Спеціальність | 174 Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка |
---|---|
Освітній ступінь | Магістр |
Підрозділ | Електротехнічний факультет |
Випускова кафедра | Кафедра «Електропривод та автоматизація промислових установок» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Тип диплому Диплом магістра, одиничний Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, строк навчання Обсяг освітньо-професійної програми магістра становить 90 кредитів ЄКТС, термін навчання – 1 рік 5 місяців |
Кваліфікаційний рівень / цикл | Другий (магістерський) рівень вищої освіти; за Національною рамкою кваліфікацій України – 7 рівень; за Qualifications Framework for the European Higher Education Area (QF-EHEA) – Master’s degree (Second cycle); за European Qualifications Framework (EQF-LLL) – Level 7 |
Обмеження щодо форм навчання | |
Кваліфікація в дипломі | магістр з автоматизації, комп’ютерно-інтегрованих технологій та робототехніки |
Передумови вступу | Рівні освіти, що дають право вступати на відповідну освітню програму: – перший (бакалаврський) рівень вищої освіти – другий (магістерський) рівень вищої освіти. |
Підготовка фахівців за другим рівнем вищої освіти, здатних комплексно вирішувати комплексні завдання та задачі зі створення, удосконалення, модернізації, експлуатації та обслуговування систем промислової автоматизації та робототехніки, кіберфізичних систем та цифрових двійників, які відповідають цілям Індустрії 4.0. Ця програма забезпечує швидкий перехід підприємств і компаній на сучасну базу технологій автоматизації шляхом розвитку компетенцій у застосуванні знань у науці, виробництві, бізнесі та самоосвіті, тим самим підвищуючи конкурентоспроможність випускників, покращуючи якість життя та сприяючи розвитку української держави і суспільства, зокрема промислового Південно-Східного регіону України. Програма спрямована на формування високоосвіченого та національно свідомого людського потенціалу, генерування нових знань та технологій, надання можливостей та умов для розвитку особистості, проведення прикладних досліджень, експертних оцінок та консультацій у сферах автоматизації, комп’ютерно-інтегрованих технологій та робототехніка./The preparation of specialists at the second level of higher education, capable of comprehensively solving complex tasks and challenges in the creation, improvement, modernization, operation, and maintenance of industrial automation and robotics systems, cyber-physical systems, and digital twins, which align with the goals of Industry 4.0. This program ensures the rapid transition of enterprises and companies to a modern automation technology base by developing competencies in the application of knowledge in science, production, business, and self-education, thereby enhancing graduates’ competitiveness, improving the quality of life, and contributing to the development of the Ukrainian state and society, particularly in the industrial South-Eastern region of Ukraine. The program aims to build a highly educated and nationally conscious human potential, generate new knowledge and technologies, provide opportunities and conditions for personal development, and conduct applied research, expert evaluations, and consultations in the fields of automation, computer-integrated technologies, and robotics.
Предметна область освітньої програми: Об’єктами вивчення та діяльності магістрів із автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій є: об’єкти і процеси керування (технологічні процеси, виробництва, організаційні структури), технічне, інформаційне, математичне, програмне та організаційне забезпечення систем автоматизації та робототехніки у різних галузях.
Цілі освітньої програми – підготовка інженерів і науковців, здатних до комплексного розв’язання складних задач і проблем створення, вдосконалення, модернізації, експлуатації та супроводження систем автоматизації, їх компонентів, кіберфізичних систем, технологій цифрової трансформації, що стоять за завданнями «Industry 4.0», сприяють процесу швидкої адаптації продукції та послуг підприємств та компаній, а також забезпечують перехід від фізичного світу до цифрового.
Теоретичний зміст предметної області: поняття та принципи теорії автоматичного керування, принципи розроблення систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.
Методи, методики та технології. Методи аналізу, синтезу, проєктування, налагодження, модернізації, експлуатації та супроводження систем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, кіберфізичних систем; методи наукових досліджень процесів автоматичного керування та систем автоматизації складних організаційно-технологічних об’єктів.
Інструменти та обладнання. Цифрові та мережеві технології, мікропроцесори, програмовані логічні контролери (PLC), вбудовані цифрові пристрої та системи (Embedded Systems), інтелектуальні мехатронні та WLAN-сумісні компоненти технології Інтернету речей (IoT), спеціалізоване програмне забезпечення для проєктування, розроблення і експлуатації систем автоматизації.
Орієнтація освітньої програми: Прикладна освітньо-професійна програма, спрямована на створення, модернізацію, вдосконалення, експлуатацію нових та існуючих систем автоматизації технологічних об’єктів і процесів.
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: Передбачає можливість здобуття вищої освіти з отриманням компетентностей щодо здатності розробляти промислові мехатронні та робототехнічні системи автоматизації та цифрових двійників на основі концепції Industry 4.0, проводити дослідження промислових мехатронних систем з використанням методів сучасної теорії керування, розробляти і застосовувати елементи і технології SMART-виробництва. Обов’язкове проходження практики на інжинірингових підприємствах Запорізького регіону (переважно) та України (при дистанційній формі навчання), які займаються розробкою, впровадженням, налагодженням і супроводом автоматизованих систем управління технологічними процесами.
Орієнтація освітньої програми: Прикладна освітньо-професійна програма, спрямована на створення, модернізацію, вдосконалення, експлуатацію нових та існуючих систем автоматизації технологічних об’єктів і процесів.
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: Передбачає можливість здобуття вищої освіти з отриманням компетентностей щодо здатності розробляти промислові мехатронні та робототехнічні системи автоматизації та цифрових двійників на основі концепції Industry 4.0, проводити дослідження промислових мехатронних систем з використанням методів сучасної теорії керування, розробляти і застосовувати елементи і технології SMART-виробництва. Обов’язкове проходження практики на інжинірингових підприємствах Запорізького регіону (переважно) та України (при дистанційній формі навчання), які займаються розробкою, впровадженням, налагодженням і супроводом автоматизованих систем управління технологічними процесами.
Придатність до працевлаштування: Сфери діяльності, які охоплюють створення комп’ютерно-інтегрованих технологій, проектування, налагодження та обслуговування систем автоматизації, комп’ютерно-інтегрованих технологій підприємств енергетичної та металургійної галузей, велика кількість яких зосереджена в Запорізькому регіоні. Виконання наукових досліджень комп’ютерно-інтегрованих, мехатронних і робототехнічних систем керування, впровадження енергоефективних технологій.
Фахівець здатний займати первинні посади (орієнтовні) до професійних назв робіт за Національним класифікатором України «Класифікатор професій ДК 003:2010» (затверджено і надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (зі змінами)):
2131.2 Інженер з автоматизованих систем керування виробництвом
2143.2 Інженер з експлуатації протиаварійної автоматики
2145.2 Інженер з механізації та автоматизації виробничих процесів
Фахівець може займати наступні первинні посади (професійні назви роботи):
- Технік з автоматизації виробничих процесів;
- Технік з експлуатації та ремонту устаткування;
- Технік з підготовки виробництва;
- Технік з підготовки технічної документації;
Подальше навчання: Мають право продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти та набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих (HPK України – 8, рівень FQ-EHEA – третій цикл, EQF-LLL – 8 рівень).
Подальше навчання: Мають право продовжити навчання на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти та набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих (HPK України – 8, рівень FQ-EHEA – третій цикл, EQF-LLL – 8 рівень).
Викладання та навчання: Студентоцентроване, проблемно-орієнтоване навчання, яке проводиться у формі лекцій, лабораторних робіт, практичних занять, консультацій, науково-дослідної роботи, самостійної роботи із розв’язування проблем і задач з використанням платформи Moodle; виконання проєктів, підготовка магістерської кваліфікаційної роботи з використанням підручників, посібників, періодичних наукових видань, використання мережі інтернет.
Є можливість навчатися за дуальною формою освіти.
Оцінювання: Освітня програма має формативне (письмові та усні коментарі й настанови викладачів в процесі навчання, формування навичок самооцінювання) та сумативне (заліки та письмові іспити з навчальних дисциплін) оцінювання. Процедура оцінювання навчальної роботи здобувача складається з ряду контрольних заходів, які включають у себе поточний (оцінювання поточної роботи протягом вивчення окремих освітніх компонентів (тестування), захист звітів лабораторних та практичних робіт), рубіжний (модульний, тематичний), підсумковий та семестровий контроль, захист звітів з практичної підготовки, захист курсових проектів (робіт), прилюдний захист кваліфікаційної роботи, а також комплексні контрольні роботи та ректорські контрольні роботи. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти здійснюється: за 100‐бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано – не зараховано). Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів за 100-бальною шкалою та оцінка «зараховано» за двобальною шкалою. Межею незадовільного навчання за результатами підсумкового контролю є оцінка нижче 60 балів за 100-бальною шкалою або оцінка «не зараховано» за двобальною шкалою. Отримання оцінки 60 балів та вище передбачає отримання позитивних оцінок за всіма визначеними навчальною програмою освітнього компонента обов’язковими видами поточного контролю.
Оцінювання: Освітня програма має формативне (письмові та усні коментарі й настанови викладачів в процесі навчання, формування навичок самооцінювання) та сумативне (заліки та письмові іспити з навчальних дисциплін) оцінювання. Процедура оцінювання навчальної роботи здобувача складається з ряду контрольних заходів, які включають у себе поточний (оцінювання поточної роботи протягом вивчення окремих освітніх компонентів (тестування), захист звітів лабораторних та практичних робіт), рубіжний (модульний, тематичний), підсумковий та семестровий контроль, захист звітів з практичної підготовки, захист курсових проектів (робіт), прилюдний захист кваліфікаційної роботи, а також комплексні контрольні роботи та ректорські контрольні роботи. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти здійснюється: за 100‐бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано – не зараховано). Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів за 100-бальною шкалою та оцінка «зараховано» за двобальною шкалою. Межею незадовільного навчання за результатами підсумкового контролю є оцінка нижче 60 балів за 100-бальною шкалою або оцінка «не зараховано» за двобальною шкалою. Отримання оцінки 60 балів та вище передбачає отримання позитивних оцінок за всіма визначеними навчальною програмою освітнього компонента обов’язковими видами поточного контролю.
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або впровадження інноваційної діяльності та характеризується комплектністю невизначеністю умов і вимог. |
Загальні компетентності (ЗК): | ЗК1 Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. | ЗК2 Здатність генерувати нові ідеї (креативність). | ЗК3 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. | ЗК4 Здатність працювати в міжнародному контексті |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
СК1 Здатність здійснювати автоматизацію складних технологічних об’єктів та комплексів, створювати кіберфізичні системи на основі інтелектуальних методів управління та цифрових технологій з використанням баз даних, методів штучного інтелекту, робототехнічних та інтелектуальних мехатронних пристроїв. | |
СК2 Здатність проектувати та впроваджувати високонадійні системи автоматизації та їх прикладне програмне забезпечення, для реалізації функцій управління та опрацювання інформації, здійснювати захист прав інтелектуальної власності на нові проектні та інженерні рішення. | |
СК3 Здатність застосовувати методи моделювання та оптимізації для дослідження та підвищення ефективності систем і процесів керування складними технологічними та організаційно-технічними об’єктами. | |
СК4 Здатність аналізувати виробничо-технологічні системи і комплекси як об’єкти автоматизації, визначати способи та стратегії їх автоматизації та цифрової трансформації. | |
СК5 Здатність інтегрувати знання з інших галузей, застосовувати системний підхід та враховувати нетехнічні аспекти при розв’язанні інженерних задач та проведенні наукових досліджень. | |
СК6 Здатність застосовувати сучасні методи теорії автоматичного керування для розроблення автоматизованих систем управління технологічними процесами та об’єктами. | |
СК7 Здатність застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та цифрові технології для розв’язання складних задач і проблем автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій. | |
СК8 Здатність розробляти функціональну, технічну та інформаційну структуру комп’ютерно-інтегрованих систем управління організаційно-технологічними комплексами із застосуванням мережевих та інформаційних технологій, програмно-технічних керуючих комплексів, промислових контролерів, мехатронних компонентів, робототехнічних пристроїв та засобів людино-машинного інтерфейсу з урахуванням технологічних умов та вимог до управління виробництвом. | |
СК9 Здатність розробляти промислові мехатронні системи на основі концепції Industry 4.0. | |
СК10 Здатність проводити дослідження промислових мехатронних систем з використанням методів сучасної теорії керування. | |
СК11 Здатність розробляти і застосовувати елементи і технології SMART-виробництва | |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
РН1 Створювати системи автоматизації, кіберфізичні виробництва на основі використання інтелектуальних методів управління, баз даних та баз знань, цифрових та мережевих технологій, робототехнічних та інтелектуальних мехатронних пристроїв./Design automation systems and cyber-physical production based on the use of intelligent control methods, databases and knowledge bases, digital and network technologies, robotic and intelligent mechatronic devices. |
РН2 Створювати високонадійні системи автоматизації з високим рівнем функціональної та інформаційної безпеки програмних та технічних засобів./Design highly reliable automation systems with a high level of functional and information security for both software and hardware. |
РН3 Застосовувати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки, а також критичне осмислення сучасних проблем у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій для розв’язування складних задач професійної діяльності./ Apply specialized conceptual knowledge, including modern scientific advancements, as well as critical understanding of current issues in the field of automation and computer-integrated technologies, to solve complex professional tasks. |
РН4 Застосовувати сучасні підходи і методи моделювання та оптимізації для дослідження та створення ефективних систем автоматизації складними технологічними та організаційно-технічними об’єктами./Utilize modern approaches and methods of modeling and optimization to study and develop efficient automation systems for complex technological and organizational-technical objects. |
РН5 Розробляти комп’ютерно-інтегровані системи управління складними технологічними та організаційно-технічними об’єктами, застосовуючи системний підхід із врахуванням нетехнічних складових оцінки об’єктів автоматизації./ Develop computer-integrated control systems for complex technological and organizational-technical objects, applying a systems approach while considering non-technical components in the evaluation of automation objects. |
РН6 Вільно спілкуватися державною та іноземною мовами усно і письмово для обговорення професійних проблем і результатів діяльності у сфері автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, презентації результатів досліджень та інноваційних проектів./ Communicate fluently in both the state and foreign languages, both orally and in writing, to discuss professional issues and the outcomes of activities in the field of automation and computer-integrated technologies, as well as to present research results and innovative projects. |
РН7 Аналізувати виробничо-технічні системи у певній галузі діяльності як об’єкти автоматизації і визначати стратегію їх автоматизації та цифрової трансформації./ Analyze production and technical systems in a specific field of activity as automation objects and determine strategies for their automation and digital transformation. |
РН8 Застосовувати сучасні математичні методи, методи теорії автоматичного керування, теорії надійності та системного аналізу для дослідження та створення систем автоматизації складними технологічними та організаційно-технічними об’єктами, кіберфізичних виробництв./Apply modern mathematical methods, automatic control theory, reliability theory, and systems analysis to research and develop automation systems for complex technological and organizational-technical objects, as well as for cyber-physical production systems. |
РН9 Розробляти функціональну, організаційну, технічну та інформаційну структури систем автоматизації складними технологічними та організаційно-технічними об’єктами, розробляти програмно-технічні керуючі комплекси із застосовуванням мережевих та інформаційних технологій, промислових контролерів, мехатронних компонентів, робототехнічних пристроїв, засобів людино-машинного інтерфейсу та з урахуванням технологічних умов та вимог до управління виробництвом./Develop the functional, organizational, technical, and informational structures of automation systems for complex technological and organizational-technical objects. Design software and hardware control complexes using network and information technologies, industrial controllers, mechatronic components, robotic devices, and human-machine interface tools, taking into account technological conditions and production management requirements. |
РН10 Розробляти і використовувати спеціалізоване програмне забезпечення та цифрові технології для створення систем автоматизації складними організаційно-технічними об’єктами, професійно володіти спеціальними програмними засобами./Develop and utilize specialized software and digital technologies for creating automation systems for complex organizational-technical objects, and demonstrate professional proficiency in specialized software tools. |
РН11 Дотримуватись норм академічної доброчесності, знати основні правові норми щодо захисту інтелектуальної власності, комерціалізації результатів науково-дослідної, винахідницької та проектної діяльності./Adhere to academic integrity standards, understand key legal norms regarding the protection of intellectual property, and be knowledgeable about the commercialization of scientific research, inventions, and project activity results. |
РН12 Збирати необхідну інформацію, використовуючи науково-технічну літературу, бази даних та інші джерела, аналізувати і оцінювати її./ Gather necessary information using scientific and technical literature, databases, and other sources, and analyze and evaluate it. |
РН13 Розробляти промислові мехатронні системи на основі концепції Industry 4.0./ Develop industrial mechatronic systems based on the Industry 4.0 concept. |
РН14 Досліджувати промислові мехатронні системи з використанням методів сучасної теорії керування./ Research industrial mechatronic systems using methods from modern control theory. |
РН15 Розробляти і застосовувати елементи і технології SMART-виробництва./ Develop and apply elements and technologies of SMART manufacturing. |
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
Кадрове забезпечення: Реалізацію програми забезпечують висококваліфіковані викладачі, 100% яких мають науковий ступінь та вчене звання, а також великий досвід навчально-методичної, науково-дослідної та практичної діяльності. Кадрове забезпечення відповідає кадровим вимогам щодо забезпечення провадження освітньої діяльності для другого (магістерського) рівня вищої освіти відповідно до Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності. Стажування науково-педагогічних працівників відбувається у вітчизняних та зарубіжних університетах країн Євросоюзу, з якими співпрацює НУ «Запорізька політехніка». До процесу навчання на робочих місцях під час реалізації дуальної форми здобуття вищої освіти можуть залучатися фахівці-практики відповідних підприємств.
Матеріально-технічне забезпечення: Матеріально-технічне забезпечення університету та кафедри відповідає вимогам ліцензійних умов. Наявна уся необхідна соціально-побутова інфраструктура. Кафедра має в достатній кількості навчальні приміщення, три комп’ютерні лабораторії, комп’ютерні робочі місця та мультимедійне обладнання, використовує сучасне обладнання промислової автоматики і займає загальну площу 996 кв.м. Площа, яка відведена під навчальні аудиторії та лабораторії, складає 798 кв.м. Функціонують спеціалізовані лабораторії. Комп’ютерна лабораторія автоматизації, яка обладнана 5 спеціалізованими комплексними стендами Industrial Automation фірми Siemens. Комп’ютерна лабораторія безпілотних технологій та авіоніки з великим треком для проведення змагань з наземними та літаючими дронами, на базі якої функціонує школа операторів дронів. Комп’ютерні лабораторії оснащені ліцензійним програмним забезпеченням Eplan, MatLab, Typhoon HIL, TIA-portal та 3D-принтером. В лабораторіях кафедри знаходяться унікальні стенди на базі промислового та мікропроцесорного обладнання фірм Festo, Мікрол, Moeller, Schneider Electric, VIPA, Tverd. Arduino, Analog Devices, NXP, Micro:bit, Makeblock, DJI, NVIDIA Jetson та інших.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Посилання на офіційний веб сайт ЗВО: https://zp.edu.ua. Наукова бібліотека: навчальний процес забезпечено підручниками, довідковою літературою, методичними виданнями викладачів кафедри. Наявність доступу до баз даних періодичних наукових видань англійською мовою відповідного або спорідненого профілю. Забезпеченість бібліотеки фаховими періодичними виданнями відповідного або спорідненого профілю http://library.zp.edu.ua. Електронний репозитарій http://eir.zp.edu.ua. Автоматизована система управління освітнім процесом Національного університету «Запорізька політехніка» https://portal.zp.edu.ua/
Матеріально-технічне забезпечення: Матеріально-технічне забезпечення університету та кафедри відповідає вимогам ліцензійних умов. Наявна уся необхідна соціально-побутова інфраструктура. Кафедра має в достатній кількості навчальні приміщення, три комп’ютерні лабораторії, комп’ютерні робочі місця та мультимедійне обладнання, використовує сучасне обладнання промислової автоматики і займає загальну площу 996 кв.м. Площа, яка відведена під навчальні аудиторії та лабораторії, складає 798 кв.м. Функціонують спеціалізовані лабораторії. Комп’ютерна лабораторія автоматизації, яка обладнана 5 спеціалізованими комплексними стендами Industrial Automation фірми Siemens. Комп’ютерна лабораторія безпілотних технологій та авіоніки з великим треком для проведення змагань з наземними та літаючими дронами, на базі якої функціонує школа операторів дронів. Комп’ютерні лабораторії оснащені ліцензійним програмним забезпеченням Eplan, MatLab, Typhoon HIL, TIA-portal та 3D-принтером. В лабораторіях кафедри знаходяться унікальні стенди на базі промислового та мікропроцесорного обладнання фірм Festo, Мікрол, Moeller, Schneider Electric, VIPA, Tverd. Arduino, Analog Devices, NXP, Micro:bit, Makeblock, DJI, NVIDIA Jetson та інших.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Посилання на офіційний веб сайт ЗВО: https://zp.edu.ua. Наукова бібліотека: навчальний процес забезпечено підручниками, довідковою літературою, методичними виданнями викладачів кафедри. Наявність доступу до баз даних періодичних наукових видань англійською мовою відповідного або спорідненого профілю. Забезпеченість бібліотеки фаховими періодичними виданнями відповідного або спорідненого профілю http://library.zp.edu.ua. Електронний репозитарій http://eir.zp.edu.ua. Автоматизована система управління освітнім процесом Національного університету «Запорізька політехніка» https://portal.zp.edu.ua/
Національна кредитна мобільність: НУ «Запорізька політехніка» уклала угоди про академічну мобільність студентів з закладами вищої освіти України, наприклад: Меморандум про спільну співпрацю з НТУ “Дніпровська політехніка”, Договір про співпрацю з Кременчуцьким національним університетом імені Михайла Остроградського, Договір про співпрацю з Національним університетом «Львівська політехніка» (повний перелік партнерів - закладів вищої освіти розташований за посиланням: https://zp.edu.ua/?q=node/9124).
Національна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz_N210_vid_28.06.22.pdf).
Міжнародна кредитна мобільність: НУ «Запорізька політехніка» уклала угоди про міжнародну академічну мобільність студентів з закладами вищої освіти України, наприклад: Cardiff University, Memorandum of Understanding; Берлінський університет економіки і права (HWR Berlin), Memorandum of Understanding; Wroclaw University of Science and Technology, Agreement of Cooperation. (повний перелік міжнародних партнерів - закладів вищої освіти розташований за посиланням: https://zp.edu.ua/?q=node/9128). Регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobilnist.pdf. На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів у рамках програми ЄС Еразмус+ та меморандумів про співпрацю. https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist. https://zp.edu.ua/?q=node/9128
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Можливе на загальних умовах, після опанування курсу української мови відповідно до чинного законодавства.
Міжнародна кредитна мобільність: НУ «Запорізька політехніка» уклала угоди про міжнародну академічну мобільність студентів з закладами вищої освіти України, наприклад: Cardiff University, Memorandum of Understanding; Берлінський університет економіки і права (HWR Berlin), Memorandum of Understanding; Wroclaw University of Science and Technology, Agreement of Cooperation. (повний перелік міжнародних партнерів - закладів вищої освіти розташований за посиланням: https://zp.edu.ua/?q=node/9128). Регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobilnist.pdf. На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів у рамках програми ЄС Еразмус+ та меморандумів про співпрацю. https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist. https://zp.edu.ua/?q=node/9128
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Можливе на загальних умовах, після опанування курсу української мови відповідно до чинного законодавства.
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Промислова автоматика» спеціальності 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка» проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи магістра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми автоматизації, комп’ютерно-інтегрованих технологій, мехатронних та робототехнічних систем у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності та характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозитарії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми автоматизації, комп’ютерно-інтегрованих технологій, мехатронних та робототехнічних систем у професійній діяльності та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності та характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозитарії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.