Спеціальність | 171 Електроніка |
---|---|
Освітній ступінь | Бакалавр |
Підрозділ | Електротехнічний факультет |
Випускова кафедра | Кафедра «Електричні та електронні апарати» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Диплом бакалавра, одиничний – на базі повної загальної середньої освіти становить 240 кредитів ЄКТС, термін навчання – 3 роки 10 місяців; – на базі ступеня «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), обсягом не більше ніж 120 кредитів ЄКТС; на основі ступеня «фаховий молодший бакалавр» заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше ніж 60 кредитів ЄКТС, отриманих за попередньою освітньою програмою фахової передвищої освіти. |
Кваліфікаційний рівень / цикл | за Законом України «Про вищу освіту» – перший рівень Національна рамка кваліфікацій України – 6 рівень, FQ-EHEA – перший цикл, EQF-LLL – 6 рівень. |
Обмеження щодо форм навчання | |
Кваліфікація в дипломі | бакалавр з електроніки |
Передумови вступу | На основі повної загальної середньої освіти або ступеня «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») |
Метою освітньо-професійної програми є підготовка для електротехнічних підприємств України та Запорізького регіону висококваліфікованих та конкурентоспроможних на ринку праці кадрів у галузі електроніки та перетворювальної техніки шляхом здобуття ними компетенцій, достатніх для виконання технічних завдань, результати яких мають практичне значення, а також досягнення стратегічних та операційних цілей, направлених на реалізацію місії Національного університету «Запорізька політехніка» та внесок у розвиток Української держави, суспільства, Південно-Східного регіону Україну, формуючи необхідній для цього високоосвічений і національно-свідомий людський потенціал; створюючи нові знання і технології; забезпечуючи можливості та умови для розвитку особистості; проводячи прикладні дослідження, експертизи й консультації для інтелектуальної підтримки органів влади та самоврядування, підприємств, установ і організацій./ The purpose of the educational-and-professional program is to educate highly qualified and competitive personnel in the field of electronics and converting technologies for electrical engineering industry of Ukraine and the Zaporizhzhia region by the way the students acquire competencies sufficient to perform technical tasks resultant in practical significance. In addition, to achieve strategic and operational goals aimed to realize the mission of Zaporizhzhya Polytechnic National University and contribute the development of the Ukrainian state, society, and the South-Eastern region of Ukraine, namely, forming, the necessary for this, highly educated and nationally conscious human potential; creating new knowledge and technologies; providing opportunities and conditions for personal development; conducting applied research, expertise and consultations for the intelligent support of authorities and self-government bodies, enterprises, institutions and organizations.
Предметна область освітньої програми: Об’єкти вивчення та діяльності: апаратні та програмні засоби електроніки, мікропроцесорні та мікроконтролерні пристрої, пристрої та системи силової електроніки та перетворювальної техніки, первинні та вторинні системні перетворення інформації, аналогові та цифрові компоненти, процеси та системи збору, зберігання, захисту, обробки, передавання інформації та інтегрування цих систем для автоматизації інженерних завдань на основі сучасної комп’ютерної техніки й програмних засобів.
Цілі навчання: набуття теоретичних і практичних знань та вмінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей та інших особистих якостей, достатніх для розв’язання складних спеціалізованих теоретичних та практичних задач розробки, проєктування, виробництва, монтажу, експлуатації, технічного обслуговування, ремонту та модернізації електронних пристроїв та систем.
Теоретичний зміст предметної області: поняття та принципи електротехніки, фізичні основи електроніки, теорія інформації, обробка сигналів, комп’ютерно-інтегрованих технологій.
Методи, методики та технології створення сучасної електронної елементної бази, розробки, програмування, налагоджування і експлуатації електронних пристроїв та систем різноманітного призначення.
Інструменти та обладнання: основне і допоміжне устаткування електроніки, засоби автоматизування та керування процесами перетворення електричних сигналів; технологічні, інструментальні, метрологічні, діагностичні, інформаційні засоби та устаткування.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійну програму розроблено згідно з місією та стратегією розвитку університету з метою підготовки висококваліфікованих фахівців з електроніки нового покоління. Орієнтація освітньо-професійної програми спрямована на здобуття студентами поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь та розуміння в області електроніки та перетворювальної техніки, що дасть їм можливості ефективно впроваджувати нові електронні технології, автоматизацію та інформатизацію в усі ланки суспільства, в тому числі у промисловому та оборонному комплексі Запорізького регіону.
Основний фокус освітньої програми: Фокус програми – Спеціальна освіта та професійна підготовка в галузі електроніки та телекомунікацій, спеціальності 171 «Електроніка». Загальний. Засвоєння знань щодо: фізичних явищ і процесів, на яких ґрунтується функціонування електронних пристроїв та систем, схемотехнічних рішень, розробки апаратних і програмних засобів електроніки, налагодження та експлуатації електронної апаратури. Спеціальний. 1. Сучасна промислова і енергетична електроніка. 2. Пристрої аналогової та цифрової електроніки. 3. Мікропрограмні автомати та мікропроцесорні системи управління та обробки інформації. 4. Системи моделювання і автоматизованого проєктування електронних систем. 5 Напівпровідникові перетворювачі 6. Економіка та маркетинг в електроніці 7. Інформаційні технології Програма відображає соціальне замовлення на підготовку фахівця з електроніки на основі аналізу професійної діяльності та вимог до змісту освіти з боку держави та окремих стейкголдерів Запорізького регіону. Ключові слова: електроніка, напівпровідникові прилади, перетворювальна техніка, електронні схеми, мікроконтролери
Особливості програми: Наявність освітніх компонентів міждисциплінарних програм, близьких до електроніки (мікро- та нанотехнології, автоматизація, приладобудування, телекомунікації, радіотехніка та інші), програм з інженерії та інформатики. Передбачає залучення до викладання дисциплін та проведення інтерактивних лекцій фахівців зі значним досвідом науково-педагогічної роботи, а також практичним досвідом роботи на промислових підприємствах. Поглиблена направленість в побудові пристроїв систем силової електроніки та перетворювальної техніки (складової спеціальності 171 - "Електроніка") як засобу ресурсо- та енергозбереження шляхом оптимізації перетворення електричної енергії. Формує бакалаврів, здатних застосовувати засвоєні знання, генерувати нові на базі сучасних досягнень науки, вирішуючи комплексні завдання в галузі електроніки і телекомунікацій, енергетиці та електромеханіці.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійну програму розроблено згідно з місією та стратегією розвитку університету з метою підготовки висококваліфікованих фахівців з електроніки нового покоління. Орієнтація освітньо-професійної програми спрямована на здобуття студентами поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь та розуміння в області електроніки та перетворювальної техніки, що дасть їм можливості ефективно впроваджувати нові електронні технології, автоматизацію та інформатизацію в усі ланки суспільства, в тому числі у промисловому та оборонному комплексі Запорізького регіону.
Основний фокус освітньої програми: Фокус програми – Спеціальна освіта та професійна підготовка в галузі електроніки та телекомунікацій, спеціальності 171 «Електроніка». Загальний. Засвоєння знань щодо: фізичних явищ і процесів, на яких ґрунтується функціонування електронних пристроїв та систем, схемотехнічних рішень, розробки апаратних і програмних засобів електроніки, налагодження та експлуатації електронної апаратури. Спеціальний. 1. Сучасна промислова і енергетична електроніка. 2. Пристрої аналогової та цифрової електроніки. 3. Мікропрограмні автомати та мікропроцесорні системи управління та обробки інформації. 4. Системи моделювання і автоматизованого проєктування електронних систем. 5 Напівпровідникові перетворювачі 6. Економіка та маркетинг в електроніці 7. Інформаційні технології Програма відображає соціальне замовлення на підготовку фахівця з електроніки на основі аналізу професійної діяльності та вимог до змісту освіти з боку держави та окремих стейкголдерів Запорізького регіону. Ключові слова: електроніка, напівпровідникові прилади, перетворювальна техніка, електронні схеми, мікроконтролери
Особливості програми: Наявність освітніх компонентів міждисциплінарних програм, близьких до електроніки (мікро- та нанотехнології, автоматизація, приладобудування, телекомунікації, радіотехніка та інші), програм з інженерії та інформатики. Передбачає залучення до викладання дисциплін та проведення інтерактивних лекцій фахівців зі значним досвідом науково-педагогічної роботи, а також практичним досвідом роботи на промислових підприємствах. Поглиблена направленість в побудові пристроїв систем силової електроніки та перетворювальної техніки (складової спеціальності 171 - "Електроніка") як засобу ресурсо- та енергозбереження шляхом оптимізації перетворення електричної енергії. Формує бакалаврів, здатних застосовувати засвоєні знання, генерувати нові на базі сучасних досягнень науки, вирішуючи комплексні завдання в галузі електроніки і телекомунікацій, енергетиці та електромеханіці.
Придатність до працевлаштування: По завершенню навчання випускник може працювати у сфері електроніки, зокрема: на промислових підприємствах, малого та середнього бізнесу, в державних установах та концернах, займати посади і виконувати роботу, зазначені у Класифікаторі професій ДК 003:2010:
3114 Технічні фахівці в галузі електроніки та телекомунікацій
- технік електрозв’язку;
- технік з радіолокації;
- технік з сигналізації;
- технік-конструктор (електроніка) ;
- технік-технолог (електроніка);
3119 Інші технічні фахівці в галузі фізичних наук та техніки
- диспетчер зі збору навігаційної інформації;
- лаборант (з електроніки);
- технік з підготовки технічної документації (з електроніки);
- фахівець з технічної експертизи (з електроніки) ;
- технік з налагоджування та випробувань;
3123 Контролери та регулювальники промислових роботів
- контролер роботів;
3132 Оператори радіо- та телекомунікаційного устаткування
- радіоелектронік;
3133 Оператори медичного устаткування
- оператор медичного устаткування;
3139 Інші оператори оптичного та електронного устаткування
- технік з діагностичного устаткування;
- технік-оператор електронного устаткування;
- технік-технолог з виробництва оптичних і оптико-електронних приладів;
3111 Лаборанти та техніки, пов’язані з хімічними та фізичними дослідженнями
- технік-технолог (з електроніки);
3439 Інші технічні фахівці в галузі управління
- фахівець з організації побутового обслуговування;
Подальше навчання: Можливість навчання за програмою другого циклу FQ-EHEA, 7 рівня EQF-LLL та 7 рівня HPK, тобто здобувачі вищої освіти в результаті виконання даної освітньої програми мають право на продовження навчання на другому освітньому рівні «магістр» у ЗВО України та за кордоном, а також підвищувати свою кваліфікацію на рівні «бакалавр» в системі післядипломного підвищення кваліфікації та набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.
Подальше навчання: Можливість навчання за програмою другого циклу FQ-EHEA, 7 рівня EQF-LLL та 7 рівня HPK, тобто здобувачі вищої освіти в результаті виконання даної освітньої програми мають право на продовження навчання на другому освітньому рівні «магістр» у ЗВО України та за кордоном, а також підвищувати свою кваліфікацію на рівні «бакалавр» в системі післядипломного підвищення кваліфікації та набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.
Викладання та навчання: Студентоцентроване навчання, самонавчання, проблемно-орієнтоване навчання. Стиль навчання – активний, що дає можливість студенту обирати предмети та організовувати час. Лекції, лабораторні роботи, семінари, практичні заняття в малих групах, самостійна робота на основі підручників та конспектів, консультації із викладачами, написанню бакалаврської дипломної роботи, яку студент презентує та захищає перед екзаменаційною комісією.
Оцінювання: Накопичувальна бально-рейтингова система, оцінювання студентів за видами формальної та неформальної освіти, поточний контроль, заліки, екзамени в усній та письмовій формі, захисти звітів з практики, захист кваліфікаційної роботи, зокрема, з результатами впровадження власних розробок.
Оцінювання: Накопичувальна бально-рейтингова система, оцінювання студентів за видами формальної та неформальної освіти, поточний контроль, заліки, екзамени в усній та письмовій формі, захисти звітів з практики, захист кваліфікаційної роботи, зокрема, з результатами впровадження власних розробок.
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми у певній галузі професійної діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування певних теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. |
Загальні компетентності (ЗК): | ЗК1 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. | ЗК2 Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. | ЗК3 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. | ЗК4 Здатність спілкуватися іноземною мовою. | ЗК5 Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. | ЗК6 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями. | ЗК7 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. | ЗК8 Навички міжособистісної взаємодії. | ЗК9 Здатність працювати в команді. | ЗК10 Навички здійснення безпечної діяльності. | ЗК11 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. | ЗК12 Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків. | ЗК13 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. | ЗК14 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя. | ЗК15 Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких проявів недоброчесності. | ЗК16 Здатність до аналізу процесів у складних системах. |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
ФК1 Здатність використовувати знання і розуміння наукових фактів, концепцій, теорій, принципів і методів для проєктування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки. | |
ФК2 Здатність виконувати аналіз предметної області та нормативної документації, необхідної для проєктування та застосування приладів, пристроїв та систем електроніки. | |
ФК3 Здатність інтегрувати знання фундаментальних розділів фізики та хімії для розуміння процесів твердотільної, функціональної та енергетичної електроніки, електротехніки. | |
ФК4 Здатність враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні та комерційні міркування, що впливають на ефективність та результати інженерної діяльності в галузі електроніки. | |
ФК5 Здатність застосовувати відповідні математичні, наукові й технічні методи, сучасні інформаційні технології і комп’ютерне програмне забезпечення, навички роботи з комп’ютерними мережами, базами даних та Інтернет-ресурсами для вирішення інженерних задач в галузі електроніки. | |
ФК6 Здатність ідентифікувати, класифікувати, оцінювати і описувати процеси у приладах, пристроях та системах електроніки за допомогою аналітичних методів, засобів моделювання, дослідних зразків та результатів експериментальних досліджень. | |
ФК7 Здатність застосовувати творчий та інноваційний потенціал в синтезі інженерних рішень і в розробці конструкцій пристроїв та систем електроніки. | |
ФК8 Здатність вирішувати інженерні задачі в галузі електроніки з урахуванням всіх аспектів розробки, проєктування, виробництва, експлуатації та модернізації електронних приладів, пристроїв та систем. | |
ФК9 Здатність визначати та оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв для проєктування мікропроцесорних та електронних систем. | |
ФК10 Здатність застосовувати на практиці галузеві стандарти та стандарти якості функціонування пристроїв та систем електроніки. | |
ФК11 Здатність контролювати і діагностувати стан обладнання, застосовувати сучасні електронні компоненти та технічні засоби, виконувати профілактику, ремонт та технічне обслуговування електронних пристроїв та систем, монтувати, налагоджувати та ремонтувати аналогові, цифрові та оптичні модулі, розробляти та виготовляти друковані плати, розробляти програмне забезпечення для мікроконтролерів. | |
ФК12 Здатність інтегрувати засоби електронної техніки у системи відновлюваної енергетики, електромеханіки та електротехнології. | |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
ПРН1 Описувати принцип дії за допомогою наукових концепцій, теорій та методів та перевіряти результати при проєктуванні та застосуванні приладів, пристроїв та систем електроніки./Describe the principle of action using scientific concepts, theories and methods and verify the results when designing and applying electronic devices, devices and systems |
ПРН2 Застосовувати знання і розуміння диференційного та інтегрального числення, алгебри, функціонального аналізу дійсних і комплексних змінних, векторів та матриць, векторного числення, диференційних рівняння в звичайних та часткових похідних, ряду Фур’є, статистичного аналізу, теорії інформації, чисельних методів для вирішення теоретичних і прикладних задач електроніки./ Apply knowledge and understanding of differential and integral calculus, algebra, functional analysis of real and complex variables, vectors and matrices, vector calculus, differential equations in ordinary and partial derivatives, Fourier series, statistical analysis, information theory, numerical methods for solving theoretical and applied problems of electronics. |
ПРН3 Знаходити рішення практичних задач електроніки шляхом застосування відповідних моделей та теорій електродинаміки, аналітичної механіки, електромагнетизму, статистичної фізики, фізики твердого тіла./To find solutions to practical problems of electronics by applying relevant models and theories of electrodynamics, analytical mechanics, electromagnetism, statistical physics, solid state physics. |
ПРН4 Оцінювати характеристики та параметри матеріалів електронної техніки, розуміти основи твердотільної електроніки, електротехніки, аналогової та цифрової схемотехніки, перетворювальної та мікропроцесорної техніки./ Evaluate the characteristics and parameters of electronic equipment materials, understand the basics of solid-state electronics, electrical engineering, analog and digital circuit engineering, converting and microprocessor engineering. |
ПРН5 Використовувати інформаційні та комунікаційні технології, прикладні та спеціалізовані програмні продукти для вирішення задач проєктування та налагодження електронних систем, демонструвати навички програмування, аналізу та відображення результатів вимірювання та контролю./ Use information and communication technologies, applied and specialized software products to solve the problems of designing and debugging electronic systems, demonstrate programming skills, analysis and display of measurement and control results. |
ПРН6 Застосовувати експериментальні навички (знання експериментальних методів та порядку проведення експериментів) для перевірки гіпотез та дослідження явищ електроніки, вміти використовувати стандартне обладнання, планувати, складати схеми; аналізувати, моделювати та критично оцінювати отримані результати./ Apply experimental skills (knowledge of experimental methods and the procedure for conducting experiments) to test hypotheses and research electronic phenomena, be able to use standard equipment, plan, draw up diagrams; analyze, model and critically evaluate the obtained results. |
ПРН7 Аналізувати складні цифрові та аналогові інформаційно-вимірювальні системи з розширеною архітектурою комп’ютерних та телекомунікаційних мереж з урахуванням специфікації вибраних технічних засобів електроніки та відповідної технічної документації./ Analyze complex digital and analog information and measurement systems with advanced architecture of computer and telecommunication networks, taking into account the specification of selected electronic technical means and relevant technical documentation. |
ПРН8 Визначати та ідентифікувати математичні моделі технологічних об’єктів при розробці у комп’ютерному середовищі нових складних електронних систем та виборі оптимального рішення./ Define and identify mathematical models of technological objects when developing new complex electronic systems in a computer environment and choosing the optimal solution. |
ПРН9 Проєктувати складні системи реального часу та засоби збору і обробки інформації, узгоджені з заданими інформаційними та програмними засобами шляхом застосування програмного забезпечення для вбудованих систем на основі мікроконтролерів./Design complex real-time systems and means of collecting and processing information, coordinated with given information and software means by applying software for embedded systems based on microcontrollers. |
ПРН10 Розробляти технічні засоби для побудови та діагностування технічного стану електронних пристроїв та систем, організовувати та проводити плановий та позаплановий ремонт, налагодження та переналагодження електронного устаткування у відповідності до поточних вимог виробництва./ Develop technical means for building and diagnosing the technical condition of electronic devices and systems, organize and carry out scheduled and unscheduled repairs, tuning and retuning of electronic equipment in accordance with current production requirements. |
ПРН11 Аргументувати нормативно-правові засади при впровадженні електронних пристроїв та систем; оцінювати переваги інженерних розробок, їх екологічність та безпечність; захищати власні світоглядні позиції та переконання у виробничій або соціальній діяльності./ To argue the regulatory and legal principles when implementing electronic devices and systems; evaluate the advantages of engineering developments, their environmental friendliness and safety; defend one’s worldview positions and beliefs in industrial or social activities. |
ПРН12 Використовувати документацію, пов’язану з професійною діяльністю, із застосуванням сучасних технологій та засобів офісного устаткування; використовувати англійську мову, включаючи спеціальну термінологію, для спілкування з фахівцями, проведення літературного пошуку та читання текстів з технічної та фахової тематики/ Use documentation related to professional activity, using modern technologies and office equipment; use the English language, including special terminology, to communicate with specialists, conduct literature searches and read texts on technical and professional topics |
ПРН13 Вміти засвоювати нові знання, прогресивні технології та інновації, знаходити нові нешаблонні рішення і засоби їх здійснення; відповідати вимогам гнучкості в подоланні перешкод та досягненні мети, раціонального використання та нормування часу, дисциплінованості, відповідальності за свої рішення та діяльність./ To be able to learn new knowledge, up-to-date technologies and innovations, to find new unconventional solutions and means of their implementation; to meet the requirements of flexibility in overcoming obstacles and achieving the goal, rational use and rationing of time, discipline, responsibility for one’s decisions and activities. |
ПРН14 Дотримуватися норм сучасної української ділової та професійної мови./ Adhere to the norms of modern Ukrainian business and professional language. |
ПРН15 Виявляти навички самостійної та колективної роботи, лідерські якості, організовувати роботу за умов обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність/ Demonstrate the skills of independent and collective work, leadership qualities, organize work under limited time conditions with an emphasis on professional integrity. |
ПРН16 Застосовувати розуміння теорії стохастичних процесів, методи статистичної обробки та аналізу даних при розв’язанні професійних завдань./ Apply understanding of the theory of stochastic processes, methods of statistical processing and data analysis when solving professional tasks. |
ПРН17 Демонструвати навички проведення експериментальних досліджень, пов’язаних з професійною діяльністю; вдосконалювати методики вимірювання; контролювати достовірність отриманих результатів; систематизувати та аналізувати дані, отримані експериментальним шляхом./ Demonstrate skills in conducting experimental research related to professional activity; improve measurement techniques; control the reliability of the obtained results; to systematize and analyze experimentally obtained data. |
ПРН18 Застосовувати методи математичного моделювання і оптимізації електронних систем для розробки автоматизованих та роботизованих виробничих комплексів./ Apply methods of mathematical modeling and optimization of electronic systems for the development of automated and robotic production complexes. |
ПРН19 Вміти розглядати та аналізувати засоби електронної техніки у взаємодії з іншими елементами складного електротехнологічного комплексу. / Be able to consider and analyze electronic equipment in interaction with other elements of an electrical technological complex. |
ПРН20 Вміти аналізувати динамічні процеси у складних технічних системах з застосуванням перетворювальної техніки./ To be able to analyze dynamic processes in complex technical systems using transformative techniques. |
ПРН21 Вміти застосовувати засоби перетворювальної техніки в енергетиці, в тому числі у відновлюваній./ To be able to apply means of converting technology in energy, including renewable energy. |
ПРН22 Вміти оцінювати вплив історичних подій на розвиток культури і відносин у суспільстві./ To be able to evaluate the influence of historical events on the development of culture and relations in society. |
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
Кадрове забезпечення: Понад 80% професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання професійно-орієнтованих дисциплін, мають наукові ступені за спеціальністю та відповідають чинним ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності.
Під час організації навчального процесу залучаються професіонали з досвідом дослідницької/управлінської/інноваційної/творчої роботи та/або роботи за фахом.
Матеріально-технічне забезпечення: Забезпеченість навчальними приміщеннями, сучасним дослідницьким обладнанням, комп’ютерними робочими місцями, мультимедійним обладнанням відповідно до діючих вимог. Наявність усієї необхідної соціально-побутової інфраструктури, відповідно до чинних ліцензійних умов.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Інформаційне та навчально-методичне забезпечення Інформаційне забезпечення здійснюється підручниками , навчальними посібниками тощо, та електронними ресурсами. Методичне забезпечення реалізується обов’язковим супроводженням навчальної діяльності відповідними навчально—методичними матеріалами з кожної навчальної дисципліни навчального плану. Посилання на офіційний сайт НУ «Запорізька політехніка»: https://zp.edu.ua/ Наукова бібліотека: https://zp.edu.ua/naukova-biblioteka http://library.zp.edu.ua/ Електронний репозитарій: http://eir.zp.edu.ua/ Система дистанційного навчання НУ «Запорізька політехніка»: https://zp.edu.ua/kafedra-elektrichnih-ta-elektronnih-aparativ https://moodle.zp.edu.ua/
Матеріально-технічне забезпечення: Забезпеченість навчальними приміщеннями, сучасним дослідницьким обладнанням, комп’ютерними робочими місцями, мультимедійним обладнанням відповідно до діючих вимог. Наявність усієї необхідної соціально-побутової інфраструктури, відповідно до чинних ліцензійних умов.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Інформаційне та навчально-методичне забезпечення Інформаційне забезпечення здійснюється підручниками , навчальними посібниками тощо, та електронними ресурсами. Методичне забезпечення реалізується обов’язковим супроводженням навчальної діяльності відповідними навчально—методичними матеріалами з кожної навчальної дисципліни навчального плану. Посилання на офіційний сайт НУ «Запорізька політехніка»: https://zp.edu.ua/ Наукова бібліотека: https://zp.edu.ua/naukova-biblioteka http://library.zp.edu.ua/ Електронний репозитарій: http://eir.zp.edu.ua/ Система дистанційного навчання НУ «Запорізька політехніка»: https://zp.edu.ua/kafedra-elektrichnih-ta-elektronnih-aparativ https://moodle.zp.edu.ua/
Національна кредитна мобільність: Національна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobilnist.pdf).
Міжнародна кредитна мобільність: Міжнародна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobilnist.pdf), а також договорами про міжнародну кредитну мобільність Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist). Студенти мають можливість брати участь у міжнародних проєктах програм мобільності ERASMUS+KA1 та TEPUS.
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Згідно з Статутом НУ «Запорізька політехніка» за освітньою програмою можуть навчатися іноземці та/або особи без громадянства. Навчальні плани для цього контингенту мають розширену мовну підготовку з української мови. З метою створення умов для міжнародної академічної мобільності вищий заклад має право прийняти рішення про викладання однієї/кількох/усіх дисциплін англійською та/або іншими іноземними мовами, забезпечивши при цьому здобування вищої освіти відповідної дисципліни держаною мовою. Для викладання начальних дисциплін іноземною (англійською) мовою утворюються окремі групи для українських студентів та іноземних громадян, осіб без громадянства, які бажають здобути вищу освіту за кошти фізичних та юридичних осіб, або розробляють індивідуальні програми. При цьому НУ «Запорізька політехніка» забезпечує вивчення такими особами державної мови як окремої дисципліни.
Міжнародна кредитна мобільність: Міжнародна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobilnist.pdf), а також договорами про міжнародну кредитну мобільність Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist). Студенти мають можливість брати участь у міжнародних проєктах програм мобільності ERASMUS+KA1 та TEPUS.
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Згідно з Статутом НУ «Запорізька політехніка» за освітньою програмою можуть навчатися іноземці та/або особи без громадянства. Навчальні плани для цього контингенту мають розширену мовну підготовку з української мови. З метою створення умов для міжнародної академічної мобільності вищий заклад має право прийняти рішення про викладання однієї/кількох/усіх дисциплін англійською та/або іншими іноземними мовами, забезпечивши при цьому здобування вищої освіти відповідної дисципліни держаною мовою. Для викладання начальних дисциплін іноземною (англійською) мовою утворюються окремі групи для українських студентів та іноземних громадян, осіб без громадянства, які бажають здобути вищу освіту за кошти фізичних та юридичних осіб, або розробляють індивідуальні програми. При цьому НУ «Запорізька політехніка» забезпечує вивчення такими особами державної мови як окремої дисципліни.
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здійснюється у формі публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи бакалавра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота містить розв’язання складної інженерної задачі в сфері електроніки, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов і передбачає застосування теорій та методів проєктування електронних виробів та перетворювальної техніки. У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, та фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена до захисту на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» у репозитарії. Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здійснюється у формі публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи бакалавра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота містить розв’язання складної інженерної задачі в сфері електроніки, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов і передбачає застосування теорій та методів проєктування електронних виробів та перетворювальної техніки. У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, та фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена до захисту на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» у репозитарії. Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота містить розв’язання складної інженерної задачі в сфері електроніки, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов і передбачає застосування теорій та методів проєктування електронних виробів та перетворювальної техніки. У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, та фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена до захисту на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» у репозитарії. Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здійснюється у формі публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи бакалавра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота містить розв’язання складної інженерної задачі в сфері електроніки, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов і передбачає застосування теорій та методів проєктування електронних виробів та перетворювальної техніки. У кваліфікаційній роботі не може бути академічного плагіату, та фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена до захисту на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» у репозитарії. Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.