Міжнародний бізнес/ International business

Спеціальність
292 Міжнародні економічні відносини
Освітній ступінь
Бакалавр
Підрозділ
Факультет бізнес технологій та економіки
Випускова кафедра
Кафедра «Економіка та митна справа»
Тип диплому та обсяг освітньої програми
Тип диплому Диплом бакалавра, одиничний Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, строк навчання – на базі повної загальної середньої освіти становить 240 кредитів ЄКТС, термін навчання – 3 роки 10 місяців; – на базі ступеня «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати кредити ЄКТС, отримані в межах попередньої освітньої програми підготовки молодшого бакалавра (молодшого спеціаліста), обсягом не більше ніж 120 кредитів ЄКТС; – на основі ступеня «фаховий молодший бакалавр» заклад вищої освіти має право визнати та перезарахувати не більше ніж 60 кредитів ЄКТС, отриманих за попередньою освітньою програмою фахової передвищої освіти.
Кваліфікаційний рівень / цикл
Перший (бакалаврський) рівень вищої освіти; за Національною рамкою кваліфікацій України – 6 рівень; за Qualifications Framework for the European Higher Education Area (QF-EHEA) – Bachelor’s degree (First cycle); за European Qualifications Framework (EQF-LLL) – Level 6
Кваліфікація в дипломі
бакалавр міжнародних економічних відносин
Передумови вступу
– повна загальна середня освіта; – освітній ступінь «молодший бакалавр» (освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»); – освітньо-професійний ступінь «фаховий молодший бакалавр»; – перший (бакалаврський) або вищий рівень вищої освіти. Умови прийому на навчання за освітньою програмою регламентуються Правилами прийому до НУ «Запорізька політехніка».
Гарант осв. програми
Лазнева Ірина Олександрівна

Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку irishkins29@gmail.com або заповнити онлайн-форму

Розгорнути все
  • Метою освітньої програми є підготовка високоосвічених та національно свідомих висококваліфікованих фахівців у галузі міжнародного бізнесу, що володіють знаннями з теорії і практики розвитку світового господарства, міжнародної торгівлі товарами і послугами, міжнародного руху капіталу, здатних адаптуватися до нових викликів, видів та форм зайнятості в економіці в умовах швидких темпів розвитку світової спільноти та глобалізації світу./ The aim of the educational program is to prepare highly educated and nationally conscious, highly qualified specialists in the field of international business, who possess knowledge of the theory and practice of the development of the global economy, international trade in goods and services, international capital movement, that are capable of adapting to new challenges, types and forms of employment in the economy in the context of the rapid development of the global community and the globalization of the world.
  • Об’єкт вивчення та/або діяльності: функціонування та розвиток міжнародних економічних відносин в цілому, та міжнародного бізнес-середовища зокрема, форм і механізмів їх реалізації, мотивації й поведінки суб’єктів міжнародних економічних відносин на мікро-, мезо-, макро- та мега-рівнях, у процесі еволюції міжнародних відносин та міжнародного співробітництва. Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних розв’язувати спеціалізовані складні задачі і практичні проблеми, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов у сфері міжнародних економічних відносин. Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, концепції, принципи економічних наук. Методи, методики та технології: методи теоретичного та емпіричного дослідження, економіко-математичного аналізу та прогнозування, методики аналізу даних, технології пошуку й обробки інформації, експертного оцінювання результатів реалізації міжнародних економічних відносин. Інструментарій та обладнання: сучасне інформаційно-комунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні продукти, що застосовуються в професійній діяльності.

    Освітньо-професійна програма з орієнтацією на актуальні знання та практику щодо вивчення нових реалій міжнародних економічних відносин, взаємодії суб’єктів міжнародного бізнес-середовища, поглиблене вивчення форм та стратегій міжнародного бізнесу, менеджменту, маркетингу, інвестування, при успішному засвоєнні яких здобувачі освіти мають можливість отримати професійне кар’єрне зростання.

    Одночасне обов’язкове вивчення двох іноземних мов – англійської та німецької, що дає можливість поглиблення soft-skills здобувачів через опанування комунікативних методик. Виокремлення комунікативного аспекту підготовки здобувачів вищої освіти та фахівців для сфери бізнесу, що відповідають потребам регіону. Участь у тренінгах з ділової активності, семінарах, конференціях, симпозіумах, що проводяться на базі Запорізької торгово-промислової палати за участі представників регіонального та національного бізнес-середовища, задля формування у здобувачів освіти розуміння сучасних вимог роботодавців до професійних компетенцій.
  • Потребу у фахівцях в галузі міжнародного бізнесу мають компанії, що ведуть зовнішньоекономічну діяльність, банки та інші фінансові установи, державні структури, посольства і торговельні представництва, засоби масової інформації, що висвітлюють проблематику міжнародної економічної діяльності. Після закінчення навчання за освітньо-професійною програмою випускники можуть займати посади згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010.

    НРК – 7 рівень, QF-EHEA – другий цикл, EQFLLL – 7 рівень Випускник бакалаврського рівня вищої освіти може продовжувати навчання на освітньому рівні магістр, а також підвищувати кваліфікацію й отримувати додаткову освіту за сертифікованими програмами та програмами післядипломного навчання
  • Диференційоване студентоцентричне, проблемо-орієнтоване навчання. Особистісно-орієнтований підхід (сприятливе освітнє середовище, мотивація до навчання, вибір змісту навчання, формування навичок самоконтролю, досягнення успіху в самореалізації тощо). Проблемні, інформаційні, інтерактивні, саморозвиваючі, колективні, дослідницькі технології. Стиль навчання – активний, що дає можливість здобувачам освіти обирати освітні компоненти та організовувати навчальний на науково-дослідницький час. Форми навчання: оффлайн-навчання, онлайн-навчання, змішана. Лекції, семінари, практичні заняття в малих групах, самостійна робота на основі підручників, конспектів, презентацій, консультації із викладачами. Навчально-методичне забезпечення і консультування самостійної роботи здійснюється через університетське віртуальне навчальне середовище: система дистанційного навчання Moodle, Google classroom, Google Meet, Zoom.

    Оцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за системою ECTS. Поточний контроль – усне та письмове опитування, захист курсової роботи та звітів з практики, тестування, захист та презентація індивідуальних завдань. Підсумковий контроль – екзамени та заліки з урахуванням накопичених балів поточного контролю. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти здійснюється: за 100-бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано – не зараховано). Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів за 100-бальною шкалою та оцінка «зараховано» за двобальною шкалою. Межею незадовільного навчання за результатами підсумкового контролю є оцінка нижче 60 балів за 100-бальною шкалою або оцінка «не зараховано» за двобальною шкалою. Отримання оцінки 60 балів та вище передбачає отримання позитивних оцінок за всіма визначеними навчальною програмою освітнього компонента обов’язковими видами поточного контролю.
  • Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері міжнародних відносин у цілому та міжнародних економічних, зокрема, а також у процесі навчання, що передбачає застосування новітніх теорій та методів при здійсненні комплексних досліджень світогосподарських зв’язків, характеризується комплексністю та невизначеністю умов.

    Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
    ЗК1
    Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
    ЗК2
    Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
    ЗК3
    Здатність навчатися та бути сучасно навченим.
    ЗК4
    Здатність планувати та управляти часом.
    ЗК5
    Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
    ЗК6
    Здатність спілкуватися іноземними мовами.
    ЗК7
    Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій.
    ЗК8
    Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
    ЗК9
    Уміння бути критичним та самокритичним.
    ЗК10
    Здатність спілкуватися з представниками інших 7 професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності).
    ЗК11
    Здатність працювати в команді.
    ЗК12
    Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
    ЗК13
    Здатність ухвалювати рішення та діяти, дотримуючись принципу неприпустимості корупції та будь-яких інших проявів не доброчесності.

    СК1
    Здатність виокремлювати характерні ознаки та тенденції розвитку світового господарства, особливості реалізації економічної політики та світових інтеграційних/дезінтеграційних процесів, у тому числі євроатлантичної інтеграції.
    СК2
    Здатність використовувати базові категорії та новітні теорії, концепції, технології і методи у сфері міжнародного бізнесу з урахуванням його основних форм, застосовувати теоретичні знання щодо функціонування та розвитку міжнародних економічних відносин в цілому та міжнародного бізнесу зокрема.
    СК3
    Здатність виявляти особливості функціонування середовища міжнародних економічних відносин, міжнародного бізнесу та моделей економічного розвитку.
    СК4
    Здатність обґрунтовувати особливості реалізації форм міжнародних економічних відносин на мега-, макро-, мезо- і мікрорівнях.
    СК5
    Здатність здійснювати комплексний аналіз та моніторинг кон’юнктури світових ринків, оцінювати зміни міжнародного бізнес-середовища та вміти адаптуватися до них.
    СК6
    Здатність аналізувати міжнародні ринки товарів і послуг, інструменти та принципи регулювання міжнародної торгівлі.
    СК7
    Здатність аналізувати теорії та механізми реалізації міжнародних валютно-фінансових і кредитних відносин.
    СК8
    Здатність визначати функціональні особливості, характер, рівень та ступінь взаємозв’язків між суб’єктами міжнародних економічних відносин та міжнародного бізнесу різного рівня та налагоджувати комунікації між ними.
    СК9
    Здатність до діагностики стану досліджень міжнародних економічних відносин та світового господарства у міждисциплінарному поєднанні із політичними, юридичними, природничими науками.
    СК10
    Здатність обґрунтовувати доцільність застосування правових, економічних та дипломатичних методів (засобів) вирішення конфліктних ситуацій на міжнародному рівні.
    СК11
    Здатність проводити дослідження економічних явищ та процесів у міжнародній сфері з урахуванням причинно-наслідкових та просторово-часових зв’язків.
    СК12
    Здатність використовувати нормативно-розпорядчі документи та довідкові матеріали при здійсненні професійної діяльності у сфері міжнародних економічних відносин в цілому та міжнародного бізнесу зокрема.
    СК13
    Здатність проводити оцінку та аналіз безпекової компоненти у міжнародних економічних відносинах.
    СК14
    Здатність спілкуватися на професійному та соціальному рівнях з використанням фахової термінології, включаючи усну і письмову комунікацію державною та іноземними мовами.
    СК15
    Здатність застосувати методи, правила і принципи функціонування міжнародних економічних відносин для розвитку зовнішньоекономічної діяльності України.
    СК16
    Здатність постійно підвищувати теоретичний рівень знань, генерувати й ефективно використовувати їх в практичній діяльності.
  • ПРН1
    Відповідально ставитися до професійного самовдосконалення, усвідомлюючи необхідність навчання впродовж усього життя, проявляти толерантність та готовність до інноваційних змін./ Be responsible for professional self-improvement, realizing the need for lifelong learning, show tolerance and readiness for innovative changes.
    ПРН2
    Вільно спілкуватися з професійних питань державною та іноземними мовами усно і письмово, фахово використовувати економічну термінологію. / Communicate freely on professional issues in national and foreign languages orally and in writing, use economic terminology professionally
    ПРН3
    Використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології, програмні пакети загального і спеціального призначення. / Use modern information and communication technologies, general and special purpose software packages.
    ПРН4
    Систематизовувати й упорядковувати отриману інформацію щодо процесів і явищ у світовому господарстві; оцінювати та пояснювати вплив ендогенних і екзогенних факторів на них; формулювати висновки і розробляти рекомендації з урахуванням особливостей національного і міжнародного середовища. / Systematize and organize the received information about processes and phenomena in the world economy; evaluate and explain the influence of endogenous and exogenous factors on them; formulate conclusions and develop recommendations taking into account the peculiarities of the national and international environment.
    ПРН5
    Володіти навичками самоаналізу (самоконтролю), бути зрозумілим для представників інших бізнес-культур та професійних груп різного рівня (з фахівцями з інших галузей знань/видів діяльності) на засадах цінування різноманітності, мультикультурності, толерантності та поваги до них./ Systematize and organize the received information about processes and phenomena in the world economy; evaluate and explain the influence of endogenous and exogenous factors on them; formulate conclusions and develop recommendations taking into account the peculiarities of the national and international environment.
    ПРН6
    Планувати, організовувати, мотивувати, оцінювати та підвищувати результативність колективної праці, здійснювати дослідження в групі під керівництвом лідера, з урахуванням вимог та особливостей сьогодення в умовах обмеженості часу. / Plan, organize, motivate, evaluate and increase the effectiveness of collective work, carry out research in a group under the leadership of a leader, taking into account the requirements and features of today in conditions of limited time.
    ПРН7
    Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати./ Apply the acquired theoretical knowledge to solve practical problems and meaningfully interpret the obtained results.
    ПРН8
    Розуміти, виділяти й описувати нові явища, процеси й тенденції глобального розвитку, механізми й інструменти реалізації економічної політики та світових інтеграційних / дезінтеграційних процесів, у тому числі євроатлантичної інтеграції / To understand, identify and describe new phenomena, processes and trends of global development, mechanisms and tools of economic policy implementation and world integration / disintegration processes, including Euro-Atlantic integration.
    ПРН9
    Розуміти і вміти застосовувати, відповідно до інших вимог освітньої програми, сучасні теорії та методи розв’язання спеціалізованих складних задач і практичних проблем у сфері міжнародної торгівлі товарами та послугами, міжнародного руху капіталу, міжнародних валютно-фінансових та кредитних відносин, мобільності людських ресурсів, міжнародного трансферу технологій. / Understand and be able to apply, in accordance with other requirements of the educational program, modern theories and methods of solving specialized complex problems and practical problems in the field of international trade in goods and services, international movement of capital, international monetary, financial and credit relations, mobility of human resources, international technology transfer.
    ПРН10
    Ідентифіковувати та виокремлювати особливості функціонування суб’єктів міжнародних відносин та моделей їх економічного розвитку, суб’єктів міжнародного бізнесу та стратегії їх поведінки./ To identify and single out the peculiarities of the functioning of subjects of international relations and models of their economic development, subjects of international business and their behavior strategies.
    ПРН11
    Обґрунтовувати власну думку щодо конкретних умов реалізації форм міжнародних економічних відносин на мега-, макро-, мезо- і мікрорівнях. / To substantiate one’s own opinion regarding the specific conditions for the implementation of forms of international economic relations at the mega-, macro-, meso- and macro-levels.
    ПРН12
    Здійснювати комплексний аналіз складних економічних систем, зіставляти та порівнювати їх складові, оцінювати й аргументувати оцінки результативності їх функціонування./ To carry out a comprehensive analysis of complex economic systems, to compare and compare their components, to evaluate and argue for evaluations of the effectiveness of their functioning.
    ПРН13
    Підбирати і вміло застосовувати аналітичний інструментарій дослідження стану та перспектив розвитку окремих сегментів міжнародних ринків товарів і послуг з використанням сучасних знань про методи, форми й інструменти регулювання міжнародної торгівлі./ Select and skillfully apply the analytical toolkit for researching the state and development prospects of individual segments of the international markets of goods and services using modern knowledge about the methods, forms and tools of regulation of international trade.
    ПРН14
    Розуміти і застосовувати теорії, принципи, засоби й інструменти реалізації міжнародних валютно-фінансових та кредитних відносин. / To understand and apply the theories, principles, means and tools of implementation of international monetary, financial and credit relations.
    ПРН15
    Визначати функціональні особливості, характер, рівень та ступінь взаємозв’язків між суб’єктами міжнародних економічних відносин різного рівня та налагоджувати комунікації між ними. / To determine the functional features, nature, level and degree of relationships between subjects of international economic relations of different levels and establish communications between them.
    ПРН16
    Демонструвати знання про стан досліджень міжнародних економічних відносин та світового господарства у міждисциплінарному поєднанні із політичними, юридичними, природничими науками. / Demonstrate knowledge of the state of research in international economic relations and the world economy in an interdisciplinary combination with political, legal, and natural sciences.
    ПРН17
    Визначати причини, типи та характер міжнародних конфліктів і суперечок, обґрунтовувати і застосовувати економічні, юридичні та дипломатичні методи і засоби їх вирішення на міжнародному рівні, відстоюючи національні інтереси України. / To determine the causes, types and nature of international conflicts and disputes, justify and apply economic, legal and diplomatic methods and means of solving them at the international level, defending the national interests of Ukraine.
    ПРН18
    Досліджувати економічні явища та процеси у міжнародній сфері на основі розуміння категорій, законів; виділяючи й узагальнюючи тенденції, закономірності функціонування та розвитку світового господарства з урахуванням причинно-наслідкових та просторово-часових зв’язків. / Investigate economic phenomena and processes in the international sphere based on an understanding of categories and laws; highlighting and summarizing trends, patterns of functioning and development of the world economy, taking into account cause-and-effect and space-time relationships.
    ПРН19
    Розуміти та застосовувати чинне законодавство, міжнародні нормативні документи і угоди, довідкові матеріали, чинні стандарти і технічні умови тощо у сфері міжнародних економічних відносин та міжнародного бізнесу./ Understand and apply current legislation, international regulatory documents and agreements, reference materials, current standards and technical conditions, etc. in the field of international economic relations and international business.
    ПРН20
    Відстоювати національні інтереси України з урахуванням безпекової компоненти міжнародних економічних відносин. / Defend the national interests of Ukraine, taking into account the security component of international economic relations.
    ПРН21
    Розуміти і мати навички з ведення ділового протоколу та ділового етикету у сфері міжнародних економічних відносин, враховуючи особливості міжкультурного спілкування на професійному та соціальному рівнях, як державною так і іноземними мовами. / Understand and have skills in conducting business protocol and business etiquette in the field of international economic relations, taking into account the peculiarities of intercultural communication at the professional and social levels, both in state and foreign languages.
    ПРН22
    Застосовувати відповідні методи, правила і принципи функціонування міжнародних економічних відносин та міжнародного бізнес-середовища для розвитку зовнішньоекономічної діяльності України./ Apply appropriate methods, rules and principles of functioning of international economic relations and the international business environment for the development of Ukraine’s foreign economic activity.
    ПРН23
    Усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя з метою підтримки професійної компетентності на високому рівні. / To be aware of the need for lifelong learning in order to maintain professional competence at a high level.
    ПРН24
    Обґрунтовувати вибір і застосовувати інформаційно-аналітичний інструментарій, економіко-статистичні методи обчислення, складні техніки аналізу та методи моніторингу кон’юнктури світових ринків./ Justify the choice and application of information-analytical tools, economic-statistical calculation methods, advanced analysis techniques and methods for monitoring global market trends.
    ПРН25
    Презентувати результати дослідження на базі яких, розробляються рекомендації та заходи з адаптації до змін міжнародного середовища./ Present the research results, based on which recommendations and measures for adaptation to changes in the international environment are developed.
    ПРН26
    Знати основи запобігання корупції, суспільної та академічної доброчесності на рівні, необхідному для формування нетерпимості до корупції та проявів не доброчесної поведінки серед здобувачів освіти. /Know the fundamentals of corruption prevention, social and academic integrity at a level necessary to foster intolerance toward corruption and unethical behavior among learners.
  • Всі науково-педагогічні працівники, які залучені до реалізації освітньої програми, відповідають освітній та/або професійній кваліфікації науково-педагогічних працівників відповідно до чинних Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності. Науково-педагогічні працівники регулярно проходять стажування в українських та закордонних ЗВО згідно Положення про підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у НУ «Запорізька політехніка».

    Матеріально-технічне забезпечення програми відповідає ліцензійним вимогам щодо надання освітніх послуг у сфері вищої освіти і дозволяє організовувати та проводити заняття з усіх навчальних дисциплін на високому рівні. Для проведення лекційних занять використовуються мультимедійні проектори, навчальні аудиторії обладнані необхідною комп’ютерною технікою. Здобувачі освіти мають необмежений доступ до ресурсів наукової бібліотеки університету. Здобувачі вищої освіти, які цього потребують, забезпечені гуртожитком.

    Забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління освітнім процесом через Інтернет-середовище НУ «Запорізька політехніка»: офіційний сайт, систему дистанційного навчання НУ «Запорізька політехніка» (забезпечує самостійну та індивідуальну підготовку, контроль), Освітній портал, бібліотеку наукових праць. Бібліотека поєднує традиційні бібліотечні фонди, фонд електронних документів, технологічні комплекси, що забезпечують доступ до світових інформаційних ресурсів, зокрема до ресурсів Elsevier (SCOPUS), Web of Science. http://www.zntu.edu.ua/naukova-biblioteka Наявність доступу до мережі Інтернет та електронної пошти, керування WEB-ресурсами НУ «Запорізька політехніка». Забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації; реалізація інформаційної політики НУ «Запорізька політехніка»; оприлюднення на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» розкладу занять, а також всіх складових забезпечення освітнього процесу, які підлягають опублікуванню згідно з Законом України «Про вищу освіту». Офіційний веб-сайт, на якому розміщена основна інформація про діяльність університету https://zp.edu.ua/ . Сторінка на офіційному веб-сайті університету англійською мовою, на якій розміщена основна інформація про діяльність https://zp.edu.ua/national-university-zaporizhzhia-polytechnic Автоматизована система управління освітнім процесом https://portal.zp.edu.ua/ Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньо-професійної програми викладені у системі дистанційного навчання на освітній платформі Moodle https://moodle.zp.edu.ua/
  • Національна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz_N210_vid_28.06.22.pdf Право на академічну мобільність реалізується на підставі договорів про співробітництво в галузі освіти та науки, освітніх і наукових програм та проєктів, договорів про співробітництво між НУ «Запорізька політехніка» та вітчизняними закладами вищої освіти (https://zp.edu.ua/partnery), а також може бути реалізоване співробітниками та здобувачами освіти НУ «Запорізька політехніка» з власної ініціативи, підтриманої адміністрацією НУ «Запорізька політехніка», на основі індивідуальних запрошень та інших процедур.

    Міжнародна академічна мобільність по ОП передбачає академічну та наукову мобільність здобувачів освіти та професорсько-викладацького складу в межах програми Erasmus+, договорів та меморандумів, підписаних з іноземними закладами освіти, а також індивідуальну студентську мобільність з метою продовження навчання за освітніми програмами вищого рівня в закордонних закладах освіти. Міжнародна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/pubdocs/2022/Nakaz_N210_vid_28.06.22.pdf а також договорами про міжнародну кредитну мобільність Національного університету «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist

    На навчання приймаються іноземні громадяни на умовах контракту у відповідності до чинного законодавства України. З метою підтримки іноземних здобувачів в НУ «Запорізька політехніка» працює Центр інтернаціоналізації та міжнародного співробітництва, Відділ міжнародної діяльності та роботи з іноземними студентами. Регламентовано Положенням про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch_inozemtsiv.pdf
  • Атестація здобувачів кваліфікації бакалавра з міжнародних економічних відносин здійснюється у формі: - публічного захисту (демонстрації) кваліфікаційної роботи.

    Кваліфікаційна робота передбачає самостійне розв’язання складної задачі або комплексної проблеми у сфері міжнародних економічних відносин та зокрема міжнародного бізнесу, що супроводжується проведенням досліджень та/або застосуванням інноваційних підходів та характеризується невизначеністю умов і вимог. У кваліфікаційній роботі не повинно бути академічного плагіату, фальсифікації, фабрикації та списування. На етапі допуску до захисту кваліфікаційна робота проходить обов’язкову перевірку на вміст академічного плагіату ліцензованою програмою StrikePlagiarism.com. Після захисту кваліфікована робота має бути розміщена у репозитарії НУ «Запорізька політехніка»