Профіль освітньої програми

Електричні та електронні апарати/ ELECTRICAL AND POWER ELECTRONIC APPARATUSES 2024
Спеціальність141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка
Освітній ступіньБакалавр
ПідрозділЕлектротехнічний факультет
Випускова кафедраКафедра «Електричні та електронні апарати»
Тип диплому та обсяг освітньої програми Диплом бакалавра, одиничний Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, строк навчання – на базі повної загальної середньої освіти становить 240 кредитів ЄКТС, термін навчання – 3 роки 10 місяців; – на базі ступеня «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), обсягом не більше ніж 120 кредитів ЄКТС; на основі ступеня «фаховий молодший бакалавр» заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше ніж 60 кредитів ЄКТС, отриманих за попередньою освітньою програмою фахової передвищої освіти.
Кваліфікаційний рівень / циклПерший (бакалаврський) рівень вищої освіти; за Національною рамкою кваліфікацій України – 6 рівень; за Qualifications Framework for the European Higher Education Area (QF-EHEA) – Bachelor’s degree (First cycle); за European Qualifications Framework (EQF-LLL) – Level 6
Обмеження щодо форм навчання
Кваліфікація в дипломібакалавр з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки
Передумови вступуУмови вступу визначаються «Правилами прийому до Національного університету «Запорізька політехніка» Наявність документу про повну загальну середню освіту або освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста.
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку zproton@zntu.edu.ua або заповнити онлайн-форму
Мета освітньої програми
Метою освітньої програми є внесок у розвиток Української держави й суспільства, Південно-Східного регіону України, формуючи для цього необхідний високоосвічений та національно свідомий людський потенціал для інтелектуальної підтримки профільних підприємств, установ і організацій. Зокрема, створювати нові знання і технології, забезпечувати можливості та умови для розвитку особистості, готувати висококваліфікованих та конкурентоспроможних на ринку праці фахівців, які набувають теоретичних знань, практичних умінь, навичок і компетенцій та здатних розв’язувати комплексні проблеми, для успішного працевлаштування та належного виконання професійних обов’язків, а також освоєння програм рівнів бакалавра для потреб в електроенергетиці, що є базовою галуззю економіки України. Набуття студентами теоретичних знань, практичних умінь, навичок і компетенцій, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка» та підготувати висококваліфікованих та конкурентоспроможних на ринку праці фахівців здатних розв’язувати комплексні проблеми, а також успішного працевлаштування за обраною спеціальністю в предметній області «Електрична інженерія», освоєння програм наступних рівнів (магістра та доктора філософії). Досягнення означеної мети ґрунтується на принципах наступності й індивідуалізації навчання, фундаментальності й цілісності надання знань, практичної спрямованості й усвідомлення місця отриманих компетентностей, симбіозу наукового та системного підходів, тощо./ The purpose of the educational program is to contribute to the development of the Ukrainian state and society, the South-East region of Ukraine, forming the necessary highly educated and nationally conscious human potential for intellectual support of specialized enterprises, institutions and organizations. In particular, to create new knowledge and technologies, provide opportunities and conditions for personal development, train highly qualified and competitive specialists in the labour market who acquire theoretical knowledge, practical skills, skills and competences and are able to solve complex problems, for successful employment and proper performance professional duties, as well as mastering bachelor’s level programs for the needs of electricity, which is the basic branch of the economy of Ukraine. Acquisition by students of theoretical knowledge, practical skills, skills and competences sufficient for the successful performance of professional duties in the specialty 141 "Electroenergetics, electrical engineering and electromechanics" and to prepare highly qualified and competitive specialists on the labour market capable of solving complex problems, as well as successful employment in the chosen specialty in the subject area "Electrical Engineering", mastering the programs of the following levels (master’s and doctor of philosophy). Achieving the specified goal is based on the principles of continuity and individualization of education, fundamentality and integrity of knowledge provision, practical orientation and awareness of the place of acquired competences, symbiosis of scientific and systemic approaches, etc.
Характеристика освітньої програми
Предметна область освітньої програми: 14 Електрична інженерія 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка Об’єкти вивчення – виробництво, передавання, розподілення та перетворення електричної енергії на електричних станціях, в електричних мережах та системах; електротехнічне устаткування, електромеханічне та комутаційне обладнання, електромеханічні та електротехнічні комплекси та системи. Мета навчання – навчитись розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі електричної інженерії, що передбачає застосування теорій і методів сучасної науки про електроенергетику, електротехніку та електромеханіку і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Теоретичний зміст предметної області – базові поняття теорій електричних та електромагнітних кіл, перетворення електричної енергії за допомогою приладів електроніки та електронних систем, виготовлення електричного та електронного обладнання та пристроїв з подальшим їх використанням для моделювання, оптимізації та аналізу режимів роботи електричних станцій, мереж, електротехнічних систем та електромеханічних систем і комплексів, що використовують традиційні та відновлювальні джерела енергії. Методи, методики та технології – аналітичні методи розрахунку електричних кіл, електричних та електронних апаратів, систем керування електроенергетичними та електромеханічними системами, електричних навантажень із використанням спеціалізованого лабораторного обладнання, персональних комп’ютерів та іншого обладнання. Інструменти та обладнання – контрольно-вимірювальні засоби, електричні та електронні прилади, мікроконтролери, промислові контролери та комп’ютери.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна програма орієнтована на формування максимально широкого науково-технічного світогляду майбутнього фахівця за освітньою програмою «Електричні та електронні апарати», з акцентом на виконання теоретичних та експериментальних робіт, розв’язання актуальних задач і проблем в галузі електричної інженерії, а також на можливість набуття студентом необхідних практичних навичок для подальшого навчання або професійної кар’єри.
Основний фокус освітньої програми: 
Особливості програми: Програма збалансована щодо соціально-гуманітарної, фундаментальної та професійної складової підготовки. Ключовий аспект програми – широка вибіркова компонента підготовки за освітньою програмою. Передбачає здобуття поглиблених теоретичних, практичних та дослідницьких знань, умінь та навичок у галузі електротехніки, електромеханіки та енергетики.
Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання
Придатність до працевлаштування: фахівець здатний займати первинні посади (орієнтовні) до професійних назв робіт (затверджено і надано чинності наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 (зі змінами)) (зазначають код та професійну назву роботи): 3113 технічні фахівці - електрики 3119 інші технічні фахівці в галузі фізичних наук та техніки фахівець може займати наступні первинні посади (професійні назви роботи): диспетчер електромеханічної служби; диспетчер електропідстанції; диспетчер перетворювального комплексу; диспетчер районного (місцевого) диспетчерського пункту; диспетчер-інформатор; електрик дільниці електрик цеху; електродиспетчер; електромеханік; електромеханік дільниці; електромеханік електрозв’язку; електромеханік з підіймальних установок;  електромеханік загальносуднового електроустаткування;  електромеханік лінійних споруд електрозв’язку та абонентських пристроїв; енергетик виробництва; енергетик цеху; енергодиспетчер; технік з експлуатації вітроенергетичних установок; технік з експлуатації гідроенергетичних установок; технік з експлуатації сонячних енергетичних установок; технік-конструктор (електротехніка); технік-технолог (електротехніка) фахівець з енергетичного менеджменту
Подальше навчання: Можливість навчання за програмою другого циклу FQ-EHEA, 7 рівня EQF-LLL та 7 рівня HPK, тобто здобувачі вищої освіти в результаті виконання даної освітньої програми мають право на продовження навчання на другому освітньому рівні «магістр» у ВНЗ України та за кордоном, а також підвищувати свою кваліфікацію на рівні «бакалавр» в системі післядипломного підвищення кваліфікації та набувати додаткові кваліфікації в системі освіти дорослих.
Викладання та оцінювання
Викладання та навчання: Лекції, практичні та лабораторні заняття, комп’ютерні практикуми; індивідуальні заняття, самостійна робота на основі підручників, навчальних посібників та конспектів лекцій, консультації, виконання бакалаврської роботи. Використання технологій змішаного навчання: інформаційно-комунікаційні, студентсько-центричні, модульні, технології практичного навчання, технології дистанційного навчання, самонавчання. Студентсько-центроване навчання на основі компетентнісного підходу з використанням платформи Moodle.
Оцінювання: Рейтингова система оцінювання, семестрові усні та письмові екзамени, заліки, тестування, захист звітів з лабораторних робіт та практичних занять, захист курсової роботи (проєкту), захист звіту з практики, публічний захист кваліфікаційної роботи, атестаційний іспит тощо. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти здійснюється: за 100‐бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано – не зараховано). Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів за 100-бальною шкалою та оцінка «зараховано» за двобальною шкалою. Межею незадовільного навчання за результатами підсумкового контролю є оцінка нижче 60 балів за 100-бальною шкалою або оцінка «не зараховано» за двобальною шкалою. Отримання оцінки 60 балів та вище передбачає отримання позитивних оцінок за всіма визначеними навчальною програмою освітнього компонента обов’язковими видами поточного контролю.
Компетентності
Тип компетентностіНайменування
Інтегральна компетентність:Здатність працювати автономне.
Загальні компетентності (ЗК):ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу і синтезу.
ЗК2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
ЗК3 Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК4 Здатність спілкуватися іноземною мовою.
ЗК5 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК6 Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
ЗК7 Здатність працювати в команді.
ЗК8 Здатність працювати автономне.
ЗК9 Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
ЗК10 Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
ЗК11 Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів недоброчесності.
Фахові компетентності спеціальності (ФК):Фахові компетентності зі спеціальності:
СК1 Здатність вирішувати практичні задачі із застосуванням систем автоматизованого проєктування і розрахунків (САПР). Задля цього використовувати комп’ютеризовані системи автоматизованого проєктування (CAD), виготовлення (CAM) та інженерних розрахунків (CAE) та відповідні пакети прикладних програм.
СК2 Здатність до теоретичного обґрунтування прийнятих рішень в процесі виконання проєктно-конструкторських та дослідницьких робіт в межах свого роду занять на рівні фахівця з кваліфікацією першого рівня вищої освіти в галузі електричної інженерії.
СК3 Здатність використовувати базові знання з загальної фізики, вищої математики, теоретичних основ електротехніки та електротехнічних матеріалів для вирішення практичних задач в електромеханіці.
СК4 Здатність використовувати професійні знання з основ електромеханіки: електричних та електронних апаратів для вирішення практичних задач в електромеханіці.
СК5 Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з роботою та інформаційним забезпеченням електричних систем та мереж, електричної частини станцій і підстанцій та техніки високої напруги.
СК6 Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з проблемами метрології, електричних вимірювань, роботою пристроїв та систем автоматичного керування, релейного захисту та автоматики.
СК7 Здатність вирішувати комплексні спеціалізовані задачі і практичні проблеми, пов’язані з проблемами виробництва, передачі та розподілення електричної енергії.
СК8 Здатність розробляти проєкти електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування та систем із дотриманням вимог законодавства, стандартів і технічного завдання.
СК9 Здатність виконувати професійні обов’язки із дотриманням вимог правил техніки безпеки, охорони праці, виробничої санітарії та охорони навколишнього середовища.
СК10 Усвідомлення необхідності підвищення ефективності електроенергетичного, електротехнічного та електромеханічного устаткування.
СК11 Усвідомлення необхідності постійно розширювати власні знання про нові технології в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці.
СК12 Здатність оперативне вживати ефективні заходи в умовах надзвичайних (аварійних) ситуацій в електроенергетичних та електромеханічних системах.
СК13 Здатність дотримуватись в проєктах з електромеханічного устаткування міжнародних стандартів, норм і технічних умов.
СК14 Здатність розробляти прості конструкції електроенергетичних і електротехнічних об’єктів та оцінити механічну міцність розроблених конструкцій.
СК15 Здатність визначати та вибирати технологічні процеси, необхідні для електромашинобудівного виробництва, знати властивості конструкційних матеріалів, основи вибору та прийняття технологічних рішень при проєктування та виготовленні електричних та електронних апаратів.
СК16 Здатність визначати особливості конструкцій окремих складових вузлів електричних та електронних апаратів.
СК17 Здатність визначати раціональні методи розрахунку електромагнітних полів, параметрів та процесів в електричних та електронних апаратах.
СК18 Здатність визначати та застосовувати способи та системи охолодження електричних та електронних апаратів, виконувати теплові та вентиляційні розрахунки електричних та електронних апаратів.
СК19 Здатність використовувати навички програмування та розробки мікропроцесорних пристроїв в електричних та електронних апаратах.
СК20 Здатність розраховувати елементи електромагнітних апаратів та індукційно-динамічних систем, електромеханічних апаратів низької та високої напруги та комплектних пристроїв.
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою:

Програмні результати навчання
Тип результатуНайменування
Програмні результати навчання зі спеціальності:Основні програмні результати навчання зі спеціальності:
ПРН1 Знаходити необхідну інформацію в науково-технічній літературі, базах даних та інших джерелах інформації, оцінювати її релевантність та достовірність./ Find the necessary information in scientific and technical literature, databases and other sources of information, evaluate its relevance and reliability.
ПРН2 Вільно спілкуватися з професійних проблем державною та іноземною мовами усно і письмово, обговорювати результати професійної діяльності з фахівцями та нефахівцями, аргументувати свою позицію з дискусійних питань./To communicate freely about professional problems in national and foreign languages orally and in writing, to discuss the results of professional activity with specialists and non-specialists, to argue one’s position on debatable issues.
ПРН3 Читати професійну літературу рідною та іноземною мовами./ Read professional literature in native and foreign languages.
ПРН4 Дотримуватися принципів європейської демократії та поваги до прав громадян, враховувати їх при прийнятті рішень/ Adhere to the principles of European democracy and respect for the rights of citizens, take them into account when making decisions.
ПРН5 Поєднувати особисті і суспільні інтереси./ Combine personal and public interests.
ПРН6 Демонструвати добру професійну, соціальну та емоційну поведінку, дотримуватись здорового способу життя./ Demonstrate good professional, social and emotional behaviour, maintain a healthy lifestyle.
ПРН7 Дотримуватися вимог професійної етики./ To comply with the requirements of professional ethics.
ПРН8 Знати вимоги нормативних актів, що стосуються інженерної діяльності, захисту інтелектуальної власності, охорони праці, техніки безпеки та виробничої санітарії, враховувати їх при прийнятті рішень./ Know the requirements of regulatory acts on technology, intellectual property protection, labour protection, safety technology and industrial sanitation, take them into account when making decisions.
ПРР9 Знати і розуміти принципи роботи електричних систем та мереж, силового обладнання електричних станцій та підстанцій, пристроїв захисного заземлення та грозозахисту та уміти використовувати їх для вирішення практичних проблем у професійній діяльності./Know and understand the principles of operation of electrical systems and networks, power equipment of electrical stations and substations, protective grounding and lightning protection devices and be able to use them to solve practical tasks in professional activities.
ПНР24 Знати особливості конструкцій окремих складових вузлів електричних та електронних апаратів./ To know the features of the designs of individual units of electrical and electronic devices.
ПРН10 Знати і розуміти теоретичні основи метрології та електричних вимірювань, принципи роботи пристроїв автоматичного керування, релейного захисту та автоматики, мати навички здійснення відповідних вимірювань і використання зазначених пристроїв для вирішення професійних завдань./To know and understand the theoretical foundations of metrology and electrical measurements, the principles of operation of automatic control devices, relay protection and automation, to possess the skills of performing appropriate measurements and using these devices to solve professional tasks.
ПРН11 Знати принципи роботи біоенергетичних, вітроенергетичних, гідроенергетичних та сонячних енергетичних установок./Know the principles of operation of bioenergy, wind energy, hydropower and solar energy installations.
ПРН12 Знати основи теорії електромагнітного поля, методи розрахунку електричних кіл та уміти використовувати їх для вирішення практичних проблем у професійній діяльності./ Know the basics of electromagnetic field theory, methods of calculating electric circuits and be able to use them to solve practical tasks in professional activities.
ПРН13 Застосовувати прикладне програмне забезпечення, мікроконтролери та мікропроцесорну техніку для вирішення практичних проблем у професійній діяльності./ Apply application software, microcontrollers and microprocessor technology to solve practical tasks of professional activity.
ПРН14 Уміти оцінювати енергоефективність та надійність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем./ To be able to evaluate the energy efficiency and reliability of electric power, electrotechnical and electromechanical systems.
ПРН15 Розуміти основні принципи і завдання технічної та екологічної безпеки об’єктів електротехніки та електромеханіки, враховувати їх при прийнятті рішень./ Understand the basic principles and tasks of technical and environmental safety of electrical engineering and electromechanics objects, take them into account when making decisions.
ПРН16 Розуміти значення традиційної та відновлюваної енергетики для успішного економічного розвитку країни./To understand the importance of traditional and renewable energy for the successful economic development of the country.
ПРН17 Розв’язувати складні спеціалізовані задачі з проєктування і технічного обслуговування електромеханічних систем, електроустаткування електричних станцій, підстанцій, систем та мереж./Solve complex specialized problems in the design and maintenance of electromechanical systems, electrical equipment of power plants, substations, systems and networks.
ПРН18 Вміти самостійно вчитися, опановувати нові знання і вдосконалювати навички роботи з сучасним обладнанням, вимірювальною технікою та прикладним програмним забезпеченням./ Be able to study independently, acquire new knowledge and improve skills in working with modern equipment, measuring equipment and application software.
ПРН19 Застосовувати придатні емпіричні і теоретичні методи для зменшення втрат електричної енергії при її виробництві, транспортуванні, розподіленні та використанні./ Apply appropriate empirical and theoretical methods to reduce electricity losses during its production, transportation, distribution and use.
ПРН20 Оцінювати надійність роботи електроенергетичних, електротехнічних та електромеханічних систем./ To evaluate the reliability of the operation of electric power, electrotechnical and electromechanical systems.
ПРН21 Збирати та аналізувати інформацію про ненормальні режими та аварійні ситуації в електричній галузі для унеможливлення їх повторення в майбутньому./ Collect and analyse information on abnormal modes and emergency situations in the electrical industry to prevent their recurrence in the future.
ПРН22 Знати принципи структурної та функціональної організації перетворювальної техніки, груп електричних апаратів низької, середньої та високої напруги, вимоги до них, умови роботи, принцип дії та характеристики./ To know the principles of structural and functional organization of transformer equipment, groups of low, medium and high voltage electrical equipment, requirements for them, working conditions, principle of operation and characteristics
ПРН23 Знати принципи побудови мікропроцесорних пристроїв в електричних апаратах, використовувати навички програмування та розробки мікропроцесорних пристроїв для керування ними./ Know the principles of building microprocessor devices in electrical engineering devices, use the skills of programming and development of microprocessor devices to control them.
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою:

Ресурсне забезпечення реалізації програми
Кадрове забезпечення: Понад 80% професорсько-викладацького складу, задіяного до викладання професійне-орієнтованих дисциплін, мають наукові ступені за спеціальністю та відповідають вимогам затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 347 від 10.05.2018 р.) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності»
Матеріально-технічне забезпечення: Матеріально-технічне забезпечення дозволяє повністю забезпечити освітній процес протягом всього циклу підготовки за освітньою програмою. Стан приміщень засвідчено санітарно-технічними паспортами, що відповідають існуючим нормативним актам. Забезпеченість навчальними приміщеннями, комп’ютерними робочими місцями, мультимедійним обладнанням відповідає вимогам. Наявна уся необхідна соціально-побутова інфраструктура.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Інформаційне забезпечення здійснюється підручниками, навчальними посібниками, тощо та електронними ресурсами (забезпеченість бібліотеки не менш як п’ятьма найменуванням вітчизняних та закордонних фахових періодичних фахових видань відповідного або спорідненого профілю, у тому числі в електронному вигляді). Методичне забезпечення реалізується обов’язковим супроводженням навчальної діяльності відповідними навчально-методичними матеріалами з кожної навчальної дисципліни навчального плану. Посилання на офіційний веб сайт ЗВО: https://zp.edu.ua/ Наукова бібліотека: https://zp.edu.ua/naukova-biblioteka, http://library.zp.edu.ua/ Електронний репозитарій: http://eir.zp.edu.ua/ Електронні навчальні курси: https://zp.edu.ua//kafedra-elektrichnih-ta-elektronnih-aparativ, https://moodle.zp.edu.ua/
Академічна мобільність
Національна кредитна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Запорізька політехніка» та вищими навчальними закладами України. Національна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz_N210 vid_28.06.22.pdf).
Міжнародна кредитна мобільність: У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між Національним університетом «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів.
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Згідно з ліцензією Національного університету «Запорізька політехніка» за освітньою програмою можуть навчатись іноземці та/або особи без громадянства. Навчальні плани для цього контингенту мають розширену мовну підготовку з української мови. З метою створення умов для міжнародної академічної мобільності заклад вищої освіти має право прийняти рішення про викладання однієї/кількох/усіх дисциплін англійською та/або іншими іноземними мовами, забезпечивши при цьому знання здобувачами вищої освіти відповідної дисципліни державною мовою. Для викладання навчальних дисциплін іноземною (англійською) мовою утворюються окремі групи для українських студентів та іноземних громадян, осіб без громадянства, які бажають здобувати вищу освіту за кошти фізичних або юридичних осіб, або розробляють індивідуальні програми. При цьому програма НУ «Запорізької політехніки» забезпечує вивчення такими особами державної мови як окремої навчальної дисципліни.
Форма атестації
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою "Електромеханічне обладнання та інформаційні технології енергоємних виробництв” спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи бакалавра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці з залученням інформаційних технологій з застосуванням теорій та методів електричної інженерії. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозиторії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою "Електромеханічне обладнання та інформаційні технології енергоємних виробництв” спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка" проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи бакалавра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми в електроенергетиці, електротехніці та електромеханіці з залученням інформаційних технологій з застосуванням теорій та методів електричної інженерії. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозиторії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.