- ПРН1
- Демонструвати знання і розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. / Demonstrate knowledge and understanding of the theoretical foundations and principles of marketing activities.
- ПРН2
- Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності. / Analyze and forecast market phenomena and processes based on the application of fundamental principles, theoretical knowledge and applied skills of marketing activities.
- ПРН3
- Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. / Apply acquired theoretical knowledge to solve practical tasks in the field of marketing.
- ПРН4
- Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. / Collect and analyze the necessary information, calculate economic and marketing indicators, justify management decisions based on the use of the necessary analytical and methodological tools.
- ПРН5
- Виявляти й аналізувати ключові характеристики маркетингових систем різного рівня, а також особливості поведінки їх суб’єктів. / Identify and analyze the key characteristics of marketing systems of different levels, as well as the behavior of their subjects.
- ПРН6
- Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. / Identify the functional areas of marketing activities of a market entity and their interrelationships in the management system, calculate the relevant indicators that characterize the effectiveness of such activities.
- ПРН7
- Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. / Use digital information and communication technologies, as well as software products necessary for the proper conduct of marketing activities and the practical application of marketing tools.
- ПРН8
- Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. / Apply innovative approaches to the implementation of marketing activities of a market entity, to adapt flexibly to changes in the marketing environment
- ПРН9
- Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень. / Assess the risks of marketing activities, to establish the level of the marketing environment uncertainty in making management decisions.
- ПРН10
- Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. / Explain information, ideas, problems and alternative options for making management decisions to specialists and non-specialists in the field of marketing, representatives of various structural units of the market entity.
- ПРН11
- Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта. / Demonstrate the ability to apply an interdisciplinary approach and perform the marketing functions of a market entity.
- ПРН12
- Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. / Demonstrate the skills of independent work, flexible thinking, openness to new knowledge, be critical and self-critical.
- ПРН13
- Відповідати за результати своєї діяльності, виявляти навички підприємницької та управлінської ініціативи. / Be responsible for the results of one’s own activities, to show the skills of entrepreneurial and managerial initiative.
- ПРН14
- Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. / Perform functional duties in the group, offer reasonable marketing solutions
- ПРН15
- Діяти соціально відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості. / Act socially responsible and socially conscious on the basis of ethical principles of marketing, respect for cultural diversity and values of civil society with respect for individual rights and freedoms.
- ПРН16
- Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. / Meet the requirements of a modern marketer, raise the level of personal professional training.
- ПРН17
- Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. / Demonstrate written and oral professional communication skills in national and foreign languages, as well as proper use of professional terminology
- ПРН18
- Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності. / Demonstrate responsibility in relation to moral, cultural, scientific values and achievements of society in professional marketing activities.