навчання Moodle.
Матеріально-технічне забезпечення: Для забезпечення ОП кафедра має власні лекційні аудиторії, оснащені мультимедійною апаратурою, власний комп’ютерний клас, де є доступ до мережі Інтернет. Для проведення семінарських занять використовуються тематичні класи та аудиторії навчальних корпусів університету. Здобувачі вищої освіти мають необмежений доступ до ресурсів наукової бібліотеки університету. Наявна уся необхідна соціально – побутова інфраструктура.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Офіційний сайт університету – https://zp.edu.ua. Точки бездротового доступу до мережі Інтернет. Віртуальне навчальне середовище – система дистанційного навчання Moodle, Google classroom, Google Meet, Zoom. Наукова бібліотека, читальні зали, електронна бібліотека http://library.zntu.edu.ua/. Бібліотечний фонд забезпечений підручниками, навчальними посібниками, методичними виданнями тощо, передплачуються основні фахові періодичні видання України. Відкритий доступ до наукометричних баз ScienceDirect, Scopus, Web of Science, IMF eLibrary, PM World Library та Електронного Інституційного репозитарію НУ «Запорізька політехніка» http://eir.zp.edu.ua. В освітньому процесі використовуються стандартне програмне забезпечення з управління проектами, а саме: ActiveCollab, AgriAnalutica, Кошторис 8, Будівельні технології - Кошторис ПВР, а також безкоштовний доступ до Інтернет-сервісу нормативних документів БУДСТАНДАРТ Online. Навчально-методичні матеріали систематично переглядаються та розміщуються у системі дистанційного навчання Moodle.
Національна кредитна мобільність: НКМ регламентується Постановою КМУ №579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12.08.2015 р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/579-2015-%D0%BF#Text та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу НУ «Запорізька політехніка» (zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz_N210_vid_28.06.22.pdf). НКМ передбачається законодавством та є доцільною, коли виникає необхідність вивчення (освоєння) студентами принципово нових курсів, дисциплін, які не викладаються у базовому закладі вищої освіти. Кожен здобувач вищої освіти має можливість проходити навчання у ЗВО-партнерах (окремі курси, навчання протягом семестру) з подальшим визнанням отриманих результатів та кредитів навчання. Національна академічна мобільність здійснюється на підставі укладених договорів між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти України, зокрема: Луцьким національним технічним університетом, НУ «Києво-Могилянська академія», Харківським національним університетом ім. Каразіна, НТУ «Дніпровська політехніка», НУ «Львівська політехніка», НУ «Одеська політехніка», Класичним приватним університетом (м. Запоріжжя)
Міжнародна кредитна мобільність: Здобувачі вищої освіти мають можливість брати участь у програмі міжнародної кредитної мобільності за двосторонніми договорами, укладеними між НУ «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів у рамках програми ЄС Еразмус+KA, інформацію щодо яких подано на веб-сторінках https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/Poriadok_realizatsiyi_prava_na_akademichnu_mobilnist.pdf, https://zp.edu.ua/stypendiyi-i-granty Право на міжнародну академічну мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/Poriadok_realizatsiyi_prava_na_akademichnu_mobilnist.pdf, а також на основі двосторонніх угод між НУ «Запорізька політехніка» та іноземними закладами вищої освіти, іноземними організаціями та підприємствами: Urgench State University (Узбекистан) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/urdu.uz/Cooperation_Agreeme nt.pdf); Maria Curie-Sklodowska University (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/umcs.pl/Academic_Agreement _of_Cooperation.pdf); Левенский католицький університет (Бельгія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/kuleuven.be/Student_Exchange _Agreement.pdf); Трансільванський університет Брасова (Румунія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/unitbv.ro/Inter institutional_agreement.pdf); Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/wsg.byd.pl/Dohovir_pro_spivp ratsiu.pdf); Гданський університет (м. Гданськ, Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/ug.edu.pl/Memorandum_of_Un derstanding.pdf).
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Програма передбачає можливість навчання іноземних громадян в рамках чинного законодавства. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти регламентовано Положенням про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch_inozemtsiv.pdf
Міжнародна кредитна мобільність: Здобувачі вищої освіти мають можливість брати участь у програмі міжнародної кредитної мобільності за двосторонніми договорами, укладеними між НУ «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів у рамках програми ЄС Еразмус+KA, інформацію щодо яких подано на веб-сторінках https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/Poriadok_realizatsiyi_prava_na_akademichnu_mobilnist.pdf, https://zp.edu.ua/stypendiyi-i-granty Право на міжнародну академічну мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/Poriadok_realizatsiyi_prava_na_akademichnu_mobilnist.pdf, а також на основі двосторонніх угод між НУ «Запорізька політехніка» та іноземними закладами вищої освіти, іноземними організаціями та підприємствами: Urgench State University (Узбекистан) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/urdu.uz/Cooperation_Agreeme nt.pdf); Maria Curie-Sklodowska University (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/umcs.pl/Academic_Agreement _of_Cooperation.pdf); Левенский католицький університет (Бельгія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/kuleuven.be/Student_Exchange _Agreement.pdf); Трансільванський університет Брасова (Румунія) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/unitbv.ro/Inter institutional_agreement.pdf); Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy (Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/wsg.byd.pl/Dohovir_pro_spivp ratsiu.pdf); Гданський університет (м. Гданськ, Польща) (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/ug.edu.pl/Memorandum_of_Un derstanding.pdf).
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Програма передбачає можливість навчання іноземних громадян в рамках чинного законодавства. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти регламентовано Положенням про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch_inozemtsiv.pdf
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної задачі або проблеми в сфері підприємництва та торгівлі, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначених умов і вимог.
У кваліфікаційній роботі не повинно бути академічного плагіату, фабрикації та фальсифікації.
Кваліфікаційна робота має бути виконана з дотриманням норм академічної доброчесності.
Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена на офіційному сайті закладу вищої освіти або його підрозділу, або у репозитарії закладу вищої освіти.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: НУ «Запорізька політехніка» на підставі рішення екзаменаційної комісії присуджує особі, яка продемонструвала відповідність результатів навчання вимогам ОПП «Економіка підприємства», освітній ступінь магістр та видає диплом магістра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: НУ «Запорізька політехніка» на підставі рішення екзаменаційної комісії присуджує особі, яка продемонструвала відповідність результатів навчання вимогам ОПП «Економіка підприємства», освітній ступінь магістр та видає диплом магістра.