- ПРН1
- Асоціювати себе як члена громадянського суспільства, наукової спільноти, визнавати верховенство права, зокрема у професійній діяльності, розуміти і вміти користуватися власними правами і свободами, виявляти повагу до прав і свобод інших осіб, зокрема, членів колективу./ Associate oneself as a member of civil society and the scientific community, recognize the supremacy of law, particularly in professional activities, understand and be able to exercise one’s own rights and freedoms, show respect for the rights and freedoms of others, including members of the staff.
- ПРН2
- Відтворювати моральні, культурні, наукові цінності, примножувати досягнення суспільства в соціально-економічній сфері, пропагувати ведення здорового способу життя./ Reproduce moral, cultural, and scientific values, contribute to the achievements of society in the socio-economic sphere, promote a healthy lifestyle.
- ПРН3
- Знати та використовувати економічну термінологію, пояснювати базові концепції мікро- та макроекономіки./ Know and use economic terminology, explain basic concepts of micro and macroeconomics.
- ПРН4
- Розуміти принципи економічної науки, особливості функціонування економічних систем./ Understand the principles of economic science, the features of the functioning of economic systems.
- ПРН5
- Застосовувати аналітичний та методичний інструментарій для обґрунтування пропозицій та прийняття управлінських рішень різними економічними агентами (індивідуумами, домогосподарствами, підприємствами та органами державної влади)./ Apply analytical and methodological tools to justify proposals and make management decisions by various economic agents (individuals, households, enterprises, and state authorities).
- ПРН6
- Використовувати професійну аргументацію для донесення інформації, ідей, проблем та способів їх вирішення до фахівців і нефахівців у сфері економічної діяльності./ Use professional arguments to convey information, ideas, problems, and ways to solve them to experts and non-experts in the field of economic activity.
- ПРН7
- Пояснювати моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки./ Explain models of socio-economic phenomena from the standpoint of fundamental principles and knowledge based on the understanding of the main directions of the development of economic science.
- ПРН8
- Застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач./ Apply appropriate economic and mathematical methods and models to solve economic problems.
- ПРН9
- Усвідомлювати основні особливості сучасної світової та національної економіки, інституційної структури, напрямів соціальної, економічної та зовнішньоекономічної політики держави./ Be aware of the main features of the modern world and national economies, institutional structures, directions of social, economic, and foreign policy of the state.
- ПРН10
- Проводити аналіз функціонування та розвитку суб’єктів господарювання, визначати функціональні сфери, розраховувати відповідні показники які характеризують результативність їх діяльності./ Be able to analyse the functioning and development of economic entities, determine functional areas, calculate the corresponding indicators that characterize the effectiveness of their activities.
- ПРН11
- Вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально-економічних і трудових відносин./ Be able to analyze the processes of state and market regulation of socio-economic and labor relations.
- ПРН12
- Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати./ Applying acquired theoretical knowledge to solve practical tasks and meaningfully interpret the obtained results.
- ПРН13
- Ідентифікувати джерела та розуміти методологію визначення і методи отримання соціально-економічних даних, збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та соціальні показники./ Identify sources and understanding the methodology of determining and obtaining socio-economic data, collect and analyze necessary information, calculating economic and social indicators.
- ПРН14
- Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку./ Determine and plan opportunities for personal professional development.
- ПРН15
- Визначати та планувати можливості особистого професійного розвитку./ Determine and plan opportunities for personal professional development.
- ПРН16
- Вміти використовувати дані, надавати аргументацію, критично оцінювати логіку та формувати висновки з наукових та аналітичних текстів з економіки./ Being able to use data, provide arguments, critically evaluate logic, and draw conclusions from scientific and analytical texts in economics.
- ПРН17
- Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в однієї або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків./ Perform interdisciplinary analysis of socio-economic phenomena and problems in one or several professional spheres, considering risks and possible socio-economic consequences.
- ПРН18
- Використовувати нормативні та правові акти, що регламентують професійну діяльність./ Use regulatory and legal acts that regulate professional activities.
- ПРН19
- Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів./ Use information and communication technologies to solve socio-economic tasks, prepare and present analytical reports.
- ПРН20
- Оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації державною та іноземною мовами./ Acquire skills in oral and written professional communication in both native and foreign languages.
- ПРН21
- Вміти абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів./ Be able to think abstractly, apply analysis and synthesis to identify key characteristics of economic systems at different levels, as well as the behavior of their subjects.
- ПРН22
- Демонструвати гнучкість та адаптивність у нових ситуаціях, у роботі із новими об’єктами, та у невизначених умовах./ Demonstrate flexibility and adaptability in new situations, working with new objects, and in uncertain conditions.
- ПРН23
- Показувати навички самостійної роботи, демонструвати критичне, креативне, самокритичне мислення./ Show independent work skills, demonstrating critical, creative, and self-critical thinking.
- ПРН24
- Демонструвати здатність діяти соціально відповідально та свідомо на основі етичних принципів, цінувати та поважати культурне різноманіття, індивідуальні відмінності людей./ Demonstrate the ability to act socially responsibly and consciously based on ethical principles, appreciating and respecting cultural diversity and individual differences.
- ПРН25
- Впроваджувати та використовувати цифрові технології для ефективного функціонування складних економічних об’єктів, процесів і систем./ Implement and use digital technologies for the effective functioning of complex economic entities, processes, and systems.
- ПРН26
- Використовувати інформаційне забезпечення економічних систем та реалізовувати ефективні рішення проблем цифрової економіки./ Use the information support of economic systems and implement effective solutions to the problems of the digital economy.
- ПРН27
- Вміти аналізувати та моделювати бізнес-процеси, методи оцінювання ризиків проектування інформаційних систем та прогнозних моделей розвитку економічних процесів й систем у цифровому просторі./ Be able to analyze and model business processes, risk assessment methods for designing information systems, and forecasting models for the development of economic processes and systems in the digital sphere.
- ПРН28
- Знати та використовувати закономірності історико-культурних явищ та процесів в Україні, що відбувалися у минулому та відбуваються нині, вписуючи їх у європейський контент./ Know and apply the patterns of historical and cultural phenomena and processes in Ukraine, both past and present, integrating them into the European context.
- ПРН29
- Знати основи запобігання корупції, суспільної та академічної доброчесності на рівні, необхідному для формування нетерпимості до корупції та проявів не доброчесної поведінки серед здобувачів освіти./ Know the fundamentals of corruption prevention, social and academic integrity at a level necessary to foster intolerance toward corruption and unethical behavior among learners.