- РН1
- Застосовувати фахові знання зі сфери медіадіяльності для аналізу, узагальнення та інтерпретації даних, формулювання компетентних висновків
- РН2
- Застосовувати наукові методики збирання, оброблення та інтерпретації даних, впроваджувати новітні інформаційні технології
- РН3
- Сприймати нові ідеї і технології, продукувати нестандартні ідеї, творчо підходити до виконання завдань
- РН4
- Володіти навичками цілісного підходу до аналізу проблем, приймати нестандартні рішення, ефективно вирішувати проблемні ситуації
- РН5
- В умовах виробничої діяльності організовувати роботу, знаходити переконливі аргументи, вербальні і невербальні засоби впливу в дискусіях з колегами, партнерами, клієнтами для досягнення комунікаційної мети, створення сприятливого суспільного середовища, формування власного іміджу і визнання результатів своєї праці
- РН6
- Планувати час на проведення досліджень чи розробку журналістського чи інноваційного проєкту
- РН7
- Виявляти ініціативу та підприємливість, готовність комунікувати з іншими, базуючись на принципах соціально-психологічної специфіки спілкування; виявляти високу адаптивність до змін професійного середовища, враховуючи права та обов’язки членів колективу в ході виконання професійної діяльності; мотивувати людей та рухатися до спільної мети; здатність працювати в команді
- РН8
- Володіти навичками оцінки та формування якісного інформаційного контенту за різними напрямами журналістської діяльності: теле-, радіо, преса, мультимедіа; ефективно діяти на всіх етапах проєктування та координації процесу підготовки журналістських матеріалів
- РН9
- Цінувати і поважати різноманітність і мультикультурність, діяти на основі етичних міркувань (мотивів), реалізувати свої права та обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні
- РН10
- Володіти іноземною мовою на рівні, що забезпечує ефективну професійну діяльність; працювати з джерелами фахової інформації іноземною мовою. Використовувати іноземні мови для створення і популяризації журналістського, дослідницького та професійного продукту
- РН11
- Аналізувати процес комунікації з точки зору доцільності використання різних комунікаційних технологій, будувати ефективну комунікацію, готувати творчі проєкти з використанням різних прикладних соціально-комунікаційних технологій
- РН12
- Давати оцінку здобутим концептуальним знанням з соціальних комунікацій, застосовувати їх у професійній (інноваційній, дослідницькій) діяльності
- РН13
- Визначати основні наукові підходи щодо організації, змісту та методів вивчення історії, сучасного стану й перспектив розвитку журналістики та соціальних комунікацій
- РН14
- Оцінювати проблемні питання в діяльності сучасних медіаорганізацій, застосовуючи знання з різних предметних галузей
- РН15
- Виявляти високу адаптивність до змін професійного середовища, необхідності вирішення складних проблем в умовах неповної чи недостатньої інформації та суперечливих вимог, мобілізувати інтелектуальні та духовні зусилля для самостійного засвоєння нових знань, прогресивних технологій та інновацій, оновлювати власні професійні компетенції
- РН16
- Уміти дискутувати й аргументовано відстоювати власну думку, доносити свої висновки до фахівців і нефахівців задля досягнення комунікаційної мети, створення сприятливого суспільного середовища, формування власного іміджу та визнання результатів своєї праці
- РН17
- Проводити дослідження з метою ефективного просування медійного продукту
- РН18
- Бути відповідальним за розвиток професійного знання та результати журналістської роботи, ухвалення рішень; оцінювати перспективи розвитку команди
- РН19
- Здійснювати професійну діяльність у правовому полі медіагалузі, в межах етичних і професійних стандартів, керуватися принципами інформаційної безпеки, вміти застосовувати критичне мислення й технології медіааналізу в умовах інформаційних війн
- РН20
- Приймати рішення в складних і непередбачуваних умовах інноваційної або дослідницької роботи, що потребує застосування нових підходів та прогнозування. Прогнозувати реакцію аудиторії на інформаційні продукти
- РН21
- Знання форм та механізмів управлінської діяльності, вміти організовувати роботу редакції (планування, керування, контроль) в різних типах ЗМІ; формувати ефективну комунікаційну стратегію під час виконання короткострокових та довгострокових проєктів
- РН22
- рогнозування майбутнього журналістики та свого розвитку, вміння оцінювати ситуацію та приймати ефективні рішення щодо особистісного вдосконалення, планування подальшого навчання у сфері дослідницької або інноваційної діяльності