СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ / SYSTEM ANALYSIS

Спеціальність
124 Системний аналіз
Освітній ступінь
Доктор філософії
Підрозділ
Факультет комп’ютерних наук і технологій
Випускова кафедра
Кафедра «Системний аналіз та обчислювальна математика»
Тип диплому та обсяг освітньої програми
Одиничний диплом освітня складова 40 кредитів ЄКТС з проведенням власного наукового дослідження та оформлення його результатів у вигляді дисертації/ Single diploma, 40 credits ECTS with scientific research in the form of a dissertation
Кваліфікаційний рівень / цикл
НРК України - 8 рівень, FQ-EHEA – третій цикл; EQF-LLL - 8 рівень/ NQF of Ukraine - 8 level QF-EHEA – 3 cycle ЕQF-LLL – 8 level
Кваліфікація в дипломі
доктор філософії з системного аналізу / Doctor of Philosophy in System Analysis
Передумови вступу
Наявність освітнього ступеня магістра (або освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста)/ Master Degree
Гарант осв. програми
Бакурова Анна Володимирівна

Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову abaka111060@gmail.com або заповнити онлайн-форму

Розгорнути все
  • Підготовка висококваліфікованих фахівців, які володіють системою концептуальних та методологічних знань та умінь у галузі системного аналізу; здатні виявляти та розв’язувати актуальні наукові задачі, проводити самостійні наукові дослідження у галузі системного аналізу, зокрема методи інтелектуальних технологій та прийняття рішень в складних системах, для вирішення складних проблем у різних сферах діяльності; набувають універсальних навиків дослідника, достатніх для проведення та успішного завершення наукового дослідження і подальшої науково-педагогічної та професійно-наукової діяльності за фахом. / Training of highly qualified specialists who possess a system of conceptual and methodological knowledge and skills in the field of systems analysis; are able to identify and solve current scientific problems, conduct independent scientific research in the field of systems analysis, in particular methods of intelligent technologies and decision-making in complex systems, to solve complex problems in various fields of activity; acquire universal skills of a researcher sufficient for conducting and successfully completing scientific research and further scientific, pedagogical and professional-scientific activities in the specialty.
  • Предметна область (галузь знань, спеціальність). 12 Інформаційні технології 124 Системний аналіз Об’єкт: слабо структуровані проблеми, математичні методи та інформаційні технології аналізу, моделювання, прогнозування, проектування та прийняття рішень стосовно складних систем різної природи з невизначеністю. Цілі навчання: набуття особою здатності продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері системного аналізу, проводити власні наукові дослідження, результати яких мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. Теоретичний зміст предметної області: теорія керування та прийняття рішень, математичне і комп’ютерне моделювання, математична статистика, аналіз даних, дослідження операцій, оптимізація систем та процесів. Методи, методика та технології: методи математичного моделювання, аналізу даних, оптимізації та дослідження операцій, передбачення, системного аналізу, оцінювання ризиків, теорії керування та прийняття рішень, теорії ігор та конфліктів, прикладної та математичної лінгвістики, інтелектуальних технологій, експертного оцінювання, сталого розвитку. Інструменти та обладнання: спеціалізоване програмне забезпечення/ Subject area (branch of knowledge, specialty). 12 Information Technology 124 System Analysis Object: poorly structured problems, mathematical methods and information technologies for analysis, modeling, forecasting, design and decision-making regarding complex systems of various natures with uncertainty. Learning objectives: acquiring the ability of a person to produce new ideas, solve complex problems of professional and/or research and innovation activities in the field of system analysis, conduct their own scientific research, the results of which have scientific novelty, theoretical and practical significance. Theoretical content of the subject area: theory of control and decision-making, mathematical and computer modeling, mathematical statistics, data analysis, operations research, optimization of systems and processes. Methods, techniques and technologies: methods of mathematical modeling, data analysis, optimization and operations research, forecasting, systems analysis, risk assessment, management and decision-making theory, game and conflict theory, applied and mathematical linguistics, intelligent technologies, expert evaluation, sustainable development. Tools and equipment: specialized software

    Освітньо-наукова програма ґрунтується на результатах сучасних наукових досліджень у галузі інформаційних технологій, системного аналізу. Програма зорієнтована на формування необхідних дослідницьких навиків для наукової кар’єри та викладання спеціальних дисциплін у галузі системного аналізу./ The educational and scientific program is based on the results of modern scientific research in the field of information technology, systems analysis. The program is focused on the formation of the necessary research skills for a scientific career and teaching special disciplines in the field of systems analysis.

    Проблематика наукових досліджень в сфері системного аналізу фокусується на розвитку інтелектуальних технологій, методів прийняття рішень, комп’ютерного моделювання, методів штучного інтелекту, аналізу даних в умовах невизначеності, а також на оцінюванні ризиків та прогнозуванні./ The issues of scientific research in the field of systems analysis focus on the development of intelligent technologies, decision-making methods, computer modeling, artificial intelligence methods, data analysis under uncertainty, as well as risk assessment and forecasting.

    Освітньо-наукова програма (ОНП) має освітню та наукову складову. Обсяг освітньої складової становить 40 кредитів. Освітня складова реалізується упродовж чотирьох семестрів. Наукова складова передбачає здійснення власних наукових досліджень з відповідним оформленням одержаних результатів у вигляді дисертаційної роботи на здобуття ступеня доктора філософії, яка є самостійним розгорнутим науковим дослідженням, що має розв’язувати значущі задачі та/або проблеми у сфері системного аналізу або на її межі з іншими спеціальностями галузі знань 12-«Інформаційні технології», що передбачає розширення та переоцінку вже існуючих знань і професійних практик. Наукова складова визначається індивідуальним навчальним планом підготовки аспіранта. Ключовою особливістю програми є акцент на проведення системних досліджень, що потребують використання методів математичного моделювання, інтелектуальних технологій, аналізу даних та прийняття рішень, а також застосування сучасних інформаційних технологій для розв’язання науково-практичних завдань в напрямі цілей сталого розвитку з урахуванням умов невизначеності./ The educational and scientific program (ESP) has an educational and scientific component. The volume of the educational component is 40 credits. The educational component is implemented over four semesters. The scientific component involves conducting one's own scientific research with appropriate presentation of the results obtained in the form of a dissertation for the degree of Doctor of Philosophy, which is an independent, comprehensive scientific research that must solve significant tasks and/or problems in the field of systems analysis or on its border with other specialties of the field of knowledge 12-"Information Technologies", which involves the expansion and reassessment of existing knowledge and professional practices. The scientific component is determined by the individual curriculum for the postgraduate student. A key feature of the program is the emphasis on conducting systemic research that requires the use of mathematical modeling methods, intelligent technologies, data analysis and decision-making, as well as the application of modern information technologies to solve scientific and practical problems in the direction of sustainable development goals, taking into account uncertainty.
  • Працевлаштування випускників. Назви професій згідно Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) 2131.2 Аналітик даних 2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів 2310.1 Докторант 2310.1 Доцент 2433 Професіонали в галузі інформації та інформаційного аналізу 2433.1 Науковий співробітник (інформаційна аналітика) 2433.2 Аналітик консолідованої інформації Назви професій згідно з International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08): 2310 University and Higher Education Teachers; 2511 Systems Analysts/ Graduate employment. Occupations according to the National Classification of Ukraine: Occupations Classification (DK 003:2010) 2131.2 Data Analyst 2310 University and Higher Education Teachers 2310.1 Doctoral Student 2310.1 Associate Professor 2433 Information and Information Analysis Professionals 2433.1 Researcher (Information Analytics) 2433.2 Consolidated Information Analyst Occupations according to the International Standard Classification of Occupations 2008 (ISCO-08): 2310 University and Higher Education Teachers; 2511 Systems Analysts

    Після отримання наукового ступеня «доктор філософії» здобувач має право на здобуття наукового ступеня доктора наук та додаткових кваліфікацій у системі освіти дорослих/ After receiving the scientific degree "Doctor of Philosophy", the applicant has the right to obtain the scientific degree of Doctor of Sciences and additional qualifications in the adult education system
  • Викладання та навчання ґрунтується на впровадженні активних методів навчання, що забезпечують особистісно-орієнтований підхід і розвиток критичного мислення у здобувачів, студентоцентроване та проблемно-орієнтоване навчання, інтерактивне навчання, самонавчання, використання веб-технологій у навчальному процесі. Вивчення дисциплін передбачає: лекції, практичні (лабораторні) заняття, індивідуальну роботу під керівництвом викладача, консультації викладачів та наукового керівника щодо виступів на конференціях, написання наукових праць, підготовки кваліфікаційної наукової роботи. Проведення самостійного наукового дослідження з використанням ресурсної бази університету (лабораторій, наукових центрів, бібліотек, комп’ютерних класів), інших навчальних закладів та підприємств. Отримання навичок науково-педагогічної роботи у вищій школі./ Teaching and learning is based on the implementation of active learning methods that provide a personally-oriented approach and the development of critical thinking in applicants, student-centered and problem-oriented learning, interactive learning, self-study, and the use of web technologies in the educational process. The study of disciplines involves: lectures, practical (laboratory) classes, individual work under the guidance of a teacher, consultations of teachers and a scientific supervisor regarding speeches at conferences, writing scientific papers, and preparing a qualifying scientific paper. Conducting independent scientific research using the resource base of the university (laboratories, research centers, libraries, computer classes), other educational institutions and enterprises. Obtaining skills in scientific and pedagogical work in higher education.

    Процедура оцінювання навчальної роботи здобувача складається з ряду контрольних заходів, які включають у себе поточний (оцінювання поточної роботи протягом вивчення окремих освітніх компонентів (тестування), захист звітів лабораторних та практичних робіт, рубіжний (модульний, тематичний), підсумковий та семестровий контроль (семестрові екзамени та заліки), захист звіту з практики, публічний захист дисертаційної роботи. Оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти здійснюється: за 100‐бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано – не зараховано). Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів за 100- бальною шкалою та оцінка «зараховано» за двобальною шкалою. Межею незадовільного навчання за результатами підсумкового контролю є оцінка нижче 60 балів за 100-бальною шкалою або оцінка «не зараховано» за двобальною шкалою. Отримання оцінки 60 балів та вище передбачає отримання позитивних оцінок за всіма визначеними навчальною програмою освітнього компонента обов’язковими видами поточного, контролю. Конкретні підходи та методи оцінювання результатів навчання за певною навчальною дисципліною розроблено у відповідності до «Положення про організацію освітнього процесу в Національному університеті «Запорізька політехніка»» затвердженого наказом ректора від 10 грудня 2021 р. № 507 і відображені у робочих програмах та силабусах відповідно./ The procedure for assessing the applicant's academic work consists of a number of control measures, which include current (assessment of current work during the study of individual educational components (testing), defense of laboratory and practical work reports, milestone (modular, thematic), final and semester control (semester exams and tests), defense of the practice report, public defense of the dissertation. Assessment of academic achievements of applicants for higher education is carried out: on a 100-point scale or on a two-point scale (passed - not passed). Positive assessments for all forms of control are scores from 60 to 100 points on a 100-point scale and the score "passed" on a two-point scale. The limit of unsatisfactory learning according to the results of the final control is a score below 60 points on a 100-point scale or a score "not passed" passed" on a two-point scale. Obtaining a score of 60 points and above implies obtaining positive grades in all mandatory types of current control specified by the educational component curriculum. Specific approaches and methods for assessing learning outcomes in a particular discipline have been developed in accordance with the "Regulations on the Organization of the Educational Process at the National University "Zaporizhzhia Polytechnic"" approved by the Rector's Order No. 507 dated December 10, 2021 and reflected in the work programs and syllabi, respectively.
  • Здатність продукувати нові ідеї, розв’язувати комплексні проблеми у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері системного аналізу, застосовувати методологію наукової та педагогічної діяльності, а також проводити власне наукове дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення/ The ability to produce new ideas, solve complex problems in the field of professional and/or research and innovation activities in the field of systems analysis, apply the methodology of scientific and pedagogical activities, as well as conduct one's own scientific research, the results of which have scientific novelty, theoretical and practical significance

    ЗК1
    Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу./Ability to think abstractly, analyze and synthesize.
    ЗК2
    Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел./Ability to search, process and analyze information from various sources.
    ЗК3
    Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми, генерувати нові ідеї./Ability to identify, pose and solve problems, generate new ideas.
    ЗК4
    Здатність працювати в міжнародному контексті. /Ability to work in an international context.
    ЗК5
    Здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності)./Ability to communicate with representatives of other professional groups of different levels (with experts from other fields of knowledge/types of economic activity).
    ЗК6
    Здатність розв’язувати комплексні проблеми на основі системного наукового світогляду та загального культурного кругозору із дотриманням принципів професійної етики та академічної доброчесності, розробляти проєкти та керувати ними./Ability to solve complex problems based on a systematic scientific worldview and a general cultural outlook, adhering to the principles of professional ethics and academic integrity, develop projects and manage them.

    СК1
    Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання в системному аналізі та дотичних до нього міждисциплінарних напрямах і можуть бути опубліковані у провідних наукових виданнях з інформаційних технологій та суміжних галузей. /Ability to perform original research, achieve scientific results that create new knowledge in system analysis and related interdisciplinary areas and can be published in leading scientific publications in information technology and related fields.
    СК2
    Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямом досліджень. /Ability to discuss and present in writing and orally the results of scientific research and/or innovative developments in Ukrainian and English, deep understanding of English-language scientific texts in the field of research.
    СК3
    Здатність застосовувати сучасні інформаційні технології, бази даних та інші електронні ресурси, спеціалізоване програмне забезпечення у науковій та навчальній діяльності. /Ability to apply modern information technologies, specialized software, databases and other electronic resources to scientific and educational activities.
    СК4
    Здатність ініціювати, розробляти і реалізовувати комплексні інноваційні проєкти у сфері системного аналізу та дотичні до них міждисциплінарні проєкти, управляти ними, виявляти лідерство під час їх реалізації. / Ability to initiate, develop, implement, and manage complex innovative projects in the field of system analysis and related interdisciplinary projects while demonstrating leadership during their implementation.
    СК5
    Здатність до аналізу та синтезу складних систем, розроблення їхніх математичних та комп’ютерних моделей. /Ability to analyze and synthesize complex systems, and develop their mathematical and computer models.
    СК6
    Здатність розв’язувати наукові або науково-прикладні проблеми, які виникають у складних системах./Ability to solve scientific or scientific-applied problems that arise in complex systems.
    СК7
    Здатність формулювати нові гіпотези та наукові задачі в області системного аналізу, вибирати належні напрями і відповідні методи для їхнього розв’язування, аналізувати та оцінювати сучасний стан, тенденції розвитку у системному аналізі;/Ability to formulate new hypotheses and scientific tasks in the field of system analysis, choose appropriate directions and appropriate methods for their solution, analyze and evaluate the current state, development trends in system analysis.
    СК8
    Здатність досліджувати інформаційні процеси та складні системи в умовах невизначеності; розробляти їхні математичні та комп’ютерні моделі./Ability to investigate information processes and complex systems under conditions of uncertainty; develop their mathematical and computer models.
    СК9
    Здатність здійснювати науково-педагогічну діяльність у вищій освіті у сфері системного аналізу./Ability to carry out scientific and pedagogical activities in higher education in the field of system analysis.
  • РН1
    Мати передові концептуальні та методологічні знання з системного аналізу і на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій. /Have advanced conceptual and methodological knowledge in system analysis and at the border of subject areas, as well as research skills sufficient to conduct scientific and applied research at the level of the latest world achievements in the relevant field, obtain new knowledge and/or implement innovations.
    РН2
    Формулювати і перевіряти гіпотези; використовувати для обґрунтування висновків належні докази, зокрема, результати теоретичного аналізу, експериментальних досліджень (опитувань, спостережень) і математичного та/або комп’ютерного моделювання, наявні літературні дані. /Formulate and test hypotheses; use appropriate evidence to substantiate conclusions, in particular, the results of theoretical analysis, experimental studies (surveys, observations), mathematical and/or computer modeling, and available literature data.
    РН3
    Розробляти та досліджувати концептуальні, математичні, інформаційні і комп’ютерні моделі процесів та складних систем з невизначеністю, ефективно використовувати їх для отримання нових знань та/або створення інноваційних продуктів у сфері системного аналізу та дотичних міждисциплінарних напрямах. /Develop and investigate conceptual, mathematical, information and computer models of processes and complex systems with uncertainty, and effectively use them to obtain new knowledge and/or create innovative products in the field of system analysis and related interdisciplinary areas.
    РН4
    Застосовувати бази та сховища даних, інформаційні системи, сучасні інструменти і технології для пошуку, опрацювання, аналізу та генерування інформації. /Apply databases and data warehouses, information systems, modern tools and technologies for searching, processing, analyzing and generating information.
    РН5
    Розробляти та реалізовувати наукові проєкти за методологією системного аналізу з використанням інформаційних технологій/Develop and implement scientific projects using the methodology of system analysis using information technologies.
    РН6
    Глибоко розуміти загальні принципи та методи системного аналізу, застосовувати їх у власних дослідженнях та у викладацькій практиці. /Demonstrate a deep understanding of the general principles and methods of system analysis and apply them in one’s own research and in teaching practice.
    РН7
    Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми у сфері системного аналізу державною та іноземною мовами, оприлюднювати у провідних наукових виданнях./Freely present and discuss research results and scientific/applied issues in the field of system analysis with both specialists and non-specialists, in the state and foreign languages, and publish in leading scientific journals.
    РН8
    Планувати, організовувати і проводити навчальні заняття, розробляти відповідне забезпечення освітніх компонентів, здійснювати оцінювання результатів навчання, забезпечувати консультативну підтримку студентів. /Plan, organize, and deliver classes; develop appropriate instructional support for educational components; assess learning outcomes; and provide advisory support to students.
    РН9
    Критично аналізувати, оцінювати і синтезувати нові та комплексні ідеї у сфері системного аналізу. /Critically analyze, evaluate, and synthesize new and complex ideas in the field of system analysis.
    РН10
    Застосовувати методи аналізу даних великого обсягу та складної структури, зокрема технології інтелектуального аналізу даних. /Apply methods for analyzing high-volume and complex-structured data, including data-mining technologies.
    РН11
    Розв’язувати слабо структуровані проблеми з використанням методології системного аналізу./Solve ill-structured problems using the methodology of systems analysis.
    РН12
    Планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з використанням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми./Plan and conduct experimental and/or theoretical studies with modern tools, critically analyzing both one’s own results, and those of other researchers in the context of the full body of contemporary knowledge regarding the problem under study.
    РН13
    Застосовувати сучасні інструменти і технології пошуку, оброблення та аналізу інформації, зокрема, аналізу даних великого обсягу та/або складної структури, спеціалізовані бази даних та інформаційні системи./Apply modern tools and technologies for information retrieval, processing, and analysis — including the analysis of high-volume and/or complex-structured data — and use specialized databases and information systems.
    РН14
    Розробляти і використовувати нові методи аналізу складних систем та нові наукові методи прийняття рішень в умовах невизначеності./Develop and employ new methods for analyzing complex systems and new scientific decision-making methods under uncertainty.
    РН15
    Розробляти та реалізовувати наукові та/або інноваційні проєкти, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та/або професійну практику і розв’язувати значущі наукові та технологічні проблеми з дотриманням норм академічної етики і врахуванням соціальних, економічних, екологічних та правових аспектів.//Design and implement research and/or innovative projects that enable the rethinking of existing knowledge and the creation of new, integrated knowledge and/or professional practice, addressing significant scientific and technological problems while adhering to academic ethics and considering social, economic, environmental, and legal aspects.
    РН16
    Вивчати, узагальнювати та впроваджувати в навчальний процес інновації системного аналізу, застосовувати педагогічні технології на рівні реалізації розроблених програм навчальних дисциплін та для викладання професійно-орієнтованих дисциплін в галузі системного аналізу./Study, synthesize, and integrate innovations in system analysis into the educational process; apply pedagogical technologies to implement developed course syllabi and teach professionally oriented disciplines in system analysis.
  • До реалізації програми залучаються штатні науково-педагогічні працівники з науковими ступенями та/або вченими званнями, відповідно до кадрових вимог щодо забезпечення провадження освітньої діяльності для відповідного рівня вищої освіти, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №347 від 10.05.2018 р. в чинній редакції. До викладання окремих освітніх компонентів освітньої програми та їх частин передбачено залучення фахівців-практиків та компетентних експертів галузі./Full-time scientific and pedagogical workers with scientific degrees and/or academic titles are involved in the implementation of the program, in accordance with the staffing requirements for ensuring the implementation of educational activities for the appropriate level of higher education, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 12/30/2015 No. 1187 with amendments made in accordance with the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 347 dated 05/10/2018 in the current version. The teaching of individual educational components of the educational program and their parts involves the involvement of practitioners and competent experts in the industry.

    Відповідно до технологічних вимог щодо матеріальнотехнічного забезпечення освітньої діяльності відповідного рівня ВО, згідно Ліцензійних умов, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 в редакції ПКМ України від 24 березня 2021 р. № 365. Для виконання освітньо-наукової програми кафедра системного аналізу та обчислювальної математики має два комп’ютерні класи, лабораторію системного аналізу та обчислювальних методів. Інформація про площі НУ «Запорізька політехніка», станом на 2024/2025 н.р., кв. м. Загальна площа усіх приміщень Університету: загальна площа 80333,8 кв.м; навчальна площа 37755,4кв.м. Власні приміщення Університету (на праві власності, господарського відання або оперативного управління): загальна площа 78471,8 кв.м;навчальна площа 35893,4 кв.м. Приміщення, які використовують на іншому праві, аніж право власності, господарського відання або оперативного управління (оренда, безоплатне користування тощо) : загальна площа 1862 кв.м; ;навчальна площа 1862 кв.м. Аспіранти, які цього потребують, забезпечені гуртожитком./ In accordance with the technological requirements for the material and technical support of educational activities of the corresponding level of HE, according to the Licensing Conditions approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated 12/30/2015 No. 1187 as amended by the Cabinet of Ministers of Ukraine dated March 24, 2021 No. 365. To implement the educational and scientific program, the Department of Systems Analysis and Computational Mathematics has two computer classes and a laboratory of systems analysis and computational methods. Total area of all University premises: total area 80333.8 sq.m; educational area 37755.4 sq.m. Own premises of the University (under ownership, economic management or operational management): total area 78471.8 sq.m; educational area 35893.4 sq.m. Premises used under a right other than ownership, economic management or operational management (rent, free use, etc.): total area 1862 sq.m; ;educational area 1862 sq.m. Postgraduate students who need it are provided with a dormitory

    Бібліотека поєднує традиційні бібліотечні фонди (841880 прим.), фонд електронних документів (54828 назв.), технологічні комплекси, що забезпечують доступ до світових інформаційних ресурсів, зокрема до ресурсів Elsevier (SCOPUS), Web of Science. http://www.zntu.edu.ua/naukova-biblioteka). За галуззю знань 12 Інформаційні технології бібліотечний фонд містить більше 2 тис назв видань, передплачує 9 періодичних видань. Університет підключено до Української науково-освітньої телекомунікаційної мережі УРАН. Офіційний веб-сайт, на якому розміщена основна інформація про діяльність університету https://zp.edu.ua. Сторінка на офіційному веб-сайті університету англійською мовою, на якій розміщена основна інформація про діяльність https://zp.edu.ua/zaporizhzhia-polytechnic-national-university. Доступ до навчально-методичних матеріалів здійснюється через загальноуніверситетську платформу moodle.zp.edu.ua./ The library combines traditional library funds (841880 items), a fund of electronic documents (54828 titles), technological complexes that provide access to world information resources, in particular to Elsevier resources (SCOPUS), Web of Science. http://www.zntu.edu.ua/naukova-biblioteka). In the field of knowledge 12 Information Technologies, the library fund contains more than 2 thousand titles of publications, subscribes to 9 periodicals. The university is connected to the Ukrainian scientific and educational telecommunication network URAN. The official website, which contains basic information about the university's activities https://zp.edu.ua. The page on the official website of the university in English, which contains basic information about the activities https://zp.edu.ua/zaporizhzhia-polytechnic-national-university. Access to educational materials is provided through the university-wide platform moodle.zp.edu.ua.
  • Право на національну академічну мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobilnist.pdf)./ The right to national academic mobility is regulated by the Regulations on the procedure for exercising the right to academic mobility of participants in the educational process of the National University "Zaporizhzhia Polytechnic" (https://zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobilnist.pdf).

    Міжнародна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobil nist.pdf), а також договорами про міжнародну кредитну мобільність Національного університету «Запорізька політехніка». Національний університет «Запорізька політехніка» є учасником програми академічної мобільності Erasmus+KA1 кредитна мобільність для студентів https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist, https://zp.edu.ua/stypendiyi-i-granty/ International credit mobility is regulated by the Regulations on the procedure for exercising the right to academic mobility of participants in the educational process of the National University "Zaporizhzhia Polytechnic" (zp.edu.ua/uploads/dept_nm/Polozhennia_pro_akademichnu_mobil nist.pdf), as well as by agreements on international credit mobility of the National University "Zaporizhzhia Polytechnic". The National University "Zaporizhzhia Polytechnic" is a participant in the Erasmus+KA1 academic mobility program credit mobility for students https://zp.edu.ua/akademichna-mobilnist, https://zp.edu.ua/stypendiyi-i-granty

    Університет має право здійснювати підготовку іноземних студентів. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти регламентовано Положенням про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch _inozemtsiv.pdf/ The University has the right to train foreign students. Education of foreign applicants for higher education is regulated by the Regulations on the organization of recruitment and training (internship) of foreigners and stateless persons at the National University "Zaporizhzhia Polytechnic" https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch _inozemtsiv.pdf
  • Атестація здобувачів освітнього рівня доктора філософії здійснюється у формі публічного захисту дисертації./ The attestation of PhD candidates is carried out in the form of a public dissertation defense.

    Дисертація на здобуття ступеня доктора філософії є самостійним розгорнутим дослідженням, що пропонує розв’язання комплексної проблеми в сфері системного аналізу або на межі з іншими спеціальностями, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення і оприлюднені у відповідних публікаціях. Рекомендований обсяг основного тексту дисертації 150-180 стор. формату А4. Дисертаційна робота має відповідати вимогам доброчесності. Дисертаційна робота має бути оприлюднена шляхом розміщення в репозиторії НУ “Запорізька політехніка”. Дисертаційна робота має відповідати іншим вимогам, встановленим чинним законодавством. / A dissertation for the Doctor of Philosophy (PhD) degree is an independent, comprehensive research study that proposes a solution to a complex problem in systems analysis, or at the interface with other disciplines. Its results must exhibit scientific novelty, have theoretical and practical significance, and be disseminated in relevant publications. The recommended length of the main text is 150–180 A4 pages. The dissertation must comply with the requirements of academic integrity. It must be made publicly available by depositing it in the Zaporizhzhia Polytechnic National University institutional repository. It must also comply with other requirements established by applicable legislation.