Спеціальність | 075 Маркетинг |
---|---|
Освітній ступінь | Магістр |
Підрозділ | Факультет бізнес технологій та економіки |
Випускова кафедра | Кафедра «Маркетинг та логістика» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Тип диплому Диплом магістра, одиничний. Обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти, строк навчання Обсяг освітньо-професійної програми магістра становить 90 кредитів ЄКТС, термін навчання – 1 рік 5 місяців. |
Кваліфікаційний рівень / цикл | другий (магістерський) рівень вищої освіти; за Національною рамкою кваліфікацій України –7 рівень; за Qualifications Framework for the European Higher Education Area (QF-EHEA) – Bachelor’s degree (Second cycle); за European Qualifications Framework (EQF-LLL) – Level 7 |
Обмеження щодо форм навчання | |
Кваліфікація в дипломі | Магістр маркетингу |
Передумови вступу | Наявність ступеня бакалавра або диплома спеціаліста. |
Підготовка фахівців, які володіють креативним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для вирішення складних завдань і проблем у сфері маркетингу та здійснення інноваційної професійної діяльності з використанням інструментів цифрового маркетингу, враховуючи тенденції розвитку ринку праці Південно-Східного регіону України, його галузеві та регіональні особливості, формуючи високоосвічений і національно свідомий людський потенціал, створюючи нові знання і технології в сфері маркетингу, забезпечуючи можливості та умови для розвитку особистості, проводячи прикладні маркетингові дослідження і консультації для інтелектуальної підтримки органів влади та самоврядування, підприємств, установ, організацій./To train specialists with creative thinking and relevant competences necessary to solve complex tasks and problems in the marketing field and carry out innovative professional activities using digital marketing tools, taking into account the trends in the labor market development in the South-Eastern region of Ukraine, its sectoral and regional peculiarities, forming highly educated and nation-conscious human potential, creating new knowledge and technologies in the marketing field, providing opportunities and conditions for personal development, conducting applied marketing research and consultations for intellectual support of government and self-government authorities, enterprises, institutions, and organizations.
Предметна область освітньої програми: Об’єкт вивчення: маркетингова діяльність як форма взаємодії суб’єктів ринкових відносин для задоволення їх економічних та соціальних інтересів.
Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для вирішення проблем і розв’язання складних задач маркетингової діяльності, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов і вимог.
Теоретичний зміст предметної області: суть маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом; понятійно-категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу та їх історичні передумови; специфіка діяльності ринкових суб’єктів у різних сферах та на різних типах ринків; зміст маркетингової діяльності, розроблення маркетингових стратегій та формування соціально-відповідальних управлінських рішень у сфері маркетингу.
Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, професійні методики та технології, необхідні для забезпечення ефективної маркетингової діяльності.
Інструменти та обладнання: сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи і програмні продукти, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна програма орієнтується на сучасні наукові дослідження в сфері маркетингу, враховує специфіку маркетингової діяльності підприємств в умовах цифровізації. Акцент робиться на здобутті знань з маркетингу, який передбачає визначену зайнятість та можливість подальшої освіти і кар’єрного зростання. Передбачено поглиблені фахові знання з розроблення та впровадження маркетингових стратегій, цифрового маркетингу, міжнародної маркетингової діяльності, управління маркетинговою та рекламною діяльністю, управління маркетинговими проєктами, методології прикладних досліджень у маркетингу.
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: Програма враховує сучасні тенденції розвитку маркетингу, що визначаються поєднанням інструментів класичного маркетингу та цифрового маркетингу. Структура програми передбачає вивчення теорії і практики маркетингу на засадах міждисциплінарного підходу, оволодіння інноваційними методами професійної діяльності. Безперервні зміни в сфері маркетингових інновацій, які орієнтуються на цифровізацію економіки та дослідження поведінки споживачів, вимагають постійної корекції навчальних планів і змісту навчальних дисциплін, тому склад вибіркових дисциплін освітньої програми періодично оновлюється, що дозволяє враховувати тенденції розвитку сфери інтернет-технологій в маркетингу.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна програма орієнтується на сучасні наукові дослідження в сфері маркетингу, враховує специфіку маркетингової діяльності підприємств в умовах цифровізації. Акцент робиться на здобутті знань з маркетингу, який передбачає визначену зайнятість та можливість подальшої освіти і кар’єрного зростання. Передбачено поглиблені фахові знання з розроблення та впровадження маркетингових стратегій, цифрового маркетингу, міжнародної маркетингової діяльності, управління маркетинговою та рекламною діяльністю, управління маркетинговими проєктами, методології прикладних досліджень у маркетингу.
Основний фокус освітньої програми:
Особливості програми: Програма враховує сучасні тенденції розвитку маркетингу, що визначаються поєднанням інструментів класичного маркетингу та цифрового маркетингу. Структура програми передбачає вивчення теорії і практики маркетингу на засадах міждисциплінарного підходу, оволодіння інноваційними методами професійної діяльності. Безперервні зміни в сфері маркетингових інновацій, які орієнтуються на цифровізацію економіки та дослідження поведінки споживачів, вимагають постійної корекції навчальних планів і змісту навчальних дисциплін, тому склад вибіркових дисциплін освітньої програми періодично оновлюється, що дозволяє враховувати тенденції розвитку сфери інтернет-технологій в маркетингу.
Придатність до працевлаштування: Магістр маркетингу може займати первинні посади згідно
Національного класифікатора України. Класифікатор професій
(ДК 003:2010): 1233 Керівники підрозділів маркетингу (директора з маркетингу, начальник відділу збуту (маркетингу); директор комерційний; начальник комерційного відділу). 1475.4 Менеджер (управитель) з маркетингу; 1476.1 Менеджер (управитель) з реклами. 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу. Консультант з маркетингу. Консультант з ефективності підприємництва. Рекламіст. Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог)
Подальше навчання: Можливість продовжити освіту за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти. Можуть набувати додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Подальше навчання: Можливість продовжити освіту за третім (освітньо-науковим) рівнем вищої освіти. Можуть набувати додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Викладання та навчання: Загальний стиль навчання – проблемно-орієнтований. Підходи до викладання та навчання:
- інтенсивний характер навчання (усі заняття базуються на активному залученні слухачів до освітнього процесу через дискусії, розгляд проблемних ситуацій, засідання наукового студентського гуртка);
- практична спрямованість (використовуються приклади та ситуаційні вправи з практики промислових і торговельних підприємств, які функціонують на українському та міжнародному ринках);
- використання інноваційних технологій (можливість самостійної роботи студентів з використанням електронних підручників, використання мультимедійних технологій підчас лекційних та практичних занять).
Лекційні заняття поєднуються з семінарськими і практичними заняттями, робочими зустрічами з фахівцями в галузі маркетингу, керівниками підприємств, презентаціями виконаних завдань. Практикується студентсько-центроване навчання, дистанційне навчання в системі Moodle, самонавчання. Самостійна робота на основі підручників та конспектів, електронних освітніх ресурсів, що розміщені в репозитарії і в бібліотеці НУ «Запорізька політехніка». Проведення консультацій викладачами
Оцінювання: Оцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за 100-бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано-незараховано). Форми контролю: поточний, рубіжний та підсумковий. Засоби оцінювання: тестування, опитування, контрольні роботи, письмові екзамени, заліки, звіт з переддипломної практики. Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів. Підсумкова атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи
Оцінювання: Оцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за 100-бальною шкалою або за двобальною шкалою (зараховано-незараховано). Форми контролю: поточний, рубіжний та підсумковий. Засоби оцінювання: тестування, опитування, контрольні роботи, письмові екзамени, заліки, звіт з переддипломної практики. Позитивними оцінками для всіх форм контролю є оцінки від 60 до 100 балів. Підсумкова атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. |
Загальні компетентності (ЗК): | ЗК1 Здатність приймати обґрунтовані рішення. | ЗК2 Здатність генерувати нові ідеї (креативність). | ЗК3 Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. | ЗК4 Здатність до адаптації та дії в новій ситуації. | ЗК5 Навички міжособистісної взаємодії. | ЗК6 Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. | ЗК7 Здатність виявляти ініціативу та підприємливість. | ЗК8 Здатність розробляти проєкти та управляти ними. |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
СК1 Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. | |
СК2 Здатність коректно інтерпретувати результати останніх теоретичних досліджень у сфері маркетингу та практики їх застосування. | |
СК3 Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. | |
СК4 Здатність застосовувати творчий підхід до роботи за фахом. | |
СК5 Здатність до діагностування маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, здійснення маркетингового аналізу та прогнозування. | |
СК6 Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі. | |
СК7 Здатність розробляти і аналізувати маркетингову стратегію ринкового суб’єкта та шляхи її реалізації з урахуванням міжфункціональних зв’язків. | |
СК8 Здатність формувати систему маркетингу ринкового суб’єкта та оцінювати результативність і ефективність її функціонування. | |
СК9 Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. | |
СК10 Здатність приймати соціально відповідальні маркетингові рішення та оцінювати їх. | |
СК11 Здатність демонструвати навички роботи з інструментами цифрового маркетингу в Інтернеті. | |
СК12 Здатність управляти маркетинговою та рекламною діяльністю з урахуванням галузевих та регіональних особливостей ринкового суб’єкта, а також його підрозділів. | |
СК13 Здатність спілкуватися іноземною мовою на професійному рівні. | |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
РН1 Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу./Know and be able to practice the latest principles, theories, methods, and techniques of marketing. |
РН2 Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта./ Know how to adapt and apply new achievements in marketing theory and practice to fulfil specific aims and solve problems of a market entity. |
РН3 Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності./ Plan and conduct own research in the marketing field, analyze its results and substantiate effective marketing decisions in the face of uncertainty. |
РН4 Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації./Know how to develop a strategy and tactics for marketing activities, considering the cross-functional nature of its implementation. |
РН5 Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами./ Present and discuss the results of scientific and applied research, as well as marketing projects in the state language and a foreign language. |
РН6 Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проєкти у сфері маркетингу та управляти ними./ Know how to improve the efficiency of marketing activities of a market entity at various levels of management, as well as develop and manage marketing projects. |
РН7 Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта./ Know how to form and improve the marketing system of a market entity. |
РН8 Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу./ Use interpersonal communication methods in solving collective problems, negotiating, and scientific discussions in the marketing field. |
РН9 Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень./ Comprehend the essence and peculiarities of using marketing tools in making marketing decisions. |
РН10 Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів./ Substantiate marketing decisions at the level of a market entity using modern management principles, approaches, methods, and techniques. |
РН11 Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта./ Use the methods of strategic marketing analysis and interpret its results to improve the marketing activities of a market entity. |
РН12 Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм./ Perform diagnostics and strategic and operational marketing management to develop and implement marketing strategies, projects, and programs. |
РН13 Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання./ Manage the marketing activities of the market entity and its divisions, groups, and networks, and define criteria and indicators for its evaluation. |
РН14 Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку./ Develop a marketing system of interaction and establish long-term mutually beneficial relationships with other market players. |
РН15 Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення./ Collect the necessary data from various sources and process and analyze their results using modern methods and specialized software. |
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
РН16 Знати та розуміти важливість соціальної відповідальності за прийняті рішення, вміти оцінювати соціальну відповідальність фахівців з маркетингу./ Know and understand the importance of social responsibility in making decisions and evaluate the social responsibility of marketing professionals. |
РН17 Використовувати сучасні інструменти цифрового маркетингу в контексті розвитку інтернет-технологій та приймати ефективні маркетингові рішення. /Use the latest digital marketing tools in the context of the evolution of Internet technologies and make effective marketing decisions. |
РН18 Вміти забезпечувати управління маркетинговою та рекламною діяльністю з урахуванням галузевих та регіональних особливостей ринкового суб’єкта, а також його підрозділів / Know how to manage marketing and advertising activities, considering the sectoral and regional specifics of the market entity and its divisions. |
Кадрове забезпечення: Всі науково-педагогічні працівники, залучені до реалізації освітньої програми мають науковий ступінь і/або вчене звання та підтверджений рівень наукової і професійної активності, що відповідає вимогам Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності. Усі науково-педагогічні працівники мають показники академічної та професійної кваліфікації відповідно до дисципліни, викладання якої вони забезпечують.
Матеріально-технічне забезпечення: У навчальному процесі використовуються навчальні аудиторії, комп’ютерні класи, бібліотека, фонд якої сформовано відповідно до потреб освітнього процесу. Для проведення навчальних занять є два комп’ютерні класи на 20 посадкових місць з відкритим доступом до мережі Інтернет, навчальна аудиторія з інтерактивним обладнанням. До послуг студентів і викладачів є 6 читальних залів на 317 місць, абонемент та копіювальна техніка. В усіх аудиторіях університету є доступ відкритого Wi-Fi та до мережі Інтернет. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Офіційний веб-сайт http://www.zp.edu.ua містить інформацію про освітні програми, навчальну, наукову і виховну діяльність, структурні підрозділи, правила прийому, контакти. Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньо-професійної програми викладені в електронному інституційному репозитарії наукової бібліотеки НУ «Запорізька політехніка»: http://eir.zp.edu.ua/ Читальні зали бібліотеки забезпечені бездротовим доступом до мережі Інтернет. Усі інформаційні електронні ресурси наукової бібліотеки доступні через сайт університету: http://library.zp.edu.ua/ Вільний доступ через сайт НУ «Запорізька політехніка» до баз даних періодичних фахових наукових видань (в тому числі, англійською мовою) забезпечується участю бібліотеки університету у консорціуму ElibUkr. В процесі навчання використовуються сучасні прикладні (інформаційно-аналітичні) програми і програмні продукти: MS Project (MS Planner), Similarweb, Serpstat, Social Blade, Smartsender, Google Ads Editor, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень. Додатки ChatGPT, Skype, Copilot для використання технологій штучного інтелекту. Додатково використовуються безкоштовні розширення для браузерів (Redirect Path, SEO META тощо). В університеті є безоплатний доступ до видань, що включені до міжнародних наукометричних баз даних Scopus та Web of Science.
Матеріально-технічне забезпечення: У навчальному процесі використовуються навчальні аудиторії, комп’ютерні класи, бібліотека, фонд якої сформовано відповідно до потреб освітнього процесу. Для проведення навчальних занять є два комп’ютерні класи на 20 посадкових місць з відкритим доступом до мережі Інтернет, навчальна аудиторія з інтерактивним обладнанням. До послуг студентів і викладачів є 6 читальних залів на 317 місць, абонемент та копіювальна техніка. В усіх аудиторіях університету є доступ відкритого Wi-Fi та до мережі Інтернет. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Офіційний веб-сайт http://www.zp.edu.ua містить інформацію про освітні програми, навчальну, наукову і виховну діяльність, структурні підрозділи, правила прийому, контакти. Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньо-професійної програми викладені в електронному інституційному репозитарії наукової бібліотеки НУ «Запорізька політехніка»: http://eir.zp.edu.ua/ Читальні зали бібліотеки забезпечені бездротовим доступом до мережі Інтернет. Усі інформаційні електронні ресурси наукової бібліотеки доступні через сайт університету: http://library.zp.edu.ua/ Вільний доступ через сайт НУ «Запорізька політехніка» до баз даних періодичних фахових наукових видань (в тому числі, англійською мовою) забезпечується участю бібліотеки університету у консорціуму ElibUkr. В процесі навчання використовуються сучасні прикладні (інформаційно-аналітичні) програми і програмні продукти: MS Project (MS Planner), Similarweb, Serpstat, Social Blade, Smartsender, Google Ads Editor, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень. Додатки ChatGPT, Skype, Copilot для використання технологій штучного інтелекту. Додатково використовуються безкоштовні розширення для браузерів (Redirect Path, SEO META тощо). В університеті є безоплатний доступ до видань, що включені до міжнародних наукометричних баз даних Scopus та Web of Science.
Національна кредитна мобільність: Відповідно до укладених договорів НУ «Запорізька політехніка» з іншими ЗВО України.
Національна кредитна мобільність регламентується Постановою КМУ №579 «Про затвердження Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність» від 12.08.2015 р. та Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/Poriadok_realizatsiyi_prava_na_akademichnu_mobilnist.pdf). Передбачається законодавством та є доцільною, коли виникає необхідність вивчення (освоєння) студентами принципово нових дисциплін, які не викладаються у базовому закладі вищої освіти. Кожен здобувач вищої освіти має можливість проходити навчання у ЗВО-партнерах (окремі курси, навчання протягом семестру з подальшим визнанням отриманих результатів та кредитів навчання). Національна академічна мобільність здійснюється на підставі укладених договорів між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти України: Київський національний університет будівництва і архітектури (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/knuba.edu.ua/Dohovir_pro_orh_proh_vnutr_akadem_mob_zdob_vo.pdf), Національний університет «Львівська політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/lpnu.ua/Dohovir_pro_spivpratsiu.pdf), Державний університет «Житомирська політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/ztu.edu.ua /Dohovir_pro_spivpratsiu.pdf), Національний університет «Одеська політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/op.edu.ua/Uhoda_pro_partnerstvo_i_spivpratsiu.pdf), ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет» (https://zp.edu.ua/uploads/partnery/pstu.edu/Dohovir_pro_spivpratsiu.pdf).
Міжнародна кредитна мобільність: Міжнародна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/Poriadok_realizatsiyi_prava_na_akademichnu_mobilnist.pdf), а також на основі договорів про співпрацю (Agreements of Cooperation) між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти зарубіжних країн: Wroclaw University of Science and Technology (Польща), Університет Градец Кралове (Чехія), Університет Марії-Кюрі-Склодовської (Польща), Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Берлінський університет економіки і права (HWR Berlin), Міжнародна академія освіти та навчання у Німеччині (IAW Internationale Akademie) та ін. Зокрема, кредитна мобільність у рамках програми ЄС Еразмус+ на підставі Learning Agreements.
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Навчання іноземних здобувачів вищої освіти проводиться відповідно до вимог чинного законодавства на загальних умовах з додатковою мовною підготовкою. Положення про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch_inozemtsiv.pdf)
Міжнародна кредитна мобільність: Міжнародна кредитна мобільність регламентується Положенням про порядок реалізації права на академічну мобільність учасників освітнього процесу Національного університету «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/Poriadok_realizatsiyi_prava_na_akademichnu_mobilnist.pdf), а також на основі договорів про співпрацю (Agreements of Cooperation) між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти зарубіжних країн: Wroclaw University of Science and Technology (Польща), Університет Градец Кралове (Чехія), Університет Марії-Кюрі-Склодовської (Польща), Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy, Берлінський університет економіки і права (HWR Berlin), Міжнародна академія освіти та навчання у Німеччині (IAW Internationale Akademie) та ін. Зокрема, кредитна мобільність у рамках програми ЄС Еразмус+ на підставі Learning Agreements.
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Навчання іноземних здобувачів вищої освіти проводиться відповідно до вимог чинного законодавства на загальних умовах з додатковою мовною підготовкою. Положення про організацію набору та навчання (стажування) іноземців та осіб без громадянства в Національному університеті «Запорізька політехніка» (https://zp.edu.ua/uploads/dept_inter/pol_pro_org_naboru_ta_navch_inozemtsiv.pdf)
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи магістра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми у сфері маркетингової діяльності, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов із застосуванням сучасних теорій та методів маркетингу. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозитарії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи магістра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми у сфері маркетингової діяльності, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов із застосуванням сучасних теорій та методів маркетингу. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозитарії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми у сфері маркетингової діяльності, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов із застосуванням сучасних теорій та методів маркетингу. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозитарії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» проводиться у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи магістра.
Вимоги до кваліфікаційної роботи: Кваліфікаційна робота має передбачати розв’язання складної спеціалізованої задачі або практичної проблеми у сфері маркетингової діяльності, що характеризується комплексністю та невизначеністю умов із застосуванням сучасних теорій та методів маркетингу. Кваліфікаційна робота не повинна містити академічного плагіату, фабрикації, фальсифікації. Кваліфікаційна робота має бути оприлюднена у репозитарії НУ «Запорізька політехніка». Оприлюднення кваліфікаційних робіт, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства.