Спеціальність | 073 Менеджмент |
---|---|
Освітній ступінь | Магістр |
Підрозділ | Факультет економіки та управління |
Випускова кафедра | Кафедра «Менеджмент» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС |
Кваліфікаційний рівень / цикл | НРК України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл, EQF-LLL – 7 рівень |
Обмеження щодо форм навчання | |
Кваліфікація в дипломі | Магістр з менеджменту |
Передумови вступу | - освітній ступінь «бакалавр», «спеціаліст», «магістр»; - умови прийому та навчання за Програмою регламентуються Правилами прийому до НУ «Запорізька політехніка». |
Формування якісно нового рівня фахівця, здатного вирішувати складні нестандартні
завдання і проблеми інноваційного та дослідницького характеру у сфері менеджменту в
умовах мінливості та невизначеності ринкового середовища
Предметна область освітньої програми: Галузь знань 07 «Управління та адміністрування»
Спеціальність 073 «Менеджмент»
Освітня програма «Менеджмент організацій та
адміністрування»
Об’єкти вивчення та/або діяльності: управління
організаціями та їх підрозділами.
Цілі навчання: підготовка фахівців, здатних ідентифікувати та
розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту
або у процесі навчання, що передбачають проведення
досліджень та/або здійснення інновацій та характеризуються
невизначеністю умов і вимог.
Теоретичний зміст предметної області:
- парадигми, закони, закономірності,
- принципи, історичні передумови розвитку менеджменту;
- концепції системного, ситуаційного, адаптивного,
антисипативного, антикризового, інноваційного, проектного
менеджменту тощо;
- функції, методи, технології та управлінські рішення у
менеджменті
Методи, методики та технології :
загальнонаукові та специфічні методи дослідження
(розрахунково-аналітичні, економіко-статистичні, економікоматематичні, експертного оцінювання, фактологічні,
соціологічні, документальні, балансові тощо);
- методи реалізації функцій менеджменту (методи
маркетингових досліджень; методи економічної діагностики;
методи прогнозування і планування; методи проектування
організаційних структур управління; методи мотивування;
методи контролювання; методи оцінювання соціальної,
організаційної та економічної ефективності в менеджменті
тощо).
- методи менеджменту (адміністративні, економічні, соціальнопсихологічні, технологічні);
- технології обґрунтування управлінських рішень (економічний
аналіз, імітаційне моделювання, дерево рішень тощо).
Інструменти та обладнання: сучасне інформаційнокомунікаційне обладнання, інформаційні системи та програмні
продукти, що застосовуються в менеджменті
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна
Основний фокус освітньої програми: Загальна освіта в галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 073 «Менеджмент». Освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» Ключові слова: менеджмент організацій, управління регіоном, управління проектами, менеджмент консалтинг, управління розвитком організації, корпоративне управління, стратегічне управління.
Особливості програми: Обов’язкове проходження виробничої та переддипломної практики в організаціях різних видів економічної діяльності за функціональними сферами менеджменту.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна
Основний фокус освітньої програми: Загальна освіта в галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 073 «Менеджмент». Освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» Ключові слова: менеджмент організацій, управління регіоном, управління проектами, менеджмент консалтинг, управління розвитком організації, корпоративне управління, стратегічне управління.
Особливості програми: Обов’язкове проходження виробничої та переддипломної практики в організаціях різних видів економічної діяльності за функціональними сферами менеджменту.
Придатність до працевлаштування: Магістр з менеджменту за освітньою програмою менеджмент
організацій та адміністрування може займати посади відповідно
до професійних назв робіт, які є складовими класифікаційних
угруповань національного класифікатору України
«Класифікатор професій» ДК 003:2010:
2441 Професіонал в галузі економіки;
2441.2 Економіст;
2310 Викладач університетів та вищих навчальних закладів
Подальше навчання: Продовження освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні – отримання ступеня вищої освіти «доктор філософії». Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Подальше навчання: Продовження освіти на третьому (освітньо-науковому) рівні – отримання ступеня вищої освіти «доктор філософії». Набуття додаткових кваліфікацій в системі післядипломної освіти.
Викладання та навчання: Студентоцентроване навчання, технології проблемного і
диференційованого навчання, технологія інтенсифікації та
індивідуалізації навчання, технологія програмованого
навчання, інформаційна технологія, технологія розвивального
навчання, кредитно-трансферна система організації навчання,
електронне навчання на базі платформи дистанційного
навчання Moodle, самонавчання, навчання на основі участі у
виконанні наукових досліджень.
Викладання проводиться у вигляді: лекції, мультимедійні
лекції, інтерактивні лекції, практичні заняття, самостійне
навчання, консультації з викладачами, підготовка
кваліфікаційної роботи магістра, ситуаційні завдання,
індивідуальні і групові форми, тренінги. Самостійна робота
здійснюється на основі підручників та конспектів, електронних
освітніх ресурсів, розміщених у репозитарію НУЗП та на
платформі Moodle. Проведення консультацій викладачами
здійснюється у формі особистісно-орієнтованої педагогічної
взаємодії ЗВО для забезпечення індивідуальної траєкторії
навчання та з метою набуття професійних компететностей
Оцінювання: Тестування, опитування, дискусії, презентації індивідуальних та групових завдань, ректорські контрольні роботи, усні та письмові екзамени, захист: комплексних практичних індивідуальних завдань; курсових робіт; виробничих і переддипломної практик. Атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи.
Оцінювання: Тестування, опитування, дискусії, презентації індивідуальних та групових завдань, ректорські контрольні роботи, усні та письмові екзамени, захист: комплексних практичних індивідуальних завдань; курсових робіт; виробничих і переддипломної практик. Атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи.
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері менеджменту або у процесі навчання, що передбачають проведення досліджень та/або здійснення інновацій за невизначеності умов і вимог |
Загальні компетентності (ЗК): | ЗК1 Здатність проведення досліджень на відповідному рівні | ЗК2 Здатність до спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності) | ЗК3 Навички використання інформаційних та комунікаційних технологій | ЗК4 Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети | ЗК5 Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів) | ЗК6 Здатність генерувати нові ідеї (креативність) | ЗК7 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
СК1 Здатність обирати та використовувати концепції, методи та інструментарій менеджменту, в тому числі у відповідності до визначених цілей та міжнародних стандартів | |
СК2 Здатність встановлювати цінності, бачення, місію, цілі та критерії, за якими організація визначає подальші напрями розвитку, розробляти і реалізовувати відповідні стратегії та плани | |
СК3 Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного само менеджменту | |
СК4 Здатність до ефективного використання та розвитку ресурсів організації | |
СК5 Здатність створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління | |
СК6 Здатність формувати лідерські якості та демонструвати їх в процесі управління людьми | |
СК7 Здатність розробляти проекти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість | |
СК8 Здатність використовувати психологічні технології роботи з персоналом | |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: | |
СК9 Здатність аналізувати й структурувати проблеми організації, приймати ефективні управлінські рішення та забезпечувати їх реалізацію | |
СК10 Здатність до управління організацією та її розвитком | |
СК11 Здатність планувати і виконувати наукові та прикладні дослідження, презентувати їх результати | |
СК12 Здатність застосовувати основи педагогі |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
ПРН1 Критично осмислювати, вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління в непередбачуваних умовах |
ПРН2 Ідентифікувати проблеми в організації та обґрунтовувати методи їх вирішення |
ПРН3 Проектувати ефективні системи управління організаціями |
ПРН4 Обґрунтовувати та управляти проектами, генерувати підприємницькі ідеї |
ПРН5 Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах |
ПРН6 Мати навички прийняття, обґрунтування та забезпечення реалізації управлінських рішень в непередбачуваних умовах, враховуючи вимоги чинного законодавства, етичні міркування та соціальну відповідальність |
ПРН7 Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті |
ПРН8 Застосовувати спеціалізоване програмне забезпечення та інформаційні системи для вирішення задач управління організацією |
ПРН9 Вміти спілкуватись в професійних і наукових колах державною та іноземною мовами |
ПРН10 Демонструвати лідерські навички та вміння працювати у команді, взаємодіяти з людьми, впливати на їх поведінку для вирішення професійних задач |
ПРН11 Забезпечувати особистий професійний розвиток та планування власного часу |
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
ПРН12 Вміти делегувати повноваження та керівництво організацією (підрозділом) |
ПРН13 Вміти планувати і здійснювати інформаційне, методичне, матеріальне, фінансове та кадрове забезпечення організації (підрозділу) |
ПРН14 Планувати і проводити наукові дослідження, демонструвати результати наукових робіт та готовити їх до оприлюднення |
ПРН15 Вміти планувати і викладати спеціальні навчальні дисципліни у закладах вищої освіти |
Кадрове забезпечення: Всі НПП, залучені до реалізації освітньої програми,
відповідають освітньої та/або професійної кваліфікації науковопедагогічних працівників та п.38 Ліцензійних умов
Матеріально-технічне забезпечення: Матеріально-технічне забезпечення програми відповідає ліцензійним вимогам щодо надання освітніх послуг у сфері вищої освіти і дозволяє організовувати та проводити заняття з усіх навчальних дисциплін на високому рівні. Для проведення лекційних занять використовуються мультимедійні проектори, навчальні аудиторії обладнані необхідною комп’ютерною технікою До послуг студентів і викладачів є також читальний зал на 150 місць, абонемент та копіювальна техніка. Є доступу до мережі Інтернетi. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації; реалізація інформаційної політики НУ «Запорізька політехніка»; оприлюднення на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» розкладу занять, а також всіх складових забезпечення освітнього процесу, які підлягають опублікуванню згідно з Законом України «Про вищу освіту». (забезпечує самостійну та індивідуальну підготовку, контроль), бібліотеку наукових праць. Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньопрофесійної програми викладені на освітній платформі Moodle, в університетському репозитарії бібліотеки НУЗП: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/380. Відкрито доступ до платформи Web of Science та бази рецензованої літератури Scopus.
Матеріально-технічне забезпечення: Матеріально-технічне забезпечення програми відповідає ліцензійним вимогам щодо надання освітніх послуг у сфері вищої освіти і дозволяє організовувати та проводити заняття з усіх навчальних дисциплін на високому рівні. Для проведення лекційних занять використовуються мультимедійні проектори, навчальні аудиторії обладнані необхідною комп’ютерною технікою До послуг студентів і викладачів є також читальний зал на 150 місць, абонемент та копіювальна техніка. Є доступу до мережі Інтернетi. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації; реалізація інформаційної політики НУ «Запорізька політехніка»; оприлюднення на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» розкладу занять, а також всіх складових забезпечення освітнього процесу, які підлягають опублікуванню згідно з Законом України «Про вищу освіту». (забезпечує самостійну та індивідуальну підготовку, контроль), бібліотеку наукових праць. Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньопрофесійної програми викладені на освітній платформі Moodle, в університетському репозитарії бібліотеки НУЗП: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/380. Відкрито доступ до платформи Web of Science та бази рецензованої літератури Scopus.
Національна кредитна мобільність: Передбачається законодавством та є доцільною, коли виникає
необхідність вивчення (освоєння) здобувачами вищої освіти
принципово нових курсів, дисциплін, які не викладаються у
базовому закладі вищої освіти
Міжнародна кредитна мобільність: У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти країн-партнерів
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Навчання іноземних здобувачів вищої освіти проводиться на загальних умовах з додатковою мовною підготовкою
Міжнародна кредитна мобільність: У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти країн-партнерів
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Навчання іноземних здобувачів вищої освіти проводиться на загальних умовах з додатковою мовною підготовкою
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти освітньої програми «Менеджмент організацій та
адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» проводиться у формі публічного
захисту кваліфікаційної роботи.
Атестація здійснюється відкрито і публічно.
Вимоги до кваліфікаційної роботи:
Вимоги до кваліфікаційної роботи: