Організація міжнародних та регіональних перевезень і логістичне управління на повітряному транспорті

Спеціальність
275 Транспортні технології
Освітній ступінь
Бакалавр
Підрозділ
Транспортний факультет
Випускова кафедра
Кафедра «Транспортні технології»
Тип диплому та обсяг освітньої програми
Диплом бакалавра, одиничний, кредитів ЄКТС – 240, термін навчання – 3 роки і 10 місяців. На основі ступеня молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра, освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста – 180 кредитів ЄКТС, 2 роки та 10 місяців. До 120 кредитів ЄКТС перезараховується із освітньо-професійної програми молодшого бакалавра, фахового молодшого бакалавра, молодшого спеціаліста.
Кваліфікаційний рівень / цикл
Бакалавр – 6 рівень Національної рамки кваліфікацій / перший цикл вищої освіти Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти.
Обмеження щодо форм навчання
Без обмежень.
Кваліфікація в дипломі
Ступінь вищої освіти – бакалавр. Назва кваліфікації – бакалавр з транспортних технологій (на повітряному транспорті).
Передумови вступу
Наявність повної загальної середньої освіти. Вимоги до вступу визначаються правилами прийому на ОПП освітнього рівня бакалавр.
Гарант осв. програми
Васильєва Лариса Олексіївна

Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку larisatt@ukr.net або заповнити онлайн-форму

Розгорнути все
  • Створення цілісної системи підготовки бакалаврів, що забезпечує здобуття теоретичних знань, практичних умінь і навичок (компетентностей), достатніх для успішного виконання професійних обов’язків у галузі розробки та управління транспортними, транспортно-виробничими, транспортно-складськими, транспортно-логістичними системами та технологіями. Підготовка фахівців з вищою освітою, здатних до практичної реалізації отриманих знань в науці, виробництві та бізнесі.
  • Галузь знань: 27 Транспорт. Спеціальність: 275 «Транспортні технології (за видами)». Спеціалізація: 275.04 «Транспортні технології (на повітряному транспорті)».

    Освітньо-професійна. Структура програми передбачає оволодіння концептуальними засадами дослідження, розробки, проєктування, організації транспортних систем та технологій, розв’язання актуальних задач і проблем на повітряному транспорті.

    Освітньо-професійна програма сфокусована на підготовці фахівців з фундаментальними знаннями та практичними навичками з організації міжнародних та регіональних перевезень вантажів і пасажирів та логістичного управління на повітряному транспорті. Ключові слова: транспортні технології, транспортні та транспортно-виробничі системи, повітряний транспорт, організація перевезень, логістичне управління.

    Освітньо-професійна програма передбачає отримання поглиблених знань і умінь в сфері транспортних технологій на повітряному транспорті у взаємодії з системами наземного транспорту.
  • Бакалавр з транспортних технологій може виконувати професійну діяльність, пов’язану з управлінням транспортними процесами та організацією перевезень вантажів і пасажирів та займати первинні посади (за ДК 003:2010): 3152 Інженер з безпеки руху; 3422 Експедитор транспортний; 3119 Диспетчер з міжнародних перевезень; 3119 Диспетчер зі збору навігаційної інформації; 3119 Диспетчер служби перевезень та ін.

    Право продовження навчання на магістерському рівні / сьомому рівні Національної рамки кваліфікацій та другому циклі вищої освіти Рамки кваліфікацій Європейського простору вищої освіти.
  • Викладання здійснюється державною або англійською мовами. Освітній процес є студентоцентрованим та його організація ґрунтується на принципах: поваги до кожної людини, забезпечення її прав і свобод, зокрема права на освіту; неухильної відповідності Конституції України, чинному законодавству, що регламентує освітню діяльність; науковості, гуманізму, демократизму; ступеневості, наступності, нерозривності; органічної єдності навчальної, методичної, науково-дослідницької та виховної роботи; гуманізації освіти як невід’ємної складової суспільної діяльності; нерозривної єдності форм і змісту навчання та потреб професійної діяльності; неприйнятності втручання політичних партій, громадських і релігійних організацій. Освітній процес здійснюється за такими формами: навчальні заняття; самостійна робота; практична підготовка; контрольні заходи.

    Оцінювання здійснюється після закінчення логічно завершеної частини лекційних та практичних занять з певної навчальної дисципліни (усне, письмове, комбіноване, тестування тощо), зміст і структура екзаменаційних білетів (контрольних завдань) та критерії оцінювання визначаються рішенням кафедри. Результати виставляються у вигляді підсумкової оцінки за 100-бальною шкалою і шкалою ЄКТС. Контрольні заходи включають у себе вхідний, поточний, рубіжний (модульний, тематичний, календарний), відстрочений, підсумковий та семестровий контроль, а також комплексні контрольні роботи та ректорські контрольні роботи.
  • Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та вирішувати практичні проблеми у галузі транспорту з використанням теорій та методів сучасної транспортної науки на основі системного підходу та з врахуванням комплексності та невизначеності умов функціонування транспортних систем.

    ЗК-1:
    здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні.
    ЗК-2:
    здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя.
    ЗК-3:
    здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
    ЗК-4:
    здатність спілкуватися іноземною мовою.
    ЗК-5:
    навики використання інформаційних і комунікаційних технологій
    ЗК-6:
    здатність проведення досліджень на відповідному рівні.
    ЗК-7:
    здатність генерувати нові ідеї (креативність).
    ЗК-8:
    здатність розробляти та управляти проектами.
    ЗК-9:
    навики здійснення безпечної діяльності.
    ЗК-10:
    прагнення до збереження навколишнього середовища.
    ЗК-11:
    здатність працювати автономно та в команді.
    ЗК-12:
    знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності.
    ЗК-13:
    здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

    СК-1:
    здатність аналізувати та прогнозувати параметри і показники функціонування транспортних систем та технологій з урахуванням впливу зовнішнього середовища.
    СК-2:
    здатність організації та управління навантажувально-розвантажувальними роботами та складськими операціями на транспорті.
    СК-3:
    здатність організовувати та управляти перевезенням вантажів (за видами транспорту).
    СК-4:
    здатність організовувати та управляти перевезенням пасажирів та багажу (за видами транспорту).
    СК-5:
    здатність до оперативного управління рухом транспортних потоків.
    СК-6:
    здатність організовувати взаємодію видів транспорту.
    СК-7:
    здатність оптимізувати логістичні операції та координувати замовлення на перевезення вантажів від виробника до споживача, дотримуватись законів, правил та вимог систем управління якістю.
    СК-8:
    здатність проектувати транспортні (транспортно-виробничі, транспортно-складські) системи і їх окремі елементи.
    СК-9:
    здатність оцінювати експлуатаційні, техніко-економічні, технологічні, правові, соціальні, та екологічні складові організації перевезень.
    СК-11:
    здатність оцінювати та забезпечувати безпеку транспортної діяльності.
    СК-10:
    здатність оцінювати та забезпечувати ергономічну ефективність транспортних технологій.
    СК-12:
    здатність організовувати міжнародні перевезення.
    СК-13:
    здатність оцінювати плани та пропозиції щодо організації та технології перевезень, складені іншими суб’єктами, та вносити необхідні зміни виходячи з техніко-експлуатаційних параметрів та принципів функціонування об’єктів та пристроїв транспортної інфраструктури, транспортних засобів (суден).
    СК-14:
    здатність використовувати сучасні інформаційні технології, автоматизовані системи керування та геоінформаційні системи при організації перевізного процесу.
    СК-15:
    здатність організовувати транспортно-експедиторське обслуговування вантажів.
    СК-16:
    здатність врахувати людський фактор в транспортних технологіях.
    СК-17:
    здатність організовувати перевезення на повітряному транспорті у взаємодії з системами наземного транспорту.
  • РН-27:
    організовувати транспортне обслуговування міжнародних та регіональних перевезень у взаємодії з системами наземного транспорту.
    РН-26:
    досліджувати проблеми людського фактору, пов’язані з транспортом, а також наслідки помилок для безпеки та управління. Визначати моделі поведінки людей у зв’язку з помилками.
    РН-25:
    використовувати методи організації транспортно-експедиторського обслуговування різних видів сполучення.
    РН-24:
    вибирати інформаційні системи для організації перевезень. Експлуатувати автоматизовані системи керування та навігаційні системи у перевізному процесі. Використовувати електронні карти.
    РН-23:
    розпізнавати якісні і кількісні показники експлуатації транспортних засобів (суден). Оцінювати елементи конструкції транспортних засобів (суден). Установлювати зв’язок між елементами конструкції транспортних засобів (суден).
    РН-22:
    організовувати міжнародні перевезення. Застосовувати методи оформлення митної документації. Використання методів митного контролю.
    РН-21:
    впроваджувати методи організації безпечної транспортної діяльності.
    РН-20:
    досліджувати складові ергономічності транспортних технологій. Встановлювати їх ефективність і надійність.
    РН-19:
    пояснювати експлуатаційну, техніко-економічну, технологічну, правову, соціальну та екологічну ефективність організації перевезень.
    РН-18:
    досліджувати види і типи транспортних систем. Знаходити рішення оптимізації параметрів транспортних систем. Оцінювати ефективність інфраструктури та технології функціонування транспортних систем.
    РН-17:
    розробляти ланцюги постачань та оцінювати їх ефективність. Установлювати зв’язки між різними ланцюгами постачань. Визначення функцій логістичних центрів. Аналізувати особливості супутніх інформаційних і фінансових потоків.
    РН-16:
    вибирати ефективні технології взаємодії видів транспорту. Аналізувати можливості застосування різноманітних варіантів взаємодії видів транспорту.
    РН-15:
    оцінювати параметри транспортних потоків. Проектувати схеми і мережі транспортних систем. Розробляти технології оперативного управління транспортними потоками.
    РН-14:
    організовувати та управляти перевезенням пасажирів та багажу в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів (суден) та маршрутів руху. Організовувати обслуговування пасажирів на вокзалах та пасажирських терміналах.
    РН-13:
    організовувати та управляти перевезенням вантажів в різних сполученнях. Вибирати вид, марку, тип транспортних засобів (суден) та маршрутів руху. Контролювати хід виконання перевезення.
    РН-12:
    знаходити рішення щодо раціональних методів організації навантажувально-розвантажувальних робіт. Планувати графіки проведення навантажувально-розвантажувальних робіт. Вибирати механізми та засоби проведення навантажувально-розвантажувальних робіт.
    РН-11:
    класифікувати та ідентифікувати транспортні процеси і системи. Оцінювати параметри транспортних систем. Виконувати системний аналіз та прогнозування роботи транспортних систем.
    РН-10:
    розробляти та використовувати транспортні технології з врахуванням вимог до збереження навколишнього середовища.
    РН-9:
    розробляти, планувати, впроваджувати методи організації безпечної діяльності у сфері транспортних систем та технологій.
    РН-8:
    розробляти, проектувати, управляти проектами у сфері транспортних систем та технологій.
    РН-7:
    формулювати, модифікувати, розробляти нові ідеї з удосконалення транспортних технологій.
    РН-6:
    досліджувати транспортні процеси, експериментувати, аналізувати та оцінювати параметри транспортних систем та технологій.
    РН-5:
    застосовувати, використовувати сучасні інформаційні і комунікаційні технології для розв’язання практичних завдань з організації перевезень та проектування транспортних технологій.
    РН-4:
    давати відповіді, пояснювати, розуміти пояснення, дискутувати, звітувати іноземною мовою на достатньому для професійної діяльності рівні.
    РН-3:
    давати відповіді, пояснювати, розуміти пояснення, дискутувати, звітувати державною мовою на достатньому для професійної діяльності рівні.
    РН-2:
    критично оцінювати наукові цінності і досягнення суспільства у розвитку транспортних технологій.
    РН-1:
    брати відповідальність на себе, проявляти громадянську свідомість, соціальну активність та участь у житті громадянського суспільства, аналітично мислити, критично розуміти світ.
  • У викладанні навчальних дисциплін беруть участь доктори наук, професори, кандидати наук, доценти, викладачі, фахівці даної галузі знань, які мають певний стаж практичної, науково-педагогічної роботи тощо.

    Системи, комплекси та пристрої транспортного призначення, сучасна комп’ютерна техніка, мультимедійні комплекси.

    Основними джерелами інформаційного забезпечення є методичний фонд кафедр, цифровий інституційний репозитарій, бібліотека університету з її фондами та електронні засоби інформації. На території університету надається безкоштовний доступ до мережі Internet.
  • Порядок організації програм академічної мобільності для учасників освітнього процесу в Національному університеті «Запорізька політехніка» на території України чи поза її межами визначається окремим положенням. Право на академічну мобільність може бути реалізоване на підставі договорів про співробітництво в галузі освіти та науки, освітніх і наукових програм та проєктів, договорів про співробітництво між НУ «Запорізька політехніка» або його основними структурними підрозділами та вітчизняними закладами вищої освіти (науковими установами) та їх основними структурними підрозділами, а також може бути реалізоване співробітниками та здобувачами освіти НУ «Запорізька політехніка» з власної ініціативи, підтриманої адміністрацією НУ «Запорізька політехніка», на основі індивідуальних запрошень та інших процедур.

    В університеті діє програма ERASMUS+ на основі двосторонніх договорів між НУ «Запорізька політехніка» та навчальними закладами країн-партнерів.

    Можливе англійською та українською мовами.
  • Атестація випускників освітньої програми «Організація міжнародних та регіональних перевезень і логістичне управління на повітряному транспорті» спеціальності 275 «Транспортні технології (за видами)» спеціалізації 275.04 «Транспортні технології (на повітряному транспорті)» здійснюється у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту та публічного захисту кваліфікаційної роботи та завершується видачею документу встановленого зразка про присудження ступеня бакалавра із присвоєнням кваліфікації бакалавр з транспортних технологій.