Перелік компонентів освітньої програми

Спеціальність: 075 Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг/Marketing 2024
Код компонентаКомпоненти освітньої програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота)Кількість кредитів ЄКТСФорма підсумкового контролю
Обов'язкові компоненти
ОК 1Соціальна відповідальність та сталий розвиток/Social Responsibility and Sustainable Development 3Екзамен
ОК 2Методологія та організація наукових досліджень / Methodology and Organization of Scientific Research3Залік
ОК 3Управління проєктами / Project Management4Екзамен
ОК 4Іноземна мова професійного спрямування / English for Specific Purposes4Екзамен
ОК 5Стратегічний маркетинг / Strategic Marketing4Екзамен
ОК 6Рекламний менеджмент / Advertising Management3Залік
ОК 7Цифровий маркетинг / Digital Marketing4Екзамен
ОК 8Маркетинговий менеджмент / Marketing Management4Екзамен
ОК 9Методологія прикладних досліджень у маркетингу / Methodology of Applied Research in Marketing4Екзамен
ОК 10Міжнародний маркетинг / International Marketing3Екзамен
ОК 11Переддипломна практика / Pre-diploma Training9Диф. залік
ОК 12Кваліфікаційна робота (дипломування) / Qualification Work (Diploma Preparation and Defence)21Атестація
Загальний обсяг обов'язкових компонентів:66
Вибіркові компоненти
Дисципліни з кафедрального та факультетського переліку для освітніх програм другого рівня вищої освіти18
Дисципліни із загальноуніверситетського переліку для освітніх програм другого рівня вищої освіти6
Загальний обсяг вибіркових компонентів:2426.67%
ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ90