Спеціальність | 281 Публічне управління та адміністрування |
---|---|
Освітній ступінь | Магістр |
Підрозділ | Факультет економіки та управління |
Випускова кафедра | Кафедра «Менеджмент» |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС |
Кваліфікаційний рівень / цикл | НРК України – 7 рівень, FQ-EHEA – другий цикл, ЕQF-LLL – 7 рівень |
Обмеження щодо форм навчання | |
Кваліфікація в дипломі | Магістр з публічного управління та адміністрування |
Передумови вступу | - освітній ступінь «бакалавр», «спеціаліст», «магістр»; - умови прийому та навчання за Програмою регламентуються Правилами прийому до НУ «Запорізька політехніка». |
Формування і розвиток нової генерації фахівців публічного управління та адміністрування,
шляхом надання поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок, загальних
засад методології наукової і професійної діяльності та інших компетентностей, необхідних
для ефективного виконання завдань інноваційного характеру у публічній сфері та бути
відповідальними перед суспільством.
Предметна область освітньої програми: Галузь знань 28 «Публічне управління та адміністрування».
Спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування».
Освітня програма «Регіональне управління»
Об’єкти вивчення: принципи і закономірності
функціонування системи публічного управління та
адміністрування як сукупності інститутів державного
управління, місцевого самоврядування, громадянського
суспільства відповідно до покладених на них функцій і
повноважень; відносини, явища, процеси, моделі та механізми,
що характеризують прояви публічного управління та
адміністрування на вищому, центральному, регіональному та
місцевому рівнях.
Цілі навчання: підготовка фахівців з публічного управління та
адміністрування, здатних розв’язувати складні задачі і
проблеми у сфері публічного управління та адміністрування.
Теоретичний зміст предметної області: наукові концепції
(теорії) публічного управління та адміністрування, зокрема на
вищому, центральному, регіональному та місцевому рівнях
управління.
Методи, методики та технології: наукового пізнання,
управління та прийняття рішень, аналітичної обробки
інформації, інституціонального, інструментального,
функціонального, організаційно-технологічного та правовогсистемного аналізу, моделювання, прогнозування та
проєктування.
Інструменти та обладнання: інформаційно-аналітичні
інструменти, системи підтримки прийняття та реалізації
управлінських рішень, спеціалізоване програмне забезпечення.
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна
Основний фокус освітньої програми: Загальна в галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування»,спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»,освітня програма «Регіональне управління». Ключові слова: публічне управління, публічне адміністрування, публічна політика, управління публічними фінансами, регіональне управління, місцеве самоврядування, управління проектами, управління якістю, управління розвитком організації, управління регіоном
Особливості програми: Проходження практики в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, інших органах, установах, на які поширюється дія законів України “Про державну службу” та “Про службу в органах місцевого самоврядування”
Орієнтація освітньої програми: Освітньо-професійна
Основний фокус освітньої програми: Загальна в галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування»,спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»,освітня програма «Регіональне управління». Ключові слова: публічне управління, публічне адміністрування, публічна політика, управління публічними фінансами, регіональне управління, місцеве самоврядування, управління проектами, управління якістю, управління розвитком організації, управління регіоном
Особливості програми: Проходження практики в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, інших органах, установах, на які поширюється дія законів України “Про державну службу” та “Про службу в органах місцевого самоврядування”
Придатність до працевлаштування: Магістр з публічного управління та адміністрування за
освітньою програмою регіональне управління та
адміністрування може займати посади відповідно до
професійних назв робіт, які є складовими класифікаційних
угруповань національного класифікатору України
«Класифікатор професій» ДК 003:2010:
2419 Професіонал у сфері державної служби, маркетингу,
ефективності господарської діяльності, раціоналізації
виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної
діяльності;
2419.3 Професіонал державної службт;
2310 Викладач університетів та вищих навчальних закладів.
Подальше навчання: Продовження освіти: можливість продовження навчання за програмою третього циклу вищої освіти
Подальше навчання: Продовження освіти: можливість продовження навчання за програмою третього циклу вищої освіти
Викладання та навчання: Студентоцентроване навчання, технології проблемного і
диференційованого навчання, технологія інтенсифікації та
індивідуалізації навчання, технологія програмованого
навчання, інформаційна технологія, технологія розвивального
навчання, кредитно-трансферна система організації навчання,
електронне навчання на базі платформи дистанційного
навчання Moodle, самонавчання, навчання на основі участі у
виконанні наукових досліджень.
Викладання проводиться у вигляді: лекції, мультимедійні
лекції, інтерактивні лекції, практичні заняття, самостійне
навчання, консультації з викладачами, підготовка
кваліфікаційної роботи магістра, ситуаційні завдання,
індивідуальні і групові форми, тренінги. Самостійна робота
здійснюється на основі підручників та конспектів, електронних
освітніх ресурсів, розміщених у репозитарію НУЗП та на
платформі Moodle. Проведення консультацій викладачами
здійснюється у формі особистісно-орієнтованої педагогічної
взаємодії ЗВО для забезпечення індивідуальної траєкторії
навчання та з метою набуття професійних компететностей.
Оцінювання: Тестування, опитування, дискусії, презентації індивідуальних та групових завдань, ректорські контрольні роботи, усні та письмові екзамени, захист: комплексних практичних індивідуальних завдань; курсових робіт; виробничих і переддипломної практик. Атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи та єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальністю в установленому порядку.
Оцінювання: Тестування, опитування, дискусії, презентації індивідуальних та групових завдань, ректорські контрольні роботи, усні та письмові екзамени, захист: комплексних практичних індивідуальних завдань; курсових робіт; виробничих і переддипломної практик. Атестація здійснюється у формі публічного захисту кваліфікаційної роботи та єдиного державного кваліфікаційного іспиту за спеціальністю в установленому порядку.
Тип компетентності | Найменування |
---|---|
Інтегральна компетентність: | Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері публічного управління та адміністрування та/або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог. |
Загальні компетентності (ЗК): | ЗК1 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. | ЗК2 Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально 8 відповідально та свідомо. | ЗК3 Здатність розробляти та управляти проєктами. | ЗК4 Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні. | ЗК5 Здатність приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології. | ЗК6 Здатність до професійного спілкування іноземною мовою. | ЗК7 Здатність генерувати нові ідеї (креативність). |
Фахові компетентності спеціальності (ФК): | Фахові компетентності зі спеціальності: |
ФК1 Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти. | |
ФК2 Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери. | |
ФК3 Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування. | |
ФК4 Здатність визначати показники сталого розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях. | |
ФК5 Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними. | |
ФК6 Здатність здійснювати професійну діяльність з урахуванням потреб забезпечення національної безпеки України. | |
ФК7 Здатність самостійно готувати проєкти нормативноправових актів, аналітичні довідки, пропозиції, доповіді, надавати експертну оцінку нормативно-правовим актам на різних рівнях публічного управління та адміністрування. | |
ФК8 Здатність розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях. | |
ФК9 Здатність здійснювати наукову та дослідницьку діяльність у сфері публічного управління та адміністрування. | |
ФК10 Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції. | |
Додаткові фахові компетентності, які визначені за освітньою програмою: | |
ФК11 Здатність застосовувати основи педагогіки та психології в освітньому процесі в закладах вищої освіти. | |
ФК12 Здатність розробляти і впроваджувати інноваційні проєкти на різних рівнях публічного управління та адміністрування |
Тип результату | Найменування | Програмні результати навчання зі спеціальності: | Основні програмні результати навчання зі спеціальності: |
---|
РН1 Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень. |
РН2 Розв’язувати складні задачі публічного управління та адміністрування, враховуючи вимоги законодавства, виявляти правові колізії та проблеми, розробляти проєкти нормативно-правових актів для їх усунення. |
РН3 Знати основні засади національної безпеки та уміти попереджати й нейтралізувати виклики і загрози національним інтересам України в межах своєї професійної компетенції. |
РН4 Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування. |
РН5 Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії. |
РН6 Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загально-організаційних структур. |
РН7 Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи. |
РН8 Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм. |
РН9 Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень. |
РН10 Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності. |
РН11 Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень. |
РН12 Планувати і здійснювати наукові та прикладні дослідження у сфері публічного управління та адміністрування, включаючи аналіз проблематики, постановку цілей і завдань, вибір та використання теоретичних та емпіричних методів дослідження, аналіз його результатів, формулювання обґрунтованих висновків. |
Додаткові програмні результати навчання, які визначені за освітньою програмою: |
РН13 Ініціювати, розробляти та організовувати впровадження інноваційних проєктів на різних рівнях публічного управління та адміністрування. |
РН14 Розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації та впровадження кращих вітчизняних та зарубіжних практик діяльності органів публічного управління та інших організацій публічної сфери. РН15. Розробляти та викладати спеціальні навчальні дисципліни з питань публічного управління та адміністрування у закладах вищої освіти. |
Кадрове забезпечення: Всі НПП, залучені до реалізації освітньої програми,
відповідають освітньої та/або професійної кваліфікації науковопедагогічних працівників та п.38 Ліцензійних умов.
Матеріально-технічне забезпечення: Матеріально-технічне забезпечення програми відповідає ліцензійним вимогам щодо надання освітніх послуг у сфері вищої освіти і дозволяє організовувати та проводити заняття з усіх навчальних дисциплін на високому рівні. Для проведення лекційних занять використовуються мультимедійні проектори, навчальні аудиторії обладнані необхідною комп’ютерною технікою До послуг студентів і викладачів є також читальний зал на 150 місць, абонемент та копіювальна техніка. Є доступу до мережі Інтернетi. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації; реалізація інформаційної політики НУ «Запорізька політехніка»; оприлюднення на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» розкладу занять, а також всіх складових забезпечення освітнього процесу, які підлягають опублікуванню згідно з Законом України «Про вищу освіту». (забезпечує самостійну та індивідуальну підготовку, контроль), бібліотеку наукових праць. Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньопрофесійної програми викладені на освітній платформі Moodle, в університетському репозитарії бібліотеки НУЗП: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/380. Відкрито доступ до платформи Web of Science та бази рецензованої літератури Scopus
Матеріально-технічне забезпечення: Матеріально-технічне забезпечення програми відповідає ліцензійним вимогам щодо надання освітніх послуг у сфері вищої освіти і дозволяє організовувати та проводити заняття з усіх навчальних дисциплін на високому рівні. Для проведення лекційних занять використовуються мультимедійні проектори, навчальні аудиторії обладнані необхідною комп’ютерною технікою До послуг студентів і викладачів є також читальний зал на 150 місць, абонемент та копіювальна техніка. Є доступу до мережі Інтернетi. Наявна вся необхідна соціально-побутова інфраструктура, кількість місць в гуртожитках відповідає вимогам.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення: Забезпечення публічності інформації про освітні програми, ступені вищої освіти та кваліфікації; реалізація інформаційної політики НУ «Запорізька політехніка»; оприлюднення на офіційному сайті НУ «Запорізька політехніка» розкладу занять, а також всіх складових забезпечення освітнього процесу, які підлягають опублікуванню згідно з Законом України «Про вищу освіту». (забезпечує самостійну та індивідуальну підготовку, контроль), бібліотеку наукових праць. Матеріали навчально-методичного забезпечення освітньопрофесійної програми викладені на освітній платформі Moodle, в університетському репозитарії бібліотеки НУЗП: http://eir.zntu.edu.ua/handle/123456789/380. Відкрито доступ до платформи Web of Science та бази рецензованої літератури Scopus
Національна кредитна мобільність: Передбачається законодавством та є доцільною, коли виникає
необхідність вивчення (освоєння) здобувачами вищої освіти
принципово нових курсів, дисциплін, які не викладаються у
базовому закладі вищої освіти
Міжнародна кредитна мобільність: У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти країн-партнерів
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Навчання іноземних здобувачів вищої освіти проводиться на загальних умовах з додатковою мовною підготовкою
Міжнародна кредитна мобільність: У рамках програми ЄС Еразмус+ на основі двосторонніх договорів між НУ «Запорізька політехніка» та закладами вищої освіти країн-партнерів
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти: Навчання іноземних здобувачів вищої освіти проводиться на загальних умовах з додатковою мовною підготовкою
Форми атестації здобувачів вищої освіти: Атестація здобувачів вищої освіти освітньої програми «Регіональне управління»
спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» проводиться у формі
публічного захисту кваліфікаційної роботи.
Атестація здійснюється відкрито і публічно.
Вимоги до кваліфікаційної роботи:
Вимоги до кваліфікаційної роботи: